AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Skrevet 15. mars 2024 Mannen fortalte at han spurte en dame på bussen om hvilken parfyme hun brukte, hun googlet å han tok bildet. Om han hadde kjøpt den parfymen til meg ville jeg ikke ha brukt den, vil ikke bli assosiert med hun «damen som luktet så godt på bussen» Hver gang jeg hadde brukt den fks. Hva tenker dere? Anonymkode: 937bf...44b
Pappi Skrevet 15. mars 2024 #2 Skrevet 15. mars 2024 Så da synes du det er bedre å lukte litt mindre godt enn «hun damen på bussen»? 14 7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #3 Skrevet 15. mars 2024 Hadde brukt den om den luktet godt også på meg. Føler det er det samme som å «herme» etter en kul jakke el. Anonymkode: a0ba1...4d8 9 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #5 Skrevet 15. mars 2024 Jeg tenker du over reagerer og at mannen din prøver så godt han kan. Han liker også god lukt. Hvorfor tenker du at parfymen handler om henne og ikke deg/dere. Syntes han var svært romantisk mot deg jeg da Anonymkode: 1cbb9...2a3 23 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #6 Skrevet 15. mars 2024 Handler ikke om sjalusi, men bruker ikke en parfyme jeg ikke selv hadde likt for å please mannen. Parfymer kjøper jeg fordi JEG synes den lukter godt på MEG. Alle vet jo at parfymer lukter forskjellig på folk Anonymkode: 937bf...44b 3 1
Tobias001 Skrevet 15. mars 2024 #7 Skrevet 15. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen fortalte at han spurte en dame på bussen om hvilken parfyme hun brukte, hun googlet å han tok bildet. Om han hadde kjøpt den parfymen til meg ville jeg ikke ha brukt den, vil ikke bli assosiert med hun «damen som luktet så godt på bussen» Hver gang jeg hadde brukt den fks. Hva tenker dere? Anonymkode: 937bf...44b Høres ut som han likte denne damen veldig godt! Hvis du vil ham skal trnke på henne hver gang han lukter deg, så bruk den. Du bør nok ta en ordentlig prat med han om han egentlig vil ha deg eller damen på bussen!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #8 Skrevet 15. mars 2024 Kunne gjerne brukt en lukt typen likte godt, om den luktet godt på meg også. For det er gjerne ikke sånn at samme type parfyme lukter likt på alle mennesker. Anonymkode: 5350b...3b9 3 1
Gjest Lykkedykker Skrevet 15. mars 2024 #9 Skrevet 15. mars 2024 Tobias001 skrev (2 minutter siden): Høres ut som han likte denne damen veldig godt! Hvis du vil ham skal trnke på henne hver gang han lukter deg, så bruk den. Du bør nok ta en ordentlig prat med han om han egentlig vil ha deg eller damen på bussen! Parfymer lukter ikke likt på alle. Med mindre folk sprayer den på sine klær.
Amistad Skrevet 15. mars 2024 #10 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mannen fortalte at han spurte en dame på bussen om hvilken parfyme hun brukte, hun googlet å han tok bildet. Om han hadde kjøpt den parfymen til meg ville jeg ikke ha brukt den, vil ikke bli assosiert med hun «damen som luktet så godt på bussen» Hver gang jeg hadde brukt den fks. Hva tenker dere? Anonymkode: 937bf...44b Så hvis du så en skikkelig flott jakke på en fyr og tenkte mannen din ville kle den, så burde han ikke gå med den? Eller kanskje en litt sånn røff ny jj bukse du ser på en fyr og tenkte den ville passet på mannen min, men den burde han da ikke kjøpe eller gå med? Ikke alltid man ser logikken i det, men han mente det bare fint og flott mot deg. Ikke noe annet. Det var deg han hadde i tankene siden han spurte om hvilken parfyme det var. Det ER så kjedelig å folk klarer å vri rundt nr noen har prøvd å gjøre noe fint selv om det kan være litt sært eller unormalt. 