Gå til innhold

Danmark må sprenges

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Over 10.000 palestinere demonstrerte mot karikaturene av profeten Muhammed i byen Gaza, det har også vært store demonstrasjoner i byer på Vestbredden.

- Alle som krenker vår profet må drepes, sa den 37 år gamle skredderen Ismail Hassan til nyhetsbyrået AP.

'Bin Laden, vår kjære, Danmark må sprenges' ropte andre demonstranter.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/03/456748.html

Endret av Utenriksmedister
Videoannonse
Annonse
Gjest King James VI
Skrevet

Det er vel egentlig ikke noe nytt at Danmark trues.

uansett dette er galskap-

Skrevet

Blir bare verre og verre dette... Saken var i utgangspunktet ikke så stor, men jeg tror at alle har gjort sin mening ut av den lille informasjonen som de har fått... Føles noen ganger som at kommunikasjonen mellom landene har blitt "sensurert" slik at folk bare får med seg den negative siden av saken... Saker som går på å løse konfliktene i fredelige omstendigheter blir jo mildt sagt oversett... Veldig synd egentlig...

Skrevet

Hva er det som foregår i hodene på de som demonstrerer og drapstruer over en lav sko om dagen??? Er det bare krig og faenskap som står i hodene på dem? Har de ikke fredlige tanker?

Dessverre for de uskyldige, men jeg blir mer og mer skeptisk til muslimer.

Skrevet

Det jeg håper ALLE muslimer i Norge nå ser er at slike overreaksjoner som skjer rundt omkring i verden nå er et resultat av den innskrenkete friheten indivdider har i disse landene. De får ikke kritisere hva de vil. De får ikke mene hva de vil. Dette fører til stor følelsesmessig frustrasjon som til slutt kan føre til vold.

PÅ GRUNN AV YTRINGSFRIHETEN VI HAR I NORGE, OG DET DEN KOSTER I FORM AV EVENTUELLE SÅRETE FØLELSER, FØRER TIL AT VI ALDRI VIL REAGERE PÅ DENNE MÅTEN MED VOLD!!!

INNSE FOR GUDS SKYLD HVORDAN MUSLIMSKE ÅNDELIGE LEDERE OG STATSLEDERE BRUKER DERE!!!! TA RELIGIONEN DERES TILBAKE!

Skrevet
Det jeg håper ALLE muslimer i Norge nå ser er at slike overreaksjoner som skjer rundt omkring i verden nå er et resultat av den innskrenkete friheten indivdider har i disse landene. De får ikke kritisere hva de vil. De får ikke mene hva de vil. Dette fører til stor følelsesmessig frustrasjon som til slutt kan føre til vold.

PÅ GRUNN AV YTRINGSFRIHETEN VI HAR I NORGE, OG DET DEN KOSTER I FORM AV EVENTUELLE SÅRETE FØLELSER, FØRER TIL AT VI ALDRI VIL REAGERE PÅ DENNE MÅTEN MED VOLD!!!

INNSE FOR GUDS SKYLD HVORDAN MUSLIMSKE ÅNDELIGE LEDERE OG STATSLEDERE BRUKER DERE!!!! TA RELIGIONEN DERES TILBAKE!

Er nok redd du snakker for døve ører :murvegg:

Skrevet
Er nok redd du snakker for døve ører :murvegg:

Blind tro har en tendens til å tette igjen ørekanalene.

Skrevet

Dette er helt syyykt

Jeg synes at muslimer som blir intervjuet på tv( for det er der jeg ser dem) er helt blåst i hue.

de er jo på innteliggentnivå som mitt yngste barn,ressonerer helt barnslig,skriker opp for ingenting og ja de er så underkua og er helt blotta for kunnskap.

Jeg rister på hodet når jeg ser på reportasjer om muslimer,de vet ikke hvor dumme de fremstår.

Hør hvordan de snakker da, det er jo helt hjernedødt hele opplegget.

Det er som en gjeng unger som lager bråk hvis de ikke får viljen sin.

Bare at muslimenes leketøy( ikke alle muslimer) av de vi ser og hører om på tv har bomber,granater,gevær osv...........mordere,mordere,mordere,mordere.

Synes at hele greia med å brenne flagget vårt er så barnslig, jeg kjenner det ingen plass,synes de er så laaaaaangt etter oss i utvikling at jeg tar de ikke på alvor.

At de dreper og terroriserer og får med millioner i et massehysteri er jo helt borti natta,sikker på at over halvparten av de muslimske demonstrantene ikke vet hva de demonstrere for en gang, de tørr bare ikke å ytre sin mening så da er det like greit å følge strømmen hvis man vil beholde livet.

Sett NORGE 1000 år tilbake så er vi vel på samme iq

nivå som disse her.

Og hadde jeg vært i et muslimsk miljø nå og de hadde sett dette her,så hadde jeg blitt skutt,voldtatt,partert,sprengt i fillebiter fordi jeg faktisk tør å bruke det som er meg utdelt fra fødselen av,nemlig noe veldig viktig

hjernen

Skrevet

Tja, hadde ikke hatt noe i mot at Danmark forsvant jeg. Det er vel et land vi kunne ha klart oss foruten.

Skrevet
Tja, hadde ikke hatt noe i mot at Danmark forsvant jeg. Det er vel et land vi kunne ha klart oss foruten.

De mener sikkert det samme om Norge :roll:

Skrevet
Dette er helt syyykt

Jeg synes at muslimer som blir intervjuet på tv( for det er der jeg ser dem) er helt blåst i hue.

de er jo på innteliggentnivå som mitt yngste barn,ressonerer helt barnslig,skriker opp for ingenting og ja de er så underkua og er helt blotta for kunnskap.

Jeg rister på hodet når jeg ser på reportasjer om muslimer,de vet ikke hvor dumme de fremstår.

Hør hvordan de snakker da, det er jo helt hjernedødt hele opplegget.

Det er som en gjeng unger som lager bråk hvis de ikke får viljen sin.

Bare at muslimenes leketøy( ikke alle muslimer) av de vi ser og hører om på tv har bomber,granater,gevær osv...........mordere,mordere,mordere,mordere.

Synes at hele greia med å brenne flagget vårt er så barnslig, jeg kjenner det ingen plass,synes de er så laaaaaangt etter oss i utvikling at jeg tar de ikke på alvor.

At de dreper og terroriserer og får med millioner i et massehysteri er jo helt borti natta,sikker på at over halvparten av de muslimske demonstrantene ikke vet hva de demonstrere for en gang, de tørr bare ikke å ytre sin mening så da er det like greit å følge strømmen hvis man vil beholde livet.

Sett NORGE 1000 år tilbake så er vi vel på samme iq

nivå som disse her.

Og hadde jeg vært i et muslimsk miljø nå og de hadde sett dette her,så hadde jeg blitt skutt,voldtatt,partert,sprengt i fillebiter fordi jeg faktisk tør å bruke det som er meg utdelt fra fødselen av,nemlig noe veldig viktig

hjernen

Veldig mye enig med deg Gjest.

Skrevet

Det er for drøyt at stolthet skal gå foran menneskeliv.. Folk har rett til å mene hva de vil om denne saken. Jeg synes bare det er synd at noe så simpelt som en dårlig spøk fra noen uvitende karikaturtegnere skal representeres av en hel nasjon(siden også en verdensdel og religion) og i tillegg føre til tap av menneskeliv.

Jeg skammer meg nesten over å være menneske når jeg ser hvor lite som skal til for å få folk til å hate hverandre.

Skrevet
Det er for drøyt at stolthet skal gå foran menneskeliv.. Folk har rett til å mene hva de vil om denne saken. Jeg synes bare det er synd at noe så simpelt som en dårlig spøk fra noen uvitende karikaturtegnere skal representeres av en hel nasjon(siden også en verdensdel og religion) og i tillegg føre til tap av menneskeliv.

Jeg skammer meg nesten over å være menneske når jeg ser hvor lite som skal til for å få folk til å hate hverandre.

Se bare hvor fort ting kommer ut av kontroll. Helt vanvittig.

Skrevet
De mener sikkert det samme om Norge  :roll:

HVA? Det har de faen ikke lov til. Faens dansker. Terrorister hele gjengen.

Skrevet

Helt utrolig!!

Joda,det var mangel på takt og tone, men ÆRLIG TALT!!!

Med fare for å skjære alle muslimer over en kam, vil jeg si at jeg frykter denne religionen, eller avarter av religionen!

Slik jeg opplever det er det så inndoktrinert at man er villig til å dø for troen sin! Jeg er klar over at det kan dreie seg om gruperinger, men disse er i stand til å gjøre stor skade. Det er bare helt vanvittig!

Dersom styresmaktene i disse landene stiller seg bak demonstrantene, må Norge og Danmark stanse all bistand til landet. Vi kan ikke sitte her og se på at et land vi hjelper økonomisk, går til krig mot norsk jord!

En ting er sikkert og det er at disse h******* terroristene ikke skal få styre måten jeg velger å leve mitt liv på!!

Skrevet

10.000 bare i palestina er ganske mye, da kan de vel ikke bruke unnskyldningen om at islam egentlig er en fredelig religion og at det kun er noen få radikale muslimer som reagerer så sterkt

Skrevet

Hm... er det "for drøyt" at de brenner norske flagg? Altså - "Vi" skal kunne krenke dem, men "de" skal ikke kunne krenke oss?

Brenning av flagg er da en helt adekvat motvekt til krenkelse av billedforbudet. Brenning av ambassader derimot er mye mer alvorlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...