Gå til innhold

Det er så vanskelig å ikke la seg knekke og tenke man er dritt når partner gikk tilbake til "fæl eks"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg møtte ham så var det tonen med en gang og alt var skikkelig fint, hadde ikke møtt noen på lenge som behandlet meg så flott og som jeg koste meg med så mye som med ham. Var helt oppslukt og det var han også. Etter noen måneder snakker han mer og mer om eksen, det hadde egentlig vært litt problem fra start, men nå var det blitt helt intenst. Først hvor ille hun var og alt om deres forhold som hadde gått så galt, og så bare en masse historier. Vi hadde våre krangler om det.

Så slo han bare opp i sinne, han sa eksen hans var mye bedre enn meg og at de var et radarpar, noe jeg og han aldri kunne bli, fordi jeg var bare ikke en god person. Det stakk skikkelig dypt, han prøvde å gå tilbake til eksen men hun holder ham på avstand, men han er alltid der, kjører henne eller fikser ting i huset, hun vil ikke være sammen med ham en gang, jeg var klar til å dele livet mitt med ham. Det er så vanskelig å ikke tenke at man er null verdt når ting som dette skjer, noen som har noen gode råd eller kan hjelpe meg å komme videre? 

Anonymkode: 15b62...bd7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger så møter du idioter i livet og det gjorde du nå!

Mitt råd er å gråt mye og få ut sorgen, vær med familie eller nære venner, så du får luftet tankene.

Masse god bedring til deg❤️

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Random84 skrev (8 minutter siden):

Noen ganger så møter du idioter i livet og det gjorde du nå!

Mitt råd er å gråt mye og få ut sorgen, vær med familie eller nære venner, så du får luftet tankene.

Masse god bedring til deg❤️

Så snill du er ❤️ 

Ja det var et skikkelig sjokk, og sitter godt i, er så vanskelig å la være å tro at det ikke er meg, men ham. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så snill du er ❤️ 

Ja det var et skikkelig sjokk, og sitter godt i, er så vanskelig å la være å tro at det ikke er meg, men ham. 

Jeg sitter i samme situasjon som deg Ts. 

Hvis du ønsker noen å prate med, så kan du sende meg en melding her inne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere må slutte å tro på alle disse historiene om hvor fæl eksen var.

Anonymkode: 3f4ba...9a2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Når jeg møtte ham så var det tonen med en gang og alt var skikkelig fint, hadde ikke møtt noen på lenge som behandlet meg så flott og som jeg koste meg med så mye som med ham. Var helt oppslukt og det var han også. Etter noen måneder snakker han mer og mer om eksen, det hadde egentlig vært litt problem fra start, men nå var det blitt helt intenst. Først hvor ille hun var og alt om deres forhold som hadde gått så galt, og så bare en masse historier. Vi hadde våre krangler om det.

Så slo han bare opp i sinne, han sa eksen hans var mye bedre enn meg og at de var et radarpar, noe jeg og han aldri kunne bli, fordi jeg var bare ikke en god person. Det stakk skikkelig dypt, han prøvde å gå tilbake til eksen men hun holder ham på avstand, men han er alltid der, kjører henne eller fikser ting i huset, hun vil ikke være sammen med ham en gang, jeg var klar til å dele livet mitt med ham. Det er så vanskelig å ikke tenke at man er null verdt når ting som dette skjer, noen som har noen gode råd eller kan hjelpe meg å komme videre? 

Eksen hans har vel funnet ut at han ikke er noe å samle på. Altså er det neppe deg det er noe galt med. Og uansett kan man ikke passe sammen med alle - det betyr ikke at man er en dårlig person.

Skrevet

Er vel ikke helt unormalt å svartmale ekser som har såret en dypt. Tar som regel alltid sånne historier med en klype salt, det er alltid to sider av samme sak. Og hvis han slo opp med deg i sinne og sa at han og eksen var et radarpar, kan du nesten banne på at han nå svartmaler deg på samme måte som han gjorde med eksen, egoet hans er vel knust på en eller annen måte. Har ingenting med deg å gjøre, heldigvis. Er bare han som er en dust.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere må slutte å tro på alle disse historiene om hvor fæl eksen var.

Anonymkode: 3f4ba...9a2

Jeg tenker det samme: kan godt være at eksen var den fornuftige her. Høres i alle fall slik ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var han sur fordi eksen dumpet han? Men han likte henne fortsatt? Virker som et surrehue uansett. Vær glad du er fri fra han🤩

Anonymkode: dc5f5...fd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fæl eks, men jeg snakker aldri om han. 

Folk som snakker mye om eksen, har sterke følelser for de.

Anonymkode: 909f5...ecf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...