12 8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #11 Skrevet 15. mars 2024 Jeg ville ha prøvd den i et parfymeri for å se om den var noe jeg ville bruke, for selv om det er samme parfyme så ville den jo lukte annerledes på meg enn hun han spurte på bussen. Om det fungerte på meg, det ville jeg finne ut, og mannen ville kjenne det også om det ikke fungerte. Da jeg brukte parfyme før brukte jeg en som lukter veldig godt på meg. Da opplevde jeg flere ganger å bli stoppet av menn som presiserte at de var i lykkelige forhold, men de kjente den parfymelukten og var overbevist om at det var dufttoner som ville ha passet kona/forloveden/samboeren perfekt. Ingen av disse mennene var noen gang interessert i meg, ikke flørtet de med meg heller. Husker fremdeles han som var forlovet, når han snakket og henne var han så tydelig forelsket i forloveden Ikke en sjanse i havet for at den mannen tenkte på meg når han luktet på forloveden. Jeg så han og henne sammen noen uker senere, da ga han meg en tommel opp, så det var tydelig at det var vellykket - og de to sammen var nesten tusset forelskede. De er gift og lykkelige sammen fremdeles, mange år etter den episoden hvor han stoppet meg på gaten, og vi har aldri snakket sammen etter den ene gangen for 20+ år siden. Anonymkode: 0284f...dfa 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #12 Skrevet 15. mars 2024 Skjønner dine følelser rundt dette. Selv ville jeg foretrukket å bare få parfymen som overraskelsesgave uten at han hadde fortalt om damen på bussen. Anonymkode: 48ba1...793 1
Rotemor Skrevet 15. mars 2024 #13 Skrevet 15. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Handler ikke om sjalusi, men bruker ikke en parfyme jeg ikke selv hadde likt for å please mannen. Parfymer kjøper jeg fordi JEG synes den lukter godt på MEG. Alle vet jo at parfymer lukter forskjellig på folk Anonymkode: 937bf...44b Jo. Du skriver i HI at det handler om sjalusi. Det kan du ikke ta bort etterpå. Om du liker parfymen er helt underordnet problemstillingen din. Du er sykelig sjalu. Endret 15. mars 2024 av Rotemor 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #14 Skrevet 15. mars 2024 Ja absolutt. Ville vært glad han fortalte meg om noe han likte og som ville være attraktivt for ham Anonymkode: d837b...f45 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #15 Skrevet 15. mars 2024 Herregud, du overreagerer noe helt vanvittig! Stakkars mann, som tydeligvis prøver så godt han kan Anonymkode: 175da...f06 14 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #16 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mannen fortalte at han spurte en dame på bussen om hvilken parfyme hun brukte, hun googlet å han tok bildet. Om han hadde kjøpt den parfymen til meg ville jeg ikke ha brukt den, vil ikke bli assosiert med hun «damen som luktet så godt på bussen» Hver gang jeg hadde brukt den fks. Hva tenker dere? Anonymkode: 937bf...44b Jeg tror nok han driter i den dama, det handlet nok om lukta og at han ønsker at du skal bære den lukta. Anonymkode: bbdcd...158 7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #17 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mannen fortalte at han spurte en dame på bussen om hvilken parfyme hun brukte, hun googlet å han tok bildet. Om han hadde kjøpt den parfymen til meg ville jeg ikke ha brukt den, vil ikke bli assosiert med hun «damen som luktet så godt på bussen» Hver gang jeg hadde brukt den fks. Hva tenker dere? Anonymkode: 937bf...44b Er det rart forhold ryker når man reagerer på en sånn liten ting?🤦🏼♀️ Anonymkode: 87800...9a4 11
Virrevirrevapp Skrevet 15. mars 2024 #18 Skrevet 15. mars 2024 Hadde sjekka ut parfymen og om jeg likte den på meg. 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #19 Skrevet 15. mars 2024 Min ex kjøpe alltid Acqua di Gio til meg. Jeg var ikke så veldig begeistret over lukten men brukte den siden han likte den så godt. Jeg skulle hente vårt felles barn hos han og ble litt sånn småkvalm da jeg lånte toalettet og så at hans samboer også hadde fått Acqua di Gio av han. I mitt hodet blir det litt sånn småskrudd å gå inn for at alle kjærester skal lukte det samme. Anonymkode: 79f6b...663 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #20 Skrevet 15. mars 2024 Ja, for det trenger ikke ha noe med damen å gjøre, men lukten. Hender jeg kjenner en så magisk parfyme at det er trist å ikke finne ut hvilken det er. Omg noen ting lukter SÅ GODT. Anonymkode: 117ad...9c8 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå