AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Jeg har måtte kuttet ut hvetemel pga jeg reagerer veldig på dette, ikke gluten så jeg spiser andre typer korn. Jeg har gjort det i en hel måned og grafen går nedover for første gang på et år. Helt nydelig, men er det bare tilfeldig eller kan det være hvetemelet? Jeg håper sånn at det fortsetter for jeg vil ned 8 kilo Anonymkode: a122c...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Det er fordi matvarer med hvetemel ofte er kaloririke. Du har byttet til mindre kaloririke matvarer. Hvetemelet i seg selv er ikke grunnen til vektnedgangen. Anonymkode: 40d0a...91d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er fordi matvarer med hvetemel ofte er kaloririke. Du har byttet til mindre kaloririke matvarer. Hvetemelet i seg selv er ikke grunnen til vektnedgangen. Anonymkode: 40d0a...91d Har spist det samme bare tatt bort brødet i f.eks hamburgeren, sandwichen osv. bare byttet ut hvetemelet. Mulig det er på grunn av kalorier altså, men har ikke skiftet kosthold, og kostholdet mitt er ikke det beste.. Ts Anonymkode: a122c...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå