AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #1 Del Skrevet 16. mars 2024 Har selv investert i MOWI og Kongsberggruppen 🙂 Skal bli rik som faen 😀 Anonymkode: c40ba...aac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #2 Del Skrevet 16. mars 2024 Kongsberggruppen ville jeg holdt meg unna. Ikke hyggelig å tenke på at man tjener penger på våpen som dreper og lemlester andre mennesker. Anonymkode: ceeac...a05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #3 Del Skrevet 16. mars 2024 Har eller har hatt Frontline, Hoegh, Wawi, Hafnia, Norwegian dette året. I alle fall de jeg kommer på i farten. Anonymkode: 1d0c3...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kongsberggruppen ville jeg holdt meg unna. Ikke hyggelig å tenke på at man tjener penger på våpen som dreper og lemlester andre mennesker. Anonymkode: ceeac...a05 Jeg tenker mest profitt: Hele Europa er i kraftig militær opprustning. Kongsberg Gruppen har smekkfulle ordne. NASAMS knuller russerne i Ukraina. Osv. Tror storinvest i Kongsberg er lurt nå, selv om kursen allerede er høy. Anonymkode: c40ba...aac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #5 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker mest profitt: Hele Europa er i kraftig militær opprustning. Kongsberg Gruppen har smekkfulle ordne. NASAMS knuller russerne i Ukraina. Osv. Tror storinvest i Kongsberg er lurt nå, selv om kursen allerede er høy. Anonymkode: c40ba...aac Jeg kjøper kongsberg aksjer med 25% rabatt hvert år, siden jeg jobber der Anonymkode: bdb55...316 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #6 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kjøper kongsberg aksjer med 25% rabatt hvert år, siden jeg jobber der Anonymkode: bdb55...316 Hvor mye er maksverdien på de rabatterte aksjene? Anonymkode: c40ba...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #7 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvor mye er maksverdien på de rabatterte aksjene? Anonymkode: c40ba...aac 100 000 Anonymkode: bdb55...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 17. mars 2024 #8 Del Skrevet 17. mars 2024 Kjøper hele Msci World Schmuhu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 17. mars 2024 #9 Del Skrevet 17. mars 2024 Ørsted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 17. mars 2024 #10 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg holder meg til aksjefond. Har tjent nesten 200.000 der over noen år. Vanlige aksjer er et tapsprosjekt om man ikke har peiling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nadenofficial Skrevet 17. mars 2024 #11 Del Skrevet 17. mars 2024 Tesla, nå som den er så mye ned. Og hvis du søker opp FSD v12.3 videoene som kom ut i går (selvkjøring) og ser reaksjoenen til folk er det veldig tydelig at de allerede er på vei til å naile noe av det viktigste de var priset høyt for før. Er programmerer selv og ser helt klart at AI (neurale nettverk) er veien å gå. Det bare løser utrolig mange edge caser som man ikke kan programmere heuristisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #12 Del Skrevet 17. mars 2024 Har kjøpt i Mowi, Norsk Hydro og MPCC. Anonymkode: fa23d...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #13 Del Skrevet 4. april 2024 On 3/17/2024 at 11:58 AM, DelvisPresley said: Jeg holder meg til aksjefond. Har tjent nesten 200.000 der over noen år. Vanlige aksjer er et tapsprosjekt om man ikke har peiling. Hva slags aksjefond? Anonymkode: c20a4...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #14 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg har solgt meg ned i aksjer. Ønsker ikke å ha pengene i en elendig NOK og et lite, volatilt aksjemarked. Har nå bare beholdt noen få aksjer innen Aker-konsernet, og setter heller pengene i globale fond. Anonymkode: 9cb40...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 4. april 2024 #15 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva slags aksjefond? Anonymkode: c20a4...fcd DNB Teknologi har gitt svært god avkastning, det har også DNB miljøinvest, Holberg global og DNB global indeks gjort. Har mange andre fond men dette er de fire med best avkastning. Men nå startet jeg disse fondene i 2015, så det er jo over en lang periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå