Gå til innhold

Noen som Har erfaring med å ta tilbake en angrende synder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dating fasen, der han brått valgte en annen å gå videre med.

Så går det en par mnd tid så vil han ha en ny date med meg...da funket det ikke med hun andre.

Er det NEI? Eller er det sånn dating er?

Anonymkode: eac29...701

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Big time NO! 

Anonymkode: 34ca8...b7d

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, den ville jeg ikke gått med på. Han likte og liker deg sikkert, men han valgte deg bort da han hadde sterkere følelser for en annen. Du vil finne en som har sånne sterke følelser for deg

Anonymkode: d5768...60b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. For meg så er det en big time NOOO... Mener jeg opplevde noe lignende i min ungdom og snakket aldri med henne siden. 

Men ok. De fleste vil mene dette.

Men skal vi utfordre intellektet vårt og komme med forslag på hva som skal til for at dette skal være greit uten at du ender med å føle deg som trøstegevinsten? 

Anonymkode: 4ef85...8de

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann selv forresten. For å ta utfordringen til han over. Eneste jeg kunne vurdert å treffe igjen var en angrende «synder». Da skulle hun fått muligheten til å overbevise meg at hun gjorde en stor feil. Men det du beskriver er ikke et slikt tilfelle. Jeg hadde ikke unnet det en kalori

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men skal vi utfordre intellektet vårt og komme med forslag på hva som skal til for at dette skal være greit uten at du ender med å føle deg som trøstegevinsten? 

Hvis vi skal gå den veien der så vil jeg vel først spørre om han later til å forstå at han har en dårlig sak eller om det er sånn at han forventer at dette er greit for TS. Hvis det er det siste så tror jeg TS må belage seg på at han ser for seg et forhold hvor begge er innforstått med at hun kommer i siste rekke. Og at han mener hun ikke bør forvente noe mer.

Har du egentlig lyst til dette, TS? Jeg synes du skal si til han at han ikke passer deg. Hvis du føler for å sette han litt på plass kan du si at du har noe annet på gang men at du tar kontakt hvis det ikke ordner seg. Og så ringer du aldri. Jeg vet det er smålig men jeg kunne ha gjort det hvis han var selvrettferdig nok.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så går det en par mnd tid så vil han ha en ny date med meg...da funket det ikke med hun andre.

Jeg tror det hadde kommet litt ann på hvor langt man hadde kommet i datingen. Hadde det vært en fyr jeg hadde møtt 2 ganger og følt at vi ikke kjente hverandre noe særlig, så kunne jeg kanskje ha tatt en kaffe med han, hvis han hadde "avsluttet" på en ordentlig og ærlig måte.

Men hvis det er jeg hadde datet i flere måneder og vært fysisk med, for så å brått bli dumpet så hadde jeg sagt nei.

Anonymkode: c9805...71b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For å ta min egen utfordring, så er jeg enig med de to over her. 

Jeg kan godt se at man av og til ikke skjønner hva man har før man har mistet det. 

Men jeg ville snakket med henne om hu forstår hvor dårlig dette fremstår og jeg hadde vært interessert i å høre en god forklaring. I tillegg hadde jeg ikke hoppet rett inn i et forhold med henne med en gang, men tatt det ned på vennestadiet og kanskje first date stadiet etter hvert som jeg ser at hun er genuin i det hun sier og gjør. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mann her. For meg så er det en big time NOOO... Mener jeg opplevde noe lignende i min ungdom og snakket aldri med henne siden. 

Men ok. De fleste vil mene dette.

Hva om da han eller hun kom tilbake og valget det. Bli sammen med deg og bygge ett forhold. Er det å være trøste gevinst. Jeg vil si du har vunnet hele racet da. Han eller hun har valgt deg og fortsette på noe seriøst med. Ingen blir vel sammen med noen de ser som trøste premie?? Eller tar jeg feil. Tenker bare litt anderledes. 

Anonymkode: fdf5f...ff6

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva om da han eller hun kom tilbake og valget det. Bli sammen med deg og bygge ett forhold. Er det å være trøste gevinst. Jeg vil si du har vunnet hele racet da. Han eller hun har valgt deg og fortsette på noe seriøst med. Ingen blir vel sammen med noen de ser som trøste premie?? Eller tar jeg feil. Tenker bare litt anderledes. 

Jeg ville ikke trodd på det. Ikke med en gang i hvert fall. Noen vil nok bare ta til takke mens de leter etter noe bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dras veldig mellom om jeg har vunnet eller tapt/er trøstepremie. 

Har ikke dere datet...Og valgt feil? Og hatt lyst til å gå tilbake til en tidligere date? Folk er jo på leit.  Det trenger ikke nødvendigvis være et massivt rødt flagg,...om han gjør det..Og er seriøs på det og ærlig.  

Tenker det får bli opp til hver enkelt, hver relasjon har jo mange nyanser, så det er kanskje ikke noe fasitsvar.

Om jeg skulle velge å date han igjen, så blir det å gå rett i en prat for å avklare og være ærlig på hva jeg føler og forventer. Og det blir LENGE til det blir noe på han. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Med datingfase så antar jeg du mener at dere bare treffes av og til. Han gjorde et valg og gikk videre med en annen. Hvordan er det en synd? Og hvorfor skal det medføre anger? Det er jo en ærlig sak å gjøre.

Om du nå ønsker å møte han igjen, det er jo helt opp til deg og hva du ønsker å gjøre basert på hvordan du føler det. Du skylder han ingenting. 

Anonymkode: fc2c6...794

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med datingfase så antar jeg du mener at dere bare treffes av og til. Han gjorde et valg og gikk videre med en annen. Hvordan er det en synd? Og hvorfor skal det medføre anger? Det er jo en ærlig sak å gjøre.

Om du nå ønsker å møte han igjen, det er jo helt opp til deg og hva du ønsker å gjøre basert på hvordan du føler det. Du skylder han ingenting. 

Anonymkode: fc2c6...794

Var vel mer en flåsete karakteristikk.  

Han har jo ikke syndet...sånn sett. Selv om han da også traff en annen samtidig med meg for et par mnd tilbake, så var vi jo langt fra eksklusive. 

Men han angrer selvsagt, for at han "valgte feil. "

Ja, det er jo opp til meg hva jeg er komfortabel med.  Tenker å treffe han og se om JEG kjenner på noen dårlige følelser her. Om jeg kjenner det, så er det jo uansett ikke liv laga.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var vel mer en flåsete karakteristikk.  

Han har jo ikke syndet...sånn sett. Selv om han da også traff en annen samtidig med meg for et par mnd tilbake, så var vi jo langt fra eksklusive. 

Men han angrer selvsagt, for at han "valgte feil. "

Ja, det er jo opp til meg hva jeg er komfortabel med.  Tenker å treffe han og se om JEG kjenner på noen dårlige følelser her. Om jeg kjenner det, så er det jo uansett ikke liv laga.

Legg merke til at jeg skriver «syndet». Han har ikke gjort noe galt. Men så var det jo en grunn til at han valgte hun andre. Hva hadde hun, eller de to, som du eller dere ikke hadde? Altså, jeg snakker kun for meg og like, men hadde jej bestemt meg for en av to, så var det ikke fordi valget var vanskelig. Jeg hadde valgt den jeg var mest tiltrukket av. 
Jeg synes ikke dette er et eksempel på å kjenne på hva en har mistet og så angre seg. Dette virker mer som en som ikke er så komfortabel med å være litt alene. 

Som du sier, det er ditt valg. Og du virker mer enn oppegående nok til å ta gode valg, både nå og underveis

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Legg merke til at jeg skriver «syndet». Han har ikke gjort noe galt. Men så var det jo en grunn til at han valgte hun andre. Hva hadde hun, eller de to, som du eller dere ikke hadde? Altså, jeg snakker kun for meg og like, men hadde jej bestemt meg for en av to, så var det ikke fordi valget var vanskelig. Jeg hadde valgt den jeg var mest tiltrukket av. 
Jeg synes ikke dette er et eksempel på å kjenne på hva en har mistet og så angre seg. Dette virker mer som en som ikke er så komfortabel med å være litt alene. 

Som du sier, det er ditt valg. Og du virker mer enn oppegående nok til å ta gode valg, både nå og underveis

Ja jeg må ta et valg, så må vi prate ferdig om det, og gå videre. 

Føler meg ikke sviktet... men ja kanskje en følelse av valgt bort og at hun andre var bedre eller hadde no han ønsket der og da . Det kan jo være bare sex for alt jeg vet. 

Og jeg må også kjenne etter om jeg klarer å slippe den følelsen....samt at jeg må kjenne at jeg stoler på han...Og at vi kan gå videre sammen. Jeg ønsker heller ikke å la ha føle at han står i evig skyld til meg og må konstant bevise sin "uskyld" og trå varsomt. 

Usikker på om alt dette er et godt utgangspunkt, men jeg skal prøve å gi det et forsøk, uten at det skal gå for langt Før jeg finner ut av hva jeg vil.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har testa et par ganger, og man blir jo såret på nytt. Jeg ble det ihvertfall. Noen vingler veldig og faller ikke til ro i livene sine

Anonymkode: 25d85...001

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg må ta et valg, så må vi prate ferdig om det, og gå videre. 

Føler meg ikke sviktet... men ja kanskje en følelse av valgt bort og at hun andre var bedre eller hadde no han ønsket der og da . Det kan jo være bare sex for alt jeg vet. 

Og jeg må også kjenne etter om jeg klarer å slippe den følelsen....samt at jeg må kjenne at jeg stoler på han...Og at vi kan gå videre sammen. Jeg ønsker heller ikke å la ha føle at han står i evig skyld til meg og må konstant bevise sin "uskyld" og trå varsomt. 

Usikker på om alt dette er et godt utgangspunkt, men jeg skal prøve å gi det et forsøk, uten at det skal gå for langt Før jeg finner ut av hva jeg vil.

Det er et rimelig dårlig utgangspunkt, men folk har vel hatt dårligere og fått det til, eller?

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...