AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #1 Del Skrevet 16. mars 2024 Det er alltid tråder her om at folk venter på skattemeldingen, og om det ble restskatt eller penger tilbake. Men sjekker dere også tallene, eller tar dere det som står der for god fisk? Veldig mange sender inn uten å sjekke, som man ser et eksempel på her. 4000 leverte selv om de hadde fått feil tall. Og antallet som ville latt være å levere, uten å endre, er nok enda mye høyere. Man kan gå glipp av fradrag og få for mye skatt, men i verste fall får man straffeskatt. Sjekker du at alt er riktig før du sender inn/lar være å sende inn? Man er jo like ansvarlig for tallene selv om man ikke trykker send. Anonymkode: b39b6...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #2 Del Skrevet 16. mars 2024 Ja, jeg gjør det. Men har aldri oppdaget feil. Anonymkode: 2e1db...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #3 Del Skrevet 16. mars 2024 Jeg sjekker tallene på både skattekort og skattemelding ekstremt nøye. Så godt jeg klarer, og etter beste evne i hvert fall. Anonymkode: 7a2e2...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 16. mars 2024 #4 Del Skrevet 16. mars 2024 Ja jeg sjekker om inntekt og skattetrekket samsvarer med mine tall, samt går over tallene ellers. Jeg må også legge inn kryptovaluta på skattemeldingen, så skattemeldingen må endres hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå