AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Skrevet 15. mars 2024 Typen min sender meg ofte snap med selfie og noe tekst på, da vi kommuniserer der. Og han lager rare grimaser på selfies, ser jo dritstygg ut, jeg får skikkelig bismak av å åpne de. Kan jo ikke bare si slutt å gjør deg stygg på selfies, det gir meg ingenting annet enn avsmak. Bør jeg ta det opp med han eller er jeg teit? Jeg er sikkert utseendefiksert, men det er ikke å gjøre noe med, viktigere for meg med at kjæresten ikke gjør seg stygg med vilje, hva skal det liksom være godt for? Blir for teit av han. Anonymkode: 99c10...70d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #2 Skrevet 15. mars 2024 Tja, selfies er nå like teit uansett om man gjør seg deilig eller stygg. Anonymkode: 12b7a...39a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #3 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja, selfies er nå like teit uansett om man gjør seg deilig eller stygg. Anonymkode: 12b7a...39a Nja, joda, men deilig er deilig uansett da. Stygg blir jo helt på trynet. Anonymkode: 99c10...70d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nja, joda, men deilig er deilig uansett da. Stygg blir jo helt på trynet. Anonymkode: 99c10...70d Felles for dem er at ingen av dem er representative for hvordan man faktisk ser ut. Trutmunn er jo også en slags grimase. Anonymkode: 12b7a...39a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå