Gå til innhold

Oppringing, spam, fra tunisia

Natta1980

Anbefalte innlegg

ble oppringt fra ukjent nummer i tunisia. de la igjen beskjed på svareren, og jeg sjekket svareren, da kom det bare sånn ringelyd, altså at det hørtes ut som om jeg ringte til noen.

la på og slettet så fort jeg kunne, men nå er jeg bekymret for hva som kan gå galt. de kan vel ikke hacke mobilen min pga dette vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Natta1980 said:

ble oppringt fra ukjent nummer i tunisia. de la igjen beskjed på svareren, og jeg sjekket svareren, da kom det bare sånn ringelyd, altså at det hørtes ut som om jeg ringte til noen.

la på og slettet så fort jeg kunne, men nå er jeg bekymret for hva som kan gå galt. de kan vel ikke hacke mobilen min pga dette vel?

Det høres ikke bra ut. Telefonen din kan være hacket, så kan hende dubfår en gigantisk telefonregning. Når du beskriver at telefonen din ringte opp koen, sångår dette ofte til super dyre betalingsnummere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så lenge du ringte din telefonsvarer, og ikke det aktuelle nummeret, så kan jeg ikke forstå hvordan du skal være hacket. Med mindre det er noen ny, fancy teknologi jeg ikke vet om.

Anonymkode: 58c50...a8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...