Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler nesten det blir litt overfladisk? Vi har møttes i ett par måneder og han kaller meg for kjæresten sin. Kysser og holder hender ute. 

Men det tar helt av med komplimenter og gode ord. Eller er jeg bare en sutrete diva? Vi er veldig forelsket begge to, men jeg føler ikke jeg klarer å si det samme tilbake med like mye kraft. Han er en råkjekk mann og veldig snill - det har jeg klart å formidle til han. Men han tar helt av😅 Noen med lignende erfaringer?

Anonymkode: e36d1...68d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke koselig da? Ta det som det er - et tegn på at han setter pris på deg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
imagineme skrev (18 minutter siden):

Er det ikke koselig da? Ta det som det er - et tegn på at han setter pris på deg.

Så absolutt. 

Skrevet

Sikker på at han er forelsket? Kan hende det er lovebombing. Vet ikke hvor naturlig og oppriktig det er å pøse på med komplimenter osv. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Sikker på at han er forelsket? Kan hende det er lovebombing. Vet ikke hvor naturlig og oppriktig det er å pøse på med komplimenter osv. 

Kan hende. Men syntes samtidig det hadde vært veldig rart å investere så mye i meg om det er fake...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Føler nesten det blir litt overfladisk? Vi har møttes i ett par måneder og han kaller meg for kjæresten sin. Kysser og holder hender ute. 

Men det tar helt av med komplimenter og gode ord. Eller er jeg bare en sutrete diva? Vi er veldig forelsket begge to, men jeg føler ikke jeg klarer å si det samme tilbake med like mye kraft. Han er en råkjekk mann og veldig snill - det har jeg klart å formidle til han. Men han tar helt av😅 Noen med lignende erfaringer?

Jeg tror han er veldig forelsket og vil at du skal vite det. Han vil ikke se deg glippe ❤️

Anonymkode: f22e6...c39

• Hjerte 2
Skrevet

Som i love bombing?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt kvalt!!!

Anonymkode: a88d8...658

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan hende. Men syntes samtidig det hadde vært veldig rart å investere så mye i meg om det er fake...

Det er jo akkurat det de gjør. Er ikke sikkert han er klar over hva han gjør. Mener bare du kan ha det i bakhodet.. hvis alt er fint, så er det jo greit. Du sier det du føler for, og mer enn det kan du ikke gjøre. Du kan jo be han roe ned om det hjelper. Du skylder han ikke noe fordi han sier mer enn deg.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Grüner skrev (5 minutter siden):

Som i love bombing?

På mange måter er det jo det. Men jeg tror han er genuin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror han er veldig forelsket og vil at du skal vite det. Han vil ikke se deg glippe ❤️

Anonymkode: f22e6...c39

Tror det jeg og.

AnonymBruker
Skrevet

Vel.. det kan være et rødt flagg selvsagt

Da er det i tilfelle kalt "love bombing" på engelsk.

Jeg havnet i mishandling på denne måten, så vær varsom!!

Anonymkode: 284c0...7e1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel.. det kan være et rødt flagg selvsagt

Da er det i tilfelle kalt "love bombing" på engelsk.

Jeg havnet i mishandling på denne måten, så vær varsom!!

Anonymkode: 284c0...7e1

Utifra hans historikk tror jeg ikke han er en farlig mann. 

Skrevet

Jeg opplevde det samme med samboeren min da vi ble kjent. Jeg var veldig var på red flags etter en voldelig eks som var slik og var fryktelig redd for love bombing i starten, men han er verdens snilleste mann og mener alt han sier oppriktig. Han er bare en type som liker å si høyt det han tenker og det er en egenskap jeg virkelig har lært meg å sette pris på ved han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en veldig verbal mann og kan med hånden på hjerte si jeg ikke har noe skjult motiv når jeg gjør sånt, det er bare sånn jeg er. Selv katten min får 100 komplimenter for dag :P

Anonymkode: 17a29...532

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert annerkjennende ord som kjærlighetsspråk, eller så er det lovebombing, en av de to 😅

Anonymkode: 2a984...a23

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er en veldig verbal mann og kan med hånden på hjerte si jeg ikke har noe skjult motiv når jeg gjør sånt, det er bare sånn jeg er. Selv katten min får 100 komplimenter for dag :P

Anonymkode: 17a29...532

Så koselig 🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han har sikkert annerkjennende ord som kjærlighetsspråk, eller så er det lovebombing, en av de to 😅

Anonymkode: 2a984...a23

😅

AnonymBruker
Skrevet
Ratched skrev (13 minutter siden):

Jeg opplevde det samme med samboeren min da vi ble kjent. Jeg var veldig var på red flags etter en voldelig eks som var slik og var fryktelig redd for love bombing i starten, men han er verdens snilleste mann og mener alt han sier oppriktig. Han er bare en type som liker å si høyt det han tenker og det er en egenskap jeg virkelig har lært meg å sette pris på ved han.

❤️

AnonymBruker
Skrevet

om handling og ord stemmer overens, så er jo det et bra tegn. Min kjære holder fortsatt på slik etter fem år sammen, han er italiener da. Noen er vel mer uttrykksfulle enn andre. Men om han fri eller kommer med store lovnader etter urealistisk kort tid, kanskje revurder oppfatningen av han

Anonymkode: 92684...ee0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...