AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Skrevet 15. mars 2024 Legger den ut da den ble stengt pga overskriften.. Mannen var utro for noen måneder siden. Han har behandlet meg som en dronning siden og vist anger. Jeg stoler selvfølgelig ikke på han, og har lyst å sende en mld fra en annen bruker for å se om han svarer, evt snap. Og for å se om han forteller det til meg. Han har lovet å vise meg alt. Jeg er så redd for å bli såret igjen, da vil jeg bli det nå så jeg slipper å kaste bort mer tid. Vi har barn og vært sammen i flere år. Innafor å «lure» på den måten? Anonymkode: a649c...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #3 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legger den ut da den ble stengt pga overskriften.. Mannen var utro for noen måneder siden. Han har behandlet meg som en dronning siden og vist anger. Jeg stoler selvfølgelig ikke på han, og har lyst å sende en mld fra en annen bruker for å se om han svarer, evt snap. Og for å se om han forteller det til meg. Han har lovet å vise meg alt. Jeg er så redd for å bli såret igjen, da vil jeg bli det nå så jeg slipper å kaste bort mer tid. Vi har barn og vært sammen i flere år. Innafor å «lure» på den måten? Anonymkode: a649c...6c6 Jeg hadde aldri orket leve slik. Å være redd resten av livet for utroskap? Hva gir det deg? Bare usikkerhet. Jeg hadde forlat en utro mann! Anonymkode: a986e...75a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #4 Skrevet 15. mars 2024 Fra en bruker...? Bruker hvor? På Tinder😅 Anonymkode: 0df56...97e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #5 Skrevet 15. mars 2024 Nei, det er teit. Enten går dere videre, eller så gjør dere det ikke. Anonymkode: d08cc...2a3 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #6 Skrevet 15. mars 2024 Tenkte snap eller insta. Bare som en test, for å se om han virkelig har forstått det. Anonymkode: a649c...6c6 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #7 Skrevet 15. mars 2024 Jeg hadde gjort det. Kanskje barnslig, men jeg hadde ikke villet bruke tid på en jeg ikke kunne stole på. Sånn sett er vel kanskje forholdet dødt uansett, for jeg tror ikke det er en langvarig løsning. Anonymkode: 1d02c...9a5 10 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #8 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde gjort det. Kanskje barnslig, men jeg hadde ikke villet bruke tid på en jeg ikke kunne stole på. Sånn sett er vel kanskje forholdet dødt uansett, for jeg tror ikke det er en langvarig løsning. Anonymkode: 1d02c...9a5 Samme her Anonymkode: ab8b1...1b2 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #9 Skrevet 15. mars 2024 Hvis du ikke stoler på han, så er det ingen grunn til å være i forholdet lenger. TILLIT er så ekstremt viktig i forhold, så om du ikke har det. Så må du faktisk si det til mannen din, og si at all tillit er borte. Da må du også enten GÅ eller be om å gå til en parterapeut, og finne ut av hva du trenger, og hva han kan gi for å bygge opp tilliten igjen. Anonymkode: e7912...499 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #10 Skrevet 15. mars 2024 Jeg hadde også kommet til å gjort det. Anonymkode: 0507b...154 4
svartkatt Skrevet 15. mars 2024 #11 Skrevet 15. mars 2024 Hvor ofte skal dere sjekke om han holder ord? En gang i uka? 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #12 Skrevet 15. mars 2024 Anledning gjør tjuv. Kommer du noensinne til å stole på ham igjen? Vil du egentlig ha en mann som risikerte hele familielivet og deg for litt moro? Anonymkode: 3a8ab...2dc 2
Melus Skrevet 15. mars 2024 #13 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenkte snap eller insta. Bare som en test, for å se om han virkelig har forstått det. Anonymkode: a649c...6c6 Det kan du vel gjøre. Hvis det gir deg litt fred. Men jeg vil også si at det er tøft å leve slik, jeg klarte aldri å stole på eksen min igjen, og det var en lettelse å gå fra han.
Snublefot62 Skrevet 15. mars 2024 #14 Skrevet 15. mars 2024 Den bekreftelsen du ser etter vil du ikke finne på den måten der. Han kan fortelle deg om det nå, siden det er såpass ferskt, og så droppe det om et halvt år. Hva da? Enten så må dere jobbe med dette sammen, som et par, eller så er det egentlig bare å droppe det og avslutte det først som sist før dere begge kaster bort mer tid på det. 1 1
Nonish91 Skrevet 15. mars 2024 #15 Skrevet 15. mars 2024 Utro? Kysset en annen eller bare pratet? Eller hatt samleie? Kan være at han forstår at det er deg da, med mindre du finner han på Tinder, litt rart at noen skal plutselig legge han til på snap uten at han har gitt den bort.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #16 Skrevet 15. mars 2024 Nonish91 skrev (1 minutt siden): Utro? Kysset en annen eller bare pratet? Eller hatt samleie? Kan være at han forstår at det er deg da, med mindre du finner han på Tinder, litt rart at noen skal plutselig legge han til på snap uten at han har gitt den bort. Ikke sex sier de begge to. Men jeg vet ikke om jeg tror på det. Anonymkode: a649c...6c6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #17 Skrevet 15. mars 2024 7 minutter siden, svartkatt said: Hvor ofte skal dere sjekke om han holder ord? En gang i uka? Dette. Om du først gjør det, så kommer du til å gjøre det igjen. ... Og igjen og igjen, helt til han biter på For din egen del TS, la vær. Snakk med mannen istedenfor, om du ikke stoler på han, er det ikke liv laga mer. Anonymkode: e7912...499
Liljerød Skrevet 15. mars 2024 #18 Skrevet 15. mars 2024 Han har allerede bevist at han ikke er til å stole på, hvor mange bevis trenger du? Jeg hadde ikke orket å holde på sånn.
Nonish91 Skrevet 15. mars 2024 #19 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke sex sier de begge to. Men jeg vet ikke om jeg tror på det. Anonymkode: a649c...6c6 Nja, de har ofte sex med disse de er utro med. Dette vil plage deg. Du vil kanksje ikke gi slipp pga barn ? Eller for t du elsker han? Du kommer til å bekymre deg hele tiden og det vil ta på psyken din 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #20 Skrevet 15. mars 2024 Nei det er ikke innfaor. Du valgte å fortsette, da må du stå i valget ditt. Anonymkode: dc76d...0e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå