AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Skrevet 15. mars 2024 Kan noen anbefale noen gode strømpebukser i ull? Til voksen, for å ha med kjole/skjørt. Synes at mye av det man får kjøpt rakner fort eller sklir ned. (pierre robert f.eks) Anonymkode: 7ac3d...d52
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #2 Skrevet 15. mars 2024 Bleuforet og Wolford er gode. Til dels også Falke, men synes de nupper mer. Anonymkode: e8ced...fca
missbanana Skrevet 15. mars 2024 #3 Skrevet 15. mars 2024 Cubus sine med "flettemønster" er de beste mener jeg. Slitesterke og holder formen. Av og til har de 3 for 2 tilbud 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #4 Skrevet 15. mars 2024 Disse synes jeg er de beste av de jeg har testet, har hatt mest av cubus/lindex sine med flettemønster/ribb. Men de her er mye bedre. https://www.timarco.com/no/strømper/strømpebukser/pierre-robert-thick-wool-tights-?colid=004&sizeid=965&ref=googleplano&campaignlogin=gno&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIjsH9l4T3hAMVbWeRBR0sQQOaEAQYASABEgLxiPD_BwE Anonymkode: ac31b...6ef
skreppamedleppa Skrevet 15. mars 2024 #5 Skrevet 15. mars 2024 Sverger til Cubus sine i flettemønster. Har kjøpt i vinrød, olivengrønn og grå. De to første for minst 5 år siden og har de enda og de ser like bra ut enda. Tror de har i svart også for de som ønsker det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå