Gå til innhold

Kvifor bruke parfyme? Fleire som har det slik?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det fins mange gode lukter i verden, natur, blomster, gras og sjø for eksempel. Men eg syns dei fleste parfymer lukter alt for sterkt, og aldri godt. 

Lurer også veldig på korleis folk orkar bevege seg inn i slike parfyme butikkar???? der stankar det sterk ubehagelig kjemi på lang avstand etter min meining. 

mulig eg har veldig god luktesans, andre som har det slik?

Anonymkode: 25ccd...6d2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker det fordi det lukter godt. Men jeg bruker selvfølgelig ikke mye parfyme. Jeg synes også mange parfymer luker sterkt og mye, derfor bruker jeg kun én type parfyme.

Jeg går heller ikke i parfymebutikker, rett og slett fordi det lukter forferdelig. Selv om jeg bruker bittelitt parfyme, betyr det jo ikke at jeg synes mye lukt er godt. Litt parfyme kan være fint, men alt med måte. 

For øvrig synes jeg kanskje butikker som Lush osv kanskje er hakket verre enn parfymebutikker. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ille å bare gå forbi Lush på Byporten. Gode produkter, men svir i øynene og kjenner begynnende hodepine av å gå inn der. 
Litt det samme på Rituals og. 
Har migrene og bruker parfyme selv, men kun lette, friske dufter og ikke store mengder. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, SPOCA said:

Jeg bruker det fordi det lukter godt. Men jeg bruker selvfølgelig ikke mye parfyme. Jeg synes også mange parfymer luker sterkt og mye, derfor bruker jeg kun én type parfyme.

Jeg går heller ikke i parfymebutikker, rett og slett fordi det lukter forferdelig. Selv om jeg bruker bittelitt parfyme, betyr det jo ikke at jeg synes mye lukt er godt. Litt parfyme kan være fint, men alt med måte. 

For øvrig synes jeg kanskje butikker som Lush osv kanskje er hakket verre enn parfymebutikker. 

Ja kan jo være eg også likar nokon, har sikkert ikkje lukta på alle😅 men har lukta mykje parfyme på folk i nærheten opp gjennom åra og fått i gaver, etc. men har aldri hittil likt nokon av luktene.. uansett kor lite man bruker. TS

Anonymkode: 25ccd...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hatar å gå forbi Rituales! Her i huset har eg innført "ein sprut" til alle tenåringar. Hatar ovendreven parfymelukt!

Anonymkode: f011e...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...