AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Skrevet 15. mars 2024 Her er det 250kr pr. mnd som dekker basic frokost og mat etter skolen. Varmmat en gang i uka med kjøtt/fisk/fugl og forskjellige grønnsaker. Er fornøyde vi, men lurer på hvordan tilbudet er lagt opp andre steder? Og hvor mye det koster? Anonymkode: 131c3...41c
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #2 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Her er det 250kr pr. mnd som dekker basic frokost og mat etter skolen. Varmmat en gang i uka med kjøtt/fisk/fugl og forskjellige grønnsaker. Er fornøyde vi, men lurer på hvordan tilbudet er lagt opp andre steder? Og hvor mye det koster? Anonymkode: 131c3...41c Nå har vi bare barnehagebarn, men betaler 300 kr. Skulle ønske vi kunne betale mer og få litt bedre mat. 250 kr høres hårreisende lite ut, spesielt i disse dyrtider. Anonymkode: e7405...65f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #3 Skrevet 16. mars 2024 Betaler 300 kr i mnd. Et måltid om dagen. Dvs kipt brød med pålegg. Aldri varmmat, aldri frukt og grønt. Guttunge. Her liker ikke brødet, så han spiser så og si aldri der. 300 kr rett ut av vinduet 🤷♀️🙄 Anonymkode: d6249...4f5 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Skrevet 16. mars 2024 255,- for mat 5 dager i uka for ettermiddag på SFO. - 1 varmt måltid i uka ellers brødskive m/ pålegg eller havregryn m/ melk - Frukt Anonymkode: 37009...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #5 Skrevet 16. mars 2024 Høres ut som et bra tilbud. Vi betaler kr 280. Stort sett brødskiver og knekkebrød. Barna får velge pålegg, så det går mye i syltetøy. Agurk, tomat og paprika tilbys til brødmåltidet. Varmmat er gang i uka, det kan være pølse i brød, pizzabolle eller tomatsuppe fra pose. Ikke frokost. Aldri fisk, og ikke grønnsaker til varmmaten. Maten serveres sent så det er ikke alltid min rekker å spise. Må hente senest kl. 15 (regel ved gratistilbud) men må likevel betale fullt for maten. Har gratistilbudet da, så det er jo ikke store utgiften akkurat, men hvis jeg kunne velge ville jeg klart ha lagt på en hundrelapp eller to for mer variasjon i kosten. Anonymkode: 8b15b...f7f 1
Munchlax Skrevet 16. mars 2024 #6 Skrevet 16. mars 2024 Vi betaler 270 kr i mnd for mat. Mandag og torsdag er alltid noe enkelt siden skolen slutter 14 og sfo spiser 1430. Det er de ansatte som lager maten og de samme folkene jobber også med undervisning på skolen. Siste fredag i måneden er alltid pølse og is. Da feires alle månedens bursdagsbarn🥳 Det er alltid oppkuttet frukt og grønnsaker ved siden av. Dette er menyen nå i mars: mandag: polarbrød med pålegg tirsdag: fiskepinner i lompe onsdag: Mexikansk gryte torsdag: korn og Biola fredag: kyllingboller i pita mandag: knekkebrød tirsdag: pasta carbonara onsdag: nuggets m/ris torsdag: korn og Biola fredag: suprise mandag: brødmat tirsdag: kjøleskapsgrøt onsdag: pastasalat torsdag: korn og Biola fredag: pølse og is
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #7 Skrevet 16. mars 2024 På barneskolen jeg jobber på betaler foreldrene omtrent 300kr og får varmmat hver dag Anonymkode: a6616...165 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #8 Skrevet 16. mars 2024 Sfo - 200 kr i kostpenger. Måltid kun to dager i uka. Som regel brødskive m/pålegg og kornblanding m/melk. Varmmat en gang for mnd kanskje. Det tilbudet synes jeg er dårlig mtp. at den andre skolen på stedet her også tar 200 kr, men der får de ett måltid hver dag. Bhg - 450 kr og alle måltid inkludert. Varmmat en til to ganger i uka. Synes det opplegget er helt supert. Anonymkode: 605c2...258
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #9 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sfo - 200 kr i kostpenger. Måltid kun to dager i uka. Som regel brødskive m/pålegg og kornblanding m/melk. Varmmat en gang for mnd kanskje. Det tilbudet synes jeg er dårlig mtp. at den andre skolen på stedet her også tar 200 kr, men der får de ett måltid hver dag. Bhg - 450 kr og alle måltid inkludert. Varmmat en til to ganger i uka. Synes det opplegget er helt supert. Anonymkode: 605c2...258 To måltider i uka var litt lite. Isåfall bør prisen gjenspeile tilbudet, 200kr i uka er å ta seg godt betalt vil jeg si. Har dere ikke frokost før skolen starter heller? Det bør i det minste serveres oppskjært frukt/grønnsaker, og kanskje en yoghurt eller noe som ikke krever at de bruker bemanning på oppvask. Når de har valgt å kun ha måltider to ganger i uka har de sikkert prioritert andre ting, f. eks utstyr til gymsal, k&h etc. jeg jobber som sagt på en barneskole hvor det serveres varmmat hver dag og jeg synes nesten det er litt unødvendig. Elevene spiser jo lunsj klokken halv 12, så de fleste er ikke sultne nok til å spise et varmmåltid klokken halv 2. I tillegg går jo mange hjem selv klokken 3, og spiser middag rundt 4. Men det er klart at det blir lang tid uten måltider for de elevene som ikke blir hentet før halv 5🙈 noe må de jo få Spørsmålet her er jo om det ikke heller burde vært gratis skolelunsj, men det er en annen diskusjon da ville det vært nok med et fruktmåltid mellom klokken 14-15, og kostpengene ville stupt. Anonymkode: a6616...165 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #10 Skrevet 16. mars 2024 Betaler 170 kroner per måned. Får to måltider i uka (fra brødskiver/yoghurt til varmmat). Får vel noe frukt også. Syns ikke 20 kroner per måltid er så ille. Skulle gjerne betalt mer for flere måltider og/eller bedre mat. Anonymkode: 63ded...3fa
GammelKaktus Skrevet 16. mars 2024 #11 Skrevet 16. mars 2024 Er en del år siden vi hadde SFO men vi betalte vel 300 og det var noe brød og kanskje noe suppe en gang i måneden, var ikke noe å skryte av. Men vi var godt vant fra barnehagen der jeg betalte det samme og de hadde gode måltider med varmmat minst 1-2 ganger i uka og skikkelig brød fra bakeren og godt utvalg i frukt og grønnsaker til alle måltidene frokost hadde ikke vi men lunsj og frukt/knekkebrødmåltidet var veldig bra og så billig. Hadde og en matglad ansatt i barnehagen som alltid laget noe ekstra de dagene de ikke hadde varmmat, osteskiver og enkle supper for eksempel. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #12 Skrevet 16. mars 2024 Betaler 280 kroner i måneden. Varmmat en gang i uka, som er mye ulikt; fiskekaker i pita, linsegryte, ovnsbakt laks med grønnsaker, etc. De andre dagene får de brødskiver, havregrøt og frukt og melk. Synes det er et bra tilbud! Hadde glatt betalt mer for å slippe matpakke og varmmat hver dag. Anonymkode: 04154...d21
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #13 Skrevet 16. mars 2024 Har ikke tilbud om matservering på SFO, så betaler ingenting i kostpenger. Ca en gang i måneden ordner de eldste barna smørelunsj/ettermiddagsmat til alle, da går det av SFO sitt budsjett. Anonymkode: 38db0...6c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå