AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Skrevet 15. mars 2024 Hei jeg fikk urinveisinfeksjon på onsdag klokka 03.00 ca.. tenkte ikke over at dette kunne være urinveisinfeksjon siden jeg sliter med overaktiv blære.. tokk hjemme test rundt ca 17.23 og ringte legen.. fikk beskjed om og vente til dagen etterpå. Senere på kvelden begynte jeg og få blod i urinen og ringte derfor og fikk ny time. Der slo det ut på mye hvite blodceller i urinen og ble satt på antibiotika kur. Har nå gått på antibiotika 2 dager men merker forsatt at det svir og at jeg merker en akutt trang til og tisse, i tillegg til sviing når jeg tisser. Er dette normalt noen som har slitt med det samme? Anonymkode: 8aa44...957
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #2 Skrevet 15. mars 2024 Sendte de urinen til dyrking så du vet at du har fått riktig ab? Her måtte vi prøve tre forskjellige før datteren fikk riktig type til riktig bakterie på UVI. Anonymkode: c9dd1...312 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #3 Skrevet 15. mars 2024 Kontakt legen igjen, for som det nevnes ovenfor, det kan være feil medisin du har fått, og du må bytte til en annen en. Anonymkode: 510d0...455
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #4 Skrevet 15. mars 2024 Høres ut som det ikke er riktig kur. Anonymkode: 0e964...40f
tinaballerina Skrevet 15. mars 2024 #5 Skrevet 15. mars 2024 Jeg får ofte to kurer.. går ikke over før jeg får Selexid.. hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå