AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #1 Skrevet 16. mars 2024 Keisersnitt for fire uker siden og syns magen henger som en geip/pølse over arret. Har fortsatt litt mage etter graviditeten som jo er å forvente men magen blir som nevnt da hengene over arret. Ser for meg at hvis jeg hadde født vaginalt så hadde magen vært en jevn bue, mens nå er det liksom en hard kant, også henger resten over. Når jeg googler så nevnes det primært at vekttap gjør henget mindre, men jeg er relativt slank og er omtrent på samme vekt som før fødsel nå. Har noen erfaringer å dele ang. dette? Vil dette forsvinne? Anonymkode: 365a4...972
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #2 Skrevet 16. mars 2024 30 år etter keisersnitt, har jeg fortsatt dette henget... Anonymkode: ac731...961 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #3 Skrevet 16. mars 2024 19 år siden siste. Har det fortsatt. Ble mindre når jeg var ekstrem med trening og var veldig slak. Men no er jeg normal igjen og det henger over. Du lærer å leve med det. Vises ikke når du har på badedrakt eller bikini. Som mannen min sier. Skal du være modell da? Nei det skal jeg ikke. Jeg har spurt om jeg kan få hjelp av legen når jeg var ung. Hun sa ja jeg kan få hjelp men da er det som å ta et nytt keisersnitt. Og det har jeg ikke så lyst til å gjennom igjen. For dem må ta bort alt av arrvev. Anonymkode: 21158...f2a 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Skrevet 16. mars 2024 Jeg ble ekstremt overvektig i graviditeten pga diverse grunner. Ble katastrofesnitt på meg. Er over ett år siden, jeg har gått ned 30 kilo siden, men har det enda. Plages ikke noe særlig av det, selv om jeg fremdeles er tyngre enn jeg var da jeg ble gravid. Det er ganske skjevt i mageområdet, men det er også ett symbol på kampen min og litt barn for å overleve. Ser ikke akkurat positivt på det, heller nøytralt Anonymkode: 7bfc5...225 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #5 Skrevet 16. mars 2024 2 KS og henget forsvant etterhvert. Men det kommer kanskje litt ann på kroppen? Jeg er i utgangspunkt veldig slank og la på meg mye i svangerskapet og hadde stor mage. Anonymkode: 169e4...6d0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #6 Skrevet 17. mars 2024 Hadde hastesnitt for 18 år siden, og det er der enda. Men jeg har alltid vært overvektig/fedme, på vei ned igjen mot overvekt nå.... Plager meg ikke, det er bare en del av meg! Anonymkode: 13909...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå