Gå til innhold

Hvorfor Går Kvinner Med Vesker ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe jeg lurer på hvorfor går egentlig kvinner alti med vesker ?

Hva er vitsen med det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ofte uten veske, men hvis jeg skal ha med endel synes jeg det er penere med en veske enn en Kiwi-pose.

Skal jeg bare på butikken etc bruker jeg ikke veske, men hvis jeg skal noe mer så har jeg den som regel med. Særlig dersom jeg skal vært borte over flere timer og skal ha med litt sminke, kanskje noen bind osv

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg går sjelden med veske. Når jeg gjør det har jeg med penger, kort og mobilen i den, av og til også litt sminke eller våtservietter.

Skrevet

Speiderprinsippet - vær alltid beredt :)

Veska er full av sånne ting som sminke, lapper, mobillader, hårstrikk, penner, notatbøker, mp3-spillere, tamponger, småpenger og andre ting man kan komme til å ha bruk for. Hos oss som har barn kan det også være litt særere ting som bleie, smokker og salver :)

Skrevet

Jeg hater å gå med ting i lommene. Ikke ser det pent ut med helt sprengte lommer og uansett er det veldig mange av mine klær hvor det hadde vært fysisk umulig å få plass til det aller mest nødvendige (lommebok, nøkler + mobil).

Så derfor går jeg med veske. Så får jeg med meg litt sminke, kanskje filofaxen og litt annet som også kan være greit å ha med seg.

Om jeg bare skal ned på butikken en tur blir det kanskje til at jeg bare tar lommeboken i hånden, men skal jeg være ute lengre har jeg alltid veske.

Skrevet

Må ha noe å ha alt smårotet mitt i. Også har jeg veskedilla :)

Skrevet

Jeg har stort sett behov for å dra med meg mobil, lebestift, lipliner, speil, penn og lommebok - og LOMMENE - nei takk!

Skrevet

Fordi det er praktisk!

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er en grei måte å transportere lommeboka, mobilen, filofaxen, håndkremen, sminken og nøklene. ;)

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg har alltid med veske. Kjekt å ha :)

I veska er mobilen, bilnøkler, pengbok, lypsyl.

Skrevet

fordi jeg ikke har plass i lommene til alt jeg trenger (lommebok, nøkler, mobil o.l)..

Skrevet

Kan dere ikke bare bruker lommer til og mobiler og nøkkler i ?

Skrevet

Fordi det er mest praktisk og fordi det ser teit ut med lommene fulle av all slags ting.

Skrevet

I veska har jeg mobil, filofax, lommebok, leppestif, lipgloss, etc. Noen ganger har jeg kleenex med meg, eller bind eller truseinnlegg kanskje.

Skal jeg bare en rask tur i butikken tar jeg bare mobilen, nøklene og lommeboka i lommene... jakke med store lommer da, det går ikke i de penere jakkene mine.

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei.

Skrevet

Fordi det er praktisk, og at det passer til resten av antrekket.

Gjest marthepia
Skrevet

da blir det store lommer :)

Skrevet

Sånn som gutter gjør? Slik at man lurer på om de er fulle fordi jakka henger skjevt på når småpengene i lommeboka i innerlomma tynger den ene siden? Nei takk!

Vesker er praktiske "løse lommer" som i tillegg ser fine ut, og de har plass til alt. Visste du at du kan få mange lommer INNE I en veske? DET er praktisk det.

Skrevet

For det første ser det bare stygt ut å ha lommene fulle av ting. For det andre så pleier jeg ikke å bruke jakker eller bukser med såpass store lommer at jeg får plass til filofax o.l.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

eh ... enkelt og greit: For å ha et sted å ha alt mulig rart dildall vi kvinner bærer med oss. Mobil, lommebok, sminke, mp3spiller ++ Alt dette får som regel ikke plass i lommer, og som noen andre her sa: det ser litt dumt ut med en stor bærepose fra rimi eller andre butikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...