Gjest baby-E Skrevet 5. februar 2006 #21 Skrevet 5. februar 2006 jeg går med det fordi jeg syns det er fint, og praktisk.
Gjest Varg-Menja Skrevet 8. februar 2006 #22 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Jeg gjør det fordi de fleste buksene man får kjøpt i kvinneavdelingen ikke har lommer (eller sånn mikrosmå kosmetiske lommer), og det er sinnsykt irriterende... Prøver å kjøpe jakker med lommer, så jeg greier meg uten veske når jeg bare skal på butikken ol. Ser bare det nyttige i veske dersom jeg skal på lengre turer, og jeg trenger å ta med meg litt mere ting. Endret 8. februar 2006 av Varg-Menja
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #23 Skrevet 8. februar 2006 Kvinner går med vesker fordi det er moderne. For ti år siden var veske "kjerring". Motebildet skifter. Men veske er både kult og praktisk, da!
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #24 Skrevet 8. februar 2006 Og så er det bare "allværstøy" som har store nok jakker til mobil, lommebok etc. Vanlig pene ytterjakker for kvinner er ikke laget for at man skal stappe masse i lommene. Disse lommene er mest for pynt tror jeg...
~MALIN~ Skrevet 10. februar 2006 #25 Skrevet 10. februar 2006 Bruker alltid veske. Hadde ikke fått plass til mobil, lommebok, nøkler og leppestift i lomma, nei .
Replica Skrevet 10. februar 2006 #26 Skrevet 10. februar 2006 Fordi jeg ikke har den store sansen for lommer som er så fulle at de buler.... I mine vesker, med flere rom, får jeg plass til alt jeg trenger.
Nemmera Skrevet 10. februar 2006 #27 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Fordi det ser så dumt ut (og ikke snakk om at det er ubehagelig) å gå med mobil og lommebok i ettersittende bukser vel ! Endret 10. februar 2006 av Nemmera
LilleBille Skrevet 10. februar 2006 #28 Skrevet 10. februar 2006 Personlig går jeg med bena jeg - virker som jeg er ganske alene om det.... .. men innimellom er det jo greit å ha med veske til alt ting og tang man skal ha med seg.
Tinken Skrevet 17. februar 2006 #29 Skrevet 17. februar 2006 Jeg gjør det fordi de fleste buksene man får kjøpt i kvinneavdelingen ikke har lommer (eller sånn mikrosmå kosmetiske lommer), og det er sinnsykt irriterende... ← Signerer. Og også fordi jeg som regel går med kjoler/skjørt som aldri har lommer med plass til det nødvendige.
Annie Skrevet 18. februar 2006 #30 Skrevet 18. februar 2006 Sambo kaller veska mi for søppeldunken, og jeg skal være enig i at det ser sånn ut innimellom også. Men jeg har med meg altnyttig og unyttig, for nesten enhver anledning i den veska. Må ha, bare MÅ HA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå