Mor1 Skrevet 15. mars 2024 #1 Skrevet 15. mars 2024 Dette blir nok et noe langt innlegg. Men har for litt over et halvt år siden blitt sammen med en mann som er noen år eldre enn meg. Han har 2 banr fra før av og jeg har 2 barn fra før av. Det som «plager» meg litt er de forholdene han har vært i tidligere og at han har barn fra før, føler ikke helt at jeg passer med noen som har barn fra før. Men uansett. Litt om hvordan forholdene hannes har vært. Han ble i lag med barnemoren i 2009, de fikk like etterpå et barn som ble født i 2010 og de gikk fra hverandre (dvs de var sammen i ca 1 år). Han hadde ikke særlig kontakt med sin datter på 8 år. Like etter at det ble slutt mellom barnemoren og han også ble han sammen med en annen dame og de var sammen i 7 år. Når det ble slutt i det forholdet som han var med en i 7 år så 1-2 mnd etterpå ble han sammen med barnemoren igjen. Han og barnemoren Kjøpte bolig og flyttet sammen. Hun ble like etterpå garvid med demmes 2 barn, så var det over igjen mellom de to (de var sammen i kanskje 6-9 mnd), så totalt kanskje vært sammen i maks 2 år. Like etter andre bruddet med barnemoren så ble han måneden etterpå sammen med damen han var sammen med i 7 år, helt fram til hun begynte avvise han og det ble slutt der igjen. Situasjonen i dag er at han har en avtale med minste barnet har der han har han noen helger osv, han har ikke et bra forhold til barnemora. Når jeg ble kjent med han så fikk han fortsatt nakenbilder fra exn som han hadde på snap og ikke fortslte meg det. Hva ville dere tenkt om denne situasjonen med at han har gått fram og tilbake i forlhold og situasjonen der han har barn(noe jeg ikke liker)?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #3 Skrevet 15. mars 2024 Skjønner ikke at du ikke kan tenke selv. Anonymkode: ccc91...041 1
Mor1 Skrevet 15. mars 2024 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Løp Anonymkode: ca0ea...33f Hva legger du i det når du sier det?
Mor1 Skrevet 15. mars 2024 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skjønner ikke at du ikke kan tenke selv. Anonymkode: ccc91...041 Tenker selv jeg, spørs hva du tenker på. Ville gjerne høre hva andre tenker.
imagineme Skrevet 15. mars 2024 #7 Skrevet 15. mars 2024 Du ønsker input på om det er fornuftig å ha et forhold til en mann som virker som klamrer seg til noe/noen og hopper videre til "nest beste" når det skjærer seg og så tilbake igjen. Han har to barn med to forskjellige damer og har knapt kontakt med det eldste barnet sitt. Det yngste barnet har han "noen helger". Er dette en mann du tenker vil være en god farsfigur for dine barn? I tillegg stusset jeg på at du var skeptisk til mannen fordi du føler du ikke passer med noen som har barn fra før. Jeg tror egentlig du ser løsningen selv. 1 1
Mor1 Skrevet 15. mars 2024 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2024 imagineme skrev (Akkurat nå): Du ønsker input på om det er fornuftig å ha et forhold til en mann som virker som klamrer seg til noe/noen og hopper videre til "nest beste" når det skjærer seg og så tilbake igjen. Han har to barn med to forskjellige damer og har knapt kontakt med det eldste barnet sitt. Det yngste barnet har han "noen helger". Er dette en mann du tenker vil være en god farsfigur for dine barn? I tillegg stusset jeg på at du var skeptisk til mannen fordi du føler du ikke passer med noen som har barn fra før. Jeg tror egentlig du ser løsningen selv. Helt riktig jeg, er slik jeg føler det. Nå sier han at han skal aldri tilbake til de andre, men hva er sannsynligheten for det? Han var sammen med en i 7 år å gikk tilbake til barnemora. Mulig jeg har ordlagt meg litt feil men han har 2 barn med samme barnemor, altså der det var et opphold på de på 7 år og de har kanskje maks vært sammen totalt i 2 år. Nei jeg vet ikke men føler kanskje hele opplegget er vanskelig, jeg vil gjerne ha flere barn og ha en mann som er som en far for mine da demmes far ikke er i bildet.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #9 Skrevet 15. mars 2024 Det virker som det har vært frem og tilbake med damene han har vært i forhold med. Men dette trenger nødvendigvis ikke definere han på en dårlig måte. Men det som virker negativt her, er hans manglende ansvar ovenfor barna. Anonymkode: 3ffd8...507 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #10 Skrevet 15. mars 2024 Denne mannen tar jo bare den av kjerringene som vil ha ham, akkurat når er det ingen så har han deg. Nei dette er nok en fyr som ikke vil være alene å tar det som byr seg (no offence! DUMu er sikkert råbra) Tipper du kan finne deg noe bedre, reis før han får innpass hos barnemora igjen du😉 Anonymkode: ac1f5...2e3 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #11 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det virker som det har vært frem og tilbake med damene han har vært i forhold med. Men dette trenger nødvendigvis ikke definere han på en dårlig måte. Men det som virker negativt her, er hans manglende ansvar ovenfor barna. Anonymkode: 3ffd8...507 Bringer som er neg intillegg er at de to kvinnene kommer han til å sirkulere tilbake til, ikke bli overasket når han hopper tilbake til hu han ikke har barn med igjen Anonymkode: 5a190...f6b
Mor1 Skrevet 15. mars 2024 Forfatter #12 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det virker som det har vært frem og tilbake med damene han har vært i forhold med. Men dette trenger nødvendigvis ikke definere han på en dårlig måte. Men det som virker negativt her, er hans manglende ansvar ovenfor barna. Anonymkode: 3ffd8...507 Ja han har vært fram og tilbake. Nå inviterer han at vi skulle flytte til han, å sier at han ikke hadde invitert oss å flytte inn til han hvis han ønsket de andre. Han «krangler» med mora om ungene.
Mor1 Skrevet 15. mars 2024 Forfatter #13 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Denne mannen tar jo bare den av kjerringene som vil ha ham, akkurat når er det ingen så har han deg. Nei dette er nok en fyr som ikke vil være alene å tar det som byr seg (no offence! DUMu er sikkert råbra) Tipper du kan finne deg noe bedre, reis før han får innpass hos barnemora igjen du😉 Anonymkode: ac1f5...2e3 Ja er nettopp det jeg føler. At nå er jeg bare en del av «sirkelen» hannes. . Er blitt glad i fyren men har en del vansker med denne situasjonen. Er det jeg er redd for at han bare går fram og tilbake
imagineme Skrevet 15. mars 2024 #14 Skrevet 15. mars 2024 Mor1 skrev (24 minutter siden): Helt riktig jeg, er slik jeg føler det. Nå sier han at han skal aldri tilbake til de andre, men hva er sannsynligheten for det? Han var sammen med en i 7 år å gikk tilbake til barnemora. Mulig jeg har ordlagt meg litt feil men han har 2 barn med samme barnemor, altså der det var et opphold på de på 7 år og de har kanskje maks vært sammen totalt i 2 år. Nei jeg vet ikke men føler kanskje hele opplegget er vanskelig, jeg vil gjerne ha flere barn og ha en mann som er som en far for mine da demmes far ikke er i bildet. Hvis fyren har blitt kastet på huet og ræva ut av 2 kvinner de siste årene så sier det vel noe om han, hans væremåte og levestil. Det er jo en grunn til at han ikke har kontakt med sitt eldste barn og knapt kontakt med sitt yngste. "noen helger" i måneden kaller jeg knapt kontakt. Skal jeg være brutalt ærlig så tenker jeg at han er på leting etter noen å ha sex med og noen som kan lage mat til han og vaske tøyet hans.
Mor1 Skrevet 15. mars 2024 Forfatter #16 Skrevet 15. mars 2024 imagineme skrev (10 minutter siden): Hvis fyren har blitt kastet på huet og ræva ut av 2 kvinner de siste årene så sier det vel noe om han, hans væremåte og levestil. Det er jo en grunn til at han ikke har kontakt med sitt eldste barn og knapt kontakt med sitt yngste. "noen helger" i måneden kaller jeg knapt kontakt. Skal jeg være brutalt ærlig så tenker jeg at han er på leting etter noen å ha sex med og noen som kan lage mat til han og vaske tøyet hans. Jaa er liksom han som har blitt avvist flere ganger. Om de damene var noe bra det vet jeg ikke. men måten å gå fram og tilbake gjør meg veldig skeptisk. Han har vært gjennom rettsak med barnemoren for å få ha ungen noen helger. Ikke bare det, han hadde masse videoer og nakenbilder av han og exn på telefon da jeg møtte han.
Mor1 Skrevet 15. mars 2024 Forfatter #17 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er sexen bra? Anonymkode: 539cd...534 Sexen er bra
imagineme Skrevet 15. mars 2024 #18 Skrevet 15. mars 2024 Mor1 skrev (Akkurat nå): Jaa er liksom han som har blitt avvist flere ganger. Om de damene var noe bra det vet jeg ikke. men måten å gå fram og tilbake gjør meg veldig skeptisk. Han har vært gjennom rettsak med barnemoren for å få ha ungen noen helger. Ikke bare det, han hadde masse videoer og nakenbilder av han og exn på telefon da jeg møtte han. Da er det vel egentlig bare greit å avslutte det. Ønsk han lykke til videre og ber han om begrunnelse så sier du at du trenger stabilitet i livet til deg og barna.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #19 Skrevet 15. mars 2024 Mor1 skrev (53 minutter siden): Hva legger du i det når du sier det? Det jeg legger i det er at det virker som denne mannen hopper mye frem og tilbake. Muligens ikke helt ferdig med eksen heller når han mottok nakenbilder av henne i ettertid. Mye tilsier at han hopper tilbake til noen av de dersom det skulle blitt slutt mellom dere. Du nevner også at du ikke liker at han har barn fra før av, som tilsier at han kanskje ikke er helt rett for deg. Anonymkode: ca0ea...33f
svartkatt Skrevet 15. mars 2024 #20 Skrevet 15. mars 2024 Hadde ikke flyttet sammen med han hvertfall. Han ser ikke ut til å tenke over det han gjør. Du risikerer å bli enda ei av og på dame. Håper du passer på prevensjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå