AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Skrevet 15. mars 2024 Det er ei skikkelig pen dame på jobben vår, og jeg opplever på fest at de fleste mennene prøver seg på henne, 5-6 stk av de som er singel. Er det vanlig? Hun ser flott ut. Men på fest så går alle bort til henne Anonymkode: cbf7a...58a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #2 Skrevet 15. mars 2024 Ja, det er vanlig Anonymkode: 47f93...37f 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #3 Skrevet 16. mars 2024 🤣 For et spørsmål! Selvfølgelig er det vanlig at damer mange oppfatter som pene blir sjekket opp og generelt er mer populære, det sier seg selv. Om det er så lurt å sjekke opp kolleger er en annen sak. Anonymkode: 767ea...ac0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Skrevet 16. mars 2024 Menn ser på de som billige og villige om de er stivsminket, lettkledd og flørtete. Ingen koneemne med andre ord. Den trygge, litt mindre sminkede og mer påkledt kvinnen blir sjekket opp mindre, men er ei sånn kvinne en mann vil gifte seg med. Menn er enkle. Anonymkode: 41cde...3e8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #5 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn ser på de som billige og villige om de er stivsminket, lettkledd og flørtete. Ingen koneemne med andre ord. Den trygge, litt mindre sminkede og mer påkledt kvinnen blir sjekket opp mindre, men er ei sånn kvinne en mann vil gifte seg med. Menn er enkle. Anonymkode: 41cde...3e8 Varierer for både menn og kvinner. Alle er sikkert både enkle og kompliserte på hver sine måter individuelt. Stivpyntede kvinner gifter seg jo de også. Ser heller ikke hvordan de seriøst kledde kvinnene skal gifte seg om de ikke blir sjekket opp så ofte. Syns ikke noe om hore og Madonna tenkning. Hadde ikke likt en mann om han verken trodde jeg var lett å få eller om han trodde jeg kom til å vente til han skulle leve sitt serriøse indre liv etter å ha vært slutty mens han dømmer sluttyhet og ikke forstår at han aksepterer segselv som både seriøs og seksuelt aktiv, men ikke kvinner. Hadde tenkt han var dum og sexist. Anonymkode: 2c116...eda 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #6 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn ser på de som billige og villige om de er stivsminket, lettkledd og flørtete. Ingen koneemne med andre ord. Den trygge, litt mindre sminkede og mer påkledt kvinnen blir sjekket opp mindre, men er ei sånn kvinne en mann vil gifte seg med. Menn er enkle. Anonymkode: 41cde...3e8 Jeg bruker lite sminke, er naturlig og har hofter. Blir sjekket opp av mange, ofte. På byen og butikken! Så nei.. Anonymkode: 0d148...a30
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 Hvor mange damer har dere på jobb? Anonymkode: 6a7b8...df7
Helene1982 Skrevet 30. mai 2024 #8 Skrevet 30. mai 2024 Det er naturlig å sosialisere og snakke sammen på jobbfest. Personlig synes jeg det er smart å legge sjekkingen til private arrangementer, da deg både kan bli pinlig og upassende med sjekking i en jobbrelasjon. Man må alltid tenke på konsekvensene som kommer på mandag… 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #9 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 14.16): Menn ser på de som billige og villige om de er stivsminket, lettkledd og flørtete. Ingen koneemne med andre ord. Den trygge, litt mindre sminkede og mer påkledt kvinnen blir sjekket opp mindre, men er ei sånn kvinne en mann vil gifte seg med. Menn er enkle. Anonymkode: 41cde...3e8 Du høres ut som en Helene eller Signe som har glemt å pusse brillene sine. Altså det har ingenting med saken å gjøre. Veldig bra kvinner steller seg, hva skal man med en dame som biter negler, full av kviser og lukter fis? Anonymkode: 6a7b8...df7
Helene1982 Skrevet 30. mai 2024 #10 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du høres ut som en Helene eller Signe som har glemt å pusse brillene sine. Altså det har ingenting med saken å gjøre. Veldig bra kvinner steller seg, hva skal man med en dame som biter negler, full av kviser og lukter fis? Anonymkode: 6a7b8...df7 Helene her: Jeg har tydeligvis glemt å pusse brillene! Jeg trodde jeg kunne en del om sminke, men du som er ekspert: lukter kvinner uten sminke fis? Og burde kvinner også ekskludere menn som biter negler, har kviser eller fiser? Hvorfor er det avgjørende at en mann/kvinne har pene negler, plettfri hud har stålkontroll på sminke og fis? 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #11 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 14.16): Menn ser på de som billige og villige om de er stivsminket, lettkledd og flørtete. Ingen koneemne med andre ord. Den trygge, litt mindre sminkede og mer påkledt kvinnen blir sjekket opp mindre, men er ei sånn kvinne en mann vil gifte seg med. Menn er enkle. Anonymkode: 41cde...3e8 Er vi på 1800 tallet her? 😄 Anonymkode: 0e12b...07f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå