AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Del Skrevet 15. mars 2024 For litt siden kjøpte jeg meg varmebeskyttende spray fra GHD. Flaske i sort og gull. Den lukter så utrolig godt! Duften er feminin, frisk, varm og sensuell. Har opplevd at flere har kommentert "så godt du lukter!" eller spurt meg hvilken parfyme jeg bruker. F.eks søstre, veninner, mann, folk på jobb o.l. Liker lukten veldig godt selv også, spesielt sammen med en shampo jeg bruker. Så: Til dere som kjenner til denne sprayen OG er bevandret innen parfyme: Finnes det en duft som ligner denne? Er ikke ute etter tilfeldige, gode parfymer - jeg er ekstremt kresen og synes som regel ting lukter for mye, for sterkt, for syntetisk, for krydret 🤪 - men en duft som LIGNER på GHD-sprayen. Takk! Anonymkode: f5abb...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #2 Del Skrevet 15. mars 2024 *varmebeskyttende hårspray Anonymkode: f5abb...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #3 Del Skrevet 18. mars 2024 Oi, da må de ha gjort om på formuleringen siden jeg kjøpte den for en del år siden. For da luktet den så vondt at jeg kastet den, hadde en veldig kjemisk lukt. Anonymkode: 22229...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå