Rosenrød Skrevet 4. februar 2006 #1 Skrevet 4. februar 2006 Noen som vet hvor jeg får kjøpt den leppepomaden som alle skryter sånn av, i Stavanger? Har sett noen helsekostbutikker som har Weleda, men ikke leppepomaden....
Salt Skrevet 4. februar 2006 #2 Skrevet 4. februar 2006 Jeg kjøpte den en gang i den helsekostbutikken som ligger rett over gata for Straensenteret.
Rosenrød Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2006 Da får jeg prøve der! Er det Weleda everon den heter?
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #4 Skrevet 4. februar 2006 Jeg kjøpte den en gang i den helsekostbutikken som ligger rett over gata for Straensenteret. ← De har også på helsekosten som ligger i Straensenteret På kilden tror jeg også de har Men kvadrat kan du gi opp
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 Tusen takk for hjelp! Ca pris? ← Weleda Everon er helt super, og koster ca 55 kroner.
Rosenrød Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2006 Hvorfor er denne så bra, egentlig?
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #10 Skrevet 5. februar 2006 Den inneholder kun naturlige ingredienser som bivoks, jojoba og shea-smør. Virker pleiende og binder fuktighet godt. Veldig drøy stift også.
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #11 Skrevet 5. februar 2006 Den inneholder kun naturlige ingredienser som bivoks, jojoba og shea-smør. Virker pleiende og binder fuktighet godt. Veldig drøy stift også. ← Og mye bedre enn leppebalsamen i krukke fra Dr. Hauschka, som jeg gikk i fella og kjøpte sist
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #12 Skrevet 5. februar 2006 Ja, Dr. H sine er ikke like bra. Inneholder lanolin også. Men stiften fra Dr. H er mye blankere og fungerer ganske greit som en daglig lipgloss (jeg gikk også i fella, må alltid prøve noe nytt..).
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #13 Skrevet 5. februar 2006 Jeg ser ikke lanolin blant ingrediensene på krukka mi? (med mindre det heter noe jeg ikke har fantasi til å gjette; INCI-lista er nemlig på latin).
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #14 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg har stiften (går ut ifra at det er samme resepten på krukke og stift?) og den inneholder Linalool. Er ikke det lanolin? :klø: Var inne på nettsiden til Dr.H. Krukken inneholder ikke lanolin, men stiften gjør det. Endret 5. februar 2006 av Lilypie
Gjest Gjest_Englepus_* Skrevet 6. februar 2006 #15 Skrevet 6. februar 2006 Er ikke lanolin bra da? Trodde det var så bra fordi det ligner veldig på kroppens eget fett. Selv bruker jeg Purelan fra apoteket som leppepomade. Kjempefornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå