AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #1 Skrevet 16. mars 2024 Jeg er litt skuffet. De kunne ikke forhandle overhodet på lavere rente enn 5,49. Fikk lavere hos DnB, og blir da der inntil videre (selvom jeg egentlig ikke vil være i DnB). Hva er deres inntrykk av Handelsbanken? Anonymkode: eba25...c29
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #2 Skrevet 16. mars 2024 jeg har ikke byttet over til handelsbanken så er fortsatt i danske bank. ser ingen fordeler ved å bytte, får akkurat samme vilkår i danske bank. I tillegg er det 10kr pr transaksjon fra sparekonto Anonymkode: 80f67...b07
newman01 Skrevet 16. mars 2024 #3 Skrevet 16. mars 2024 Det er nok ikke den beste avtalen for de som har orden i økonomien sin og god sikkerhet. For de litt dårligere stilt er den nok bedre. men at Tekna med en høy andel godt betalte medlemmer ikke klarer å få i land en bedre avtale er litt skuffende 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Skrevet 16. mars 2024 newman01 skrev (9 minutter siden): Det er nok ikke den beste avtalen for de som har orden i økonomien sin og god sikkerhet. For de litt dårligere stilt er den nok bedre. men at Tekna med en høy andel godt betalte medlemmer ikke klarer å få i land en bedre avtale er litt skuffende Det har muligens vært litt hastverk over den avtalen etter at Danske annonserte at de legger ned og Nordea kjøpte opp. Anonymkode: d1613...294
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #5 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): jeg har ikke byttet over til handelsbanken så er fortsatt i danske bank. ser ingen fordeler ved å bytte, får akkurat samme vilkår i danske bank. I tillegg er det 10kr pr transaksjon fra sparekonto Anonymkode: 80f67...b07 Hva, er det det? Det har jeg ikke fått med meg… Jeg er ikke medlem i Tekna, men Akademikerne+, og det er vel samme avtale. Jeg er ikke imponert. Foreløpig står lånet fremdeles i DB, mens vi finner ut hva vi skal gjøre. Vi blir ikke med til Nordea. DB er uansett en dårlig bank, så greit det ikke er mulig å bli der uansett, forsåvidt. Det står vel mellom Bulder eller Nybygger eller Handelsbanken. Anonymkode: 4de55...c7c
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #6 Skrevet 17. mars 2024 Econa brøt ut av samarbeidet til Akademikerne og inngikk egen avtale med Nordea. Vi har rente på 5.44. Er fornøyd med det. Danske Bank kunne matche renta, men da måtte vi vært på ved hver renteendring og det orker vi ikke. Anonymkode: c0d7c...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå