AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #1 Del Skrevet 16. mars 2024 Tror du eksisterer? Jeg liker å gå ut i skogen for å lete av og til. Noen andre som gjør? Har du funnet noe? Anonymkode: 51d36...dab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. mars 2024 #2 Del Skrevet 16. mars 2024 Like sannsynlig som Nessie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #3 Del Skrevet 16. mars 2024 Nei men tror på alver og feer som ofte er i skogsområder. De er usynlig, som eks. Sopp som er plassert i sirkel. Det er noe med at skal ikke gå inni disse sopp sirklene fordi det kan gjøre feene sinte og da kan feene ta hevn Anonymkode: fe601...a27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 16. mars 2024 #4 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei men tror på alver og feer som ofte er i skogsområder. De er usynlig, som eks. Sopp som er plassert i sirkel. Det er noe med at skal ikke gå inni disse sopp sirklene fordi det kan gjøre feene sinte og da kan feene ta hevn Anonymkode: fe601...a27 Sikker på at du ikke har røyka noen av de soppene som står i soppsirkelen? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 16. mars 2024 #5 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Tror du eksisterer? Jeg liker å gå ut i skogen for å lete av og til. Noen andre som gjør? Har du funnet noe? Anonymkode: 51d36...dab Capazitet skrev (21 timer siden): Like sannsynlig som Nessie Jeg utelukker ingen av delene. Ser ikke på dette som overnaturlige vesener, men som antatt utdødde dyr som kan ha overlevd i øde områder eller arter ukjente for vitenskapen. Det er i tilfelle ikke første gang antatte fabeldyr har vist seg å eksistere. Eksempler: Nebbdyr og okapi. Også antatt utdødde dyr har blitt funnet som levende eksemplarer. Men om det skulle eksistere noen form for "Bigfoot", så finnes de neppe i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #6 Del Skrevet 10. desember 2024 Ja de eksisterer helt klart, det er altfor mange som har sett dem til at det er oppspinn. Det finnes også en som kalles Yowie i Austraila som ligner. Fant en kanal som har mange beretninger fra øyenvitner, jeg kan anbefale historiene der: https://www.youtube.com/@YowieSightings Jeg tror også Nessie eksisterer, og mye annet vi ikke vet om. Tipper Nessie blir sett fordi hun/han bor i en innsjø. Tenk på hvor stort havet er, og hvor mange slike vesen det kan være der. Christopher Columbus så også "havfruer" da han såkalt oppdaget Amerika (vi vet alle det var Leiv Eriksson. Han beskrev dem absolutt ikke som vakre, men veldig stygge, så han har helt klart sett noe han ikke forventet å se. Men uansett, i Norge tror jeg det er lite av slike vesen, da vi har lite områder de kan gjemme seg i. Tipper det er flere vitnerapporter i Sverige, Finland og Russland, da skogområdene blir større og større bortover der. Anonymkode: 7e956...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2024 #7 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg tror at de finnes. Har sett mange programmer på nett og tv; så mye lokalbefolkning i alle aldre snakker sant, tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå