AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Del Skrevet 15. mars 2024 Lurer på om jeg kan bruke sprayen til den er tom - eller om jeg må telle antall sprut. Bruker 2 pr dag, så er uansett innenfor 56 dagers grensen det står om på pakningen. Anonymkode: 458bb...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #2 Del Skrevet 15. mars 2024 Jeg orker ikke telle, så bytter når jeg merker den er tom. Blir jo noen dager med lite hormontilførsel, men det går greit. Anonymkode: 24b35...352 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Del Skrevet 12. april 2024 Jeg begynte på Lenzetto-spray i går. Hormonplasteret jeg har brukt er ikke å få tak i så måtte over på Lenzetto OG Utrogestan vaginalkapsler isteden. På Utro… står det 1 kapsel i 15 påfølgende dager hver 3. måned. Men NÅR skal Jeg begynne på kapslene? I forhold til oppstart av sprayen? Noen som vet? Anonymkode: b8519...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #4 Del Skrevet 12. april 2024 Og hvor «fort» absorberes sprayen? Hvor og når sprayer dere? Anonymkode: b8519...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #5 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 0.02): Lurer på om jeg kan bruke sprayen til den er tom - eller om jeg må telle antall sprut. Bruker 2 pr dag, så er uansett innenfor 56 dagers grensen det står om på pakningen. Anonymkode: 458bb...aa8 Det er ikke 56 dager, det er 56 spray så tar du to om dagen varer en lenzetto i 27 dager. Du vil merke det når den er tom, jeg merker det samme dag. Anonymkode: 3a4d0...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #6 Del Skrevet 12. april 2024 Jeg bruker en sprittusj og noterer dato på sprayen, så slipper jeg å telle hele tiden. Anonymkode: 3a4d0...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
55-ish Skrevet 12. april 2024 #7 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og hvor «fort» absorberes sprayen? Hvor og når sprayer dere? Anonymkode: b8519...11a Sprayer på innsiden av underarmen. Absorberes relativt raskt. Sprayer etter dusj på morningen og lar det ‘tørke’ mens jeg smører ansikt/pusser tenner etc effektivt morgenrituale 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #8 Del Skrevet 24. januar 55-ish skrev (På 12.4.2024 den 11.25): Sprayer på innsiden av underarmen. Absorberes relativt raskt. Sprayer etter dusj på morningen og lar det ‘tørke’ mens jeg smører ansikt/pusser tenner etc effektivt morgenrituale 😅 Står at man skal holde sprayen rett opp og ned sørge for at den koppen ikke er åpen så d kommer inn luft. Skal la det tørke i ca 2 min står det på pakningsvedlegget som var like stort som ett verdens kart omtrent Anonymkode: 5ffb2...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå