AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #81 Skrevet 18. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for det og jeg vet at det er mange som hater å stå i trafikk kork. Det er svært vanlig at alle misliker det. Men jeg vil lære meg å tenke det bedre bare. Det hjelper jo ikke at jeg sitter inni bilen min og banner og skjeller ut alle bilene foren meg i køen (som ikke kan noe for at de ikke får kjørt videre). Men det som kunne vært gjort noe med er alle fotgjengerfelt med lyskryss. Det kunne blitt halvert i antall. I nedre Langflate og over til Kaldnes i Tønsberg et det helt jævli. Det er ekstremt mange gangfelt og når det er stadig folk som skal over alle de feltene er det ikke rart trafikken stopper opp. Jeg bruker ofte 15 min bare på å komme gjennom den gata liksom. Men likevel må jeg bare jobbe med å takle det bedre for min egen del Anonymkode: 493c3...e86 Høres jo dritirriterende ut. Men er dessverre ikke alt man får gjort noe med, så man må bare bite i dette sure eplet, da. Kan du blaste høy musikk i bilen og rage-synge med for å få ut frustrasjon? 😂 Anonymkode: 66987...417
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #82 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres jo dritirriterende ut. Men er dessverre ikke alt man får gjort noe med, så man må bare bite i dette sure eplet, da. Kan du blaste høy musikk i bilen og rage-synge med for å få ut frustrasjon? 😂 Anonymkode: 66987...417 Har gjort det Noen ganger 🤣 Anonymkode: 493c3...e86
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #83 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå vet ikke jeg om du har lest alt men det var noen som kom med sleng kommentarer som "bordeell. Det finnes piller for slikt........." Og at jeg virker lettere psykisk utviklingshemmet og folk som gjorde narr av meg. Det var de første kommentarene som kom. Men de er nå blitt fjernet av moderator . Mobbing er ikke greit. Jeg tar det veldig innpå meg siden jeg har veldig dårlig selvtillit og selvfølelse fra før. Det skal lite til for å såre meg selv om jeg vet at det bare er nett troll som sitter bak en skjerm og må slenge dritt. Jeg har nå mistet lysten til å gå på trening både på lørdag og i dag. Føler at hele verden ser på meg som en dum og ustabil person som bare burde holde seg hjemme. Det var det jeg leste mellom linjene på det enkelte skrev her. Som om jeg ikke burde hatt livets rett og ikke burde vært født. Jeg er ikke ett ondt menneske som vil andre vondt hvis dere tror det Anonymkode: 493c3...e86 Det svaret der ga ingen mening, bekrefter mistanken min. Anonymkode: c94eb...666
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #84 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det svaret der ga ingen mening, bekrefter mistanken min. Anonymkode: c94eb...666 Mistanke om hva? Anonymkode: 493c3...e86
Honey Dew Skrevet 18. mars 2024 #85 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå vet ikke jeg om du har lest alt men det var noen som kom med sleng kommentarer som "bordeell. Det finnes piller for slikt........." Og at jeg virker lettere psykisk utviklingshemmet og folk som gjorde narr av meg. Det var de første kommentarene som kom. Men de er nå blitt fjernet av moderator . Mobbing er ikke greit. Jeg tar det veldig innpå meg siden jeg har veldig dårlig selvtillit og selvfølelse fra før. Det skal lite til for å såre meg selv om jeg vet at det bare er nett troll som sitter bak en skjerm og må slenge dritt. Jeg har nå mistet lysten til å gå på trening både på lørdag og i dag. Føler at hele verden ser på meg som en dum og ustabil person som bare burde holde seg hjemme. Det var det jeg leste mellom linjene på det enkelte skrev her. Som om jeg ikke burde hatt livets rett og ikke burde vært født. Jeg er ikke ett ondt menneske som vil andre vondt hvis dere tror det Anonymkode: 493c3...e86 Du straffer kun deg selv ved å nekte å gå på trening bare fordi du fikk noen kommentarer som du ikke likte. Det er det samme som å si at jeg kaster denne kaken fordi noen sa noe negativt til meg.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #86 Skrevet 18. mars 2024 Honey Dew skrev (15 minutter siden): Du straffer kun deg selv ved å nekte å gå på trening bare fordi du fikk noen kommentarer som du ikke likte. Det er det samme som å si at jeg kaster denne kaken fordi noen sa noe negativt til meg. Hvorfor det? Jeg burde jo holde meg hjemme siden jeg er så farlig og ikke burde gå løs i samfunnet. Man får ikke veldig lyst å være sosial når man får slike bemerkninger Anonymkode: 493c3...e86
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #87 Skrevet 18. mars 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor det? Jeg burde jo holde meg hjemme siden jeg er så farlig og ikke burde gå løs i samfunnet. Man får ikke veldig lyst å være sosial når man får slike bemerkninger Anonymkode: 493c3...e86 Fordi du vet at de tar feil. Anonymkode: 66987...417
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #88 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor det? Jeg burde jo holde meg hjemme siden jeg er så farlig og ikke burde gå løs i samfunnet. Man får ikke veldig lyst å være sosial når man får slike bemerkninger Anonymkode: 493c3...e86 Kjære vene…. Du er den typen ja. Anonymkode: 4c4fe...58a 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #89 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fordi du vet at de tar feil. Anonymkode: 66987...417 Ja vet det men likevel ubehagelig når man ikke vet hvem disse trollene er Anonymkode: 493c3...e86
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #90 Skrevet 18. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Ja vet det men likevel ubehagelig når man ikke vet hvem disse trollene er Anonymkode: 493c3...e86 Men det fine er jo at de ikke vet hvem du er heller! Anonymkode: 66987...417 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #91 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men det fine er jo at de ikke vet hvem du er heller! Anonymkode: 66987...417 En vet aldri. Noen kan sitte å kjenne igjen folk i det dem skriver. Nå har jeg skrevet hvilken kommune jeg jobber i og en del om hva jeg gjør på fritiden samt hva jeg jobber med. Men for meg virker det som disse trollene er folk som kanskje er på trygd og driver dank. (Ikke at alle trygdede er slik) Mange av dem bruker tiden sin på mye fornuftig og fine ting i stedet for forsøple andres liv. Men jeg tror de som gjør det kanskje hater livet sitt og seg selv kanskje Anonymkode: 493c3...e86
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #92 Skrevet 18. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: En vet aldri. Noen kan sitte å kjenne igjen folk i det dem skriver. Nå har jeg skrevet hvilken kommune jeg jobber i og en del om hva jeg gjør på fritiden samt hva jeg jobber med. Men for meg virker det som disse trollene er folk som kanskje er på trygd og driver dank. (Ikke at alle trygdede er slik) Mange av dem bruker tiden sin på mye fornuftig og fine ting i stedet for forsøple andres liv. Men jeg tror de som gjør det kanskje hater livet sitt og seg selv kanskje Anonymkode: 493c3...e86 Vel, KG er stedet å være hvis du vil lufte ut frustrasjonen din, så du skal ikke se bort ifra at de lar det gå utover andre, mer enn nødvendig. Anonymkode: 66987...417
Honey Dew Skrevet 18. mars 2024 #93 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor det? Jeg burde jo holde meg hjemme siden jeg er så farlig og ikke burde gå løs i samfunnet. Man får ikke veldig lyst å være sosial når man får slike bemerkninger Anonymkode: 493c3...e86 Jaja, det går utover deg selv og ingen andre. En ting til: Hvorfor mener du at du er farlig? Har du skadet andre mennesker?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #94 Skrevet 18. mars 2024 Honey Dew skrev (30 minutter siden): Jaja, det går utover deg selv og ingen andre. En ting til: Hvorfor mener du at du er farlig? Har du skadet andre mennesker? Jeg mener ikke selv at jeg er farlig. Det var sarkasme pga andre som har skrevet det på kommentsrer her i går og lørdag. Men moderator har fjernet mye nå så derfor du ikke kan finne de kommentarene nå. Nei jeg har ikke skadet noen. Har drept mange fluer og veps Anonymkode: 493c3...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå