Gå til innhold

Hvordan vet jeg om en mann syns jeg er attraktiv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet står. Hvordan merker man sånt egentlig, hvordan merker du at han ikke tar til takke med deg? 

Møtt en mann av få ord. Aner ikke hva han syns om meg. 

Anonymkode: acad6...ae3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spørsmålet står. Hvordan merker man sånt egentlig, hvordan merker du at han ikke tar til takke med deg? 

Møtt en mann av få ord. Aner ikke hva han syns om meg. 

Anonymkode: acad6...ae3

Du merker at han ser mye på deg. Smugtitter.

Anonymkode: 15812...17b

AnonymBruker
Skrevet

Dette er enkelt.

Hvis han vil ha sex med deg en gang i uken, er du rimelig attraktiv.

Hvis han vil ha sex med deg hvert 10. år, er du ikke det.

Anonymkode: b99a9...690

AnonymBruker
Skrevet

Igjen da, menn er veldig forskjellige. Noen er nok veldig igjenknept og introverte når det kommer til sånt. Emosjonelt umodne, har ikke lært å kjenne /vise følelser. De er nok vanskelig å lesr. 

Vanligvis tror jeg mer menn blir litt barnslige når de liker en dame. De klarer virkelig ikke å la være å se på henne. Dater dere vil han ta på deg, se på deg, kanskje bli litt sjenert innimellom og/eller veldig flørtende. Men det sikreste er nok at de blir litt mer nervøse, keitete, usikre enn de vanligvis er og vil ha oppmerksomheten din hele tiden. Jeg har sett en som vanligvis er selvsikker ovenfor damer og god til å sjekke bli ganske guttete, fjollete og flørtete på en annen måte da han traff en han virkelig likte. 

Og så har du de som er veldig rutinerte sjekkere. De er vanskelig å lese, for de viser bare det de vil du skal se. 

Anonymkode: 73e93...f2f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er enkelt.

Hvis han vil ha sex med deg en gang i uken, er du rimelig attraktiv.

Hvis han vil ha sex med deg hvert 10. år, er du ikke det.

Anonymkode: b99a9...690

hva med de som vil ha sex alt fra en gang i 14 dagene til ett halvår i mellom i 3-4 år?

Anonymkode: c9da0...ddf

AnonymBruker
Skrevet

Det vet du ganske fort. Kjæresten min har sett puppene mine utallige ganger, men blir like hard og må ta på de flere ganger i løpet av dagen. Kan ikke klemme eller røre han om jeg går i badetøy. Bare det å klemme helt vanlig gjør han hard:himle:

Anonymkode: 6d277...f94

AnonymBruker
Skrevet

De aller aller fleste tar til takke med det de kan få. Svært få mennesker er objektivt sett fysisk attraktive. Og svært få kan få disse. Man må derfor velge blant mennesker man kan få. Det betyr ikke at man plutselig synes noen midt-på-treet er attraktiv, men man må styre sine forventninger. 

Anonymkode: b60a0...244

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De aller aller fleste tar til takke med det de kan få. Svært få mennesker er objektivt sett fysisk attraktive. Og svært få kan få disse. Man må derfor velge blant mennesker man kan få. Det betyr ikke at man plutselig synes noen midt-på-treet er attraktiv, men man må styre sine forventninger. 

Anonymkode: b60a0...244

Forbli singel om dere ikke liker noen, ikke kast bort den ene opplevelsen vi har av jorda på å utsette folk for tørrt, kjedelig og følellsesløst liv.

Anonymkode: 829d7...22e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De ser på deg når du ser annen vei, de får puppy eyes beundring blikk. Og som en annen sier de får lyst til å få deg til å le også vil de ta på deg hele tiden og prioriterer deg. 

Anonymkode: 24b20...33a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...