AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Skrevet 15. mars 2024 Har lest om dette tidligere her inne, men husker ikke hva som ble svart . Er ikke over 65 eller risiko gruppe men fatigue etter covid og ønsker påfyll av vaksinen. Hvor kan jeg ta den? Anonymkode: 734a2...1b0
enkefru Skrevet 15. mars 2024 #2 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har lest om dette tidligere her inne, men husker ikke hva som ble svart . Er ikke over 65 eller risiko gruppe men fatigue etter covid og ønsker påfyll av vaksinen. Hvor kan jeg ta den? Anonymkode: 734a2...1b0 Jeg googlet for deg, se under slik får du vaksinen: https://www.bergen.kommune.no/innbyggerhjelpen/helse-og-omsorg/folkehelse/smittevern/koronavaksine 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #3 Skrevet 16. mars 2024 Kontakt fastlegen. jeg skal ikke legge meg opp i hvorfor du vil ta vaksinen, men tenk deg nøye om. Jeg har tatt 3 doser selv, men kommer ikke til å ta flere. Fastlegen min anbefaler heller ikke videre vaksinering. Jeg tror vi vil se på massevaksineringen mot Covid annerledes om 50 år enn vi gjør nå. Anonymkode: f1b36...dcb 4 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Skrevet 16. mars 2024 Jeg tenker og at du bør høre med legen din. Anonymkode: 6a54d...d28
Matas Skrevet 16. mars 2024 #5 Skrevet 16. mars 2024 (endret) Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Tråden er også ryddet for nedsettende innhold, helseskadelig innhold og avsporinger. Med vennlig hilsen, Matas, mod. Endret 16. mars 2024 av Matas
Anbefalte innlegg