Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg får kjøpt den leppepomaden som alle skryter sånn av, i Stavanger? Har sett noen helsekostbutikker som har Weleda, men ikke leppepomaden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den en gang i den helsekostbutikken som ligger rett over gata for Straensenteret.

Skrevet

Da får jeg prøve der! Er det Weleda everon den heter?

Skrevet
Jeg kjøpte den en gang i den helsekostbutikken som ligger rett over gata for Straensenteret.

De har også på helsekosten som ligger i Straensenteret :) På kilden tror jeg også de har :) Men kvadrat kan du gi opp :)

Skrevet

Tusen takk for hjelp! Ca pris?

Skrevet
Tusen takk for hjelp! Ca pris?

Weleda Everon er helt super, og koster ca 55 kroner.

Skrevet

Så billig! Herlig!!

Skrevet

Hvorfor er denne så bra, egentlig?

Skrevet

Den inneholder kun naturlige ingredienser som bivoks, jojoba og shea-smør. Virker pleiende og binder fuktighet godt.

Veldig drøy stift også.

Skrevet
Den inneholder kun naturlige ingredienser som bivoks, jojoba og shea-smør. Virker pleiende og binder fuktighet godt.

Veldig drøy stift også.

Og mye bedre enn leppebalsamen i krukke fra Dr. Hauschka, som jeg gikk i fella og kjøpte sist :sjenert:

Skrevet

Ja, Dr. H sine er ikke like bra. Inneholder lanolin også. Men stiften fra Dr. H er mye blankere og fungerer ganske greit som en daglig lipgloss (jeg gikk også i fella, må alltid prøve noe nytt..).

Skrevet

Jeg ser ikke lanolin blant ingrediensene på krukka mi? (med mindre det heter noe jeg ikke har fantasi til å gjette; INCI-lista er nemlig på latin).

Skrevet (endret)

Jeg har stiften (går ut ifra at det er samme resepten på krukke og stift?) og den inneholder Linalool. Er ikke det lanolin?

:klø:

Var inne på nettsiden til Dr.H. Krukken inneholder ikke lanolin, men stiften gjør det.

Endret av Lilypie
Gjest Gjest_Englepus_*
Skrevet

Er ikke lanolin bra da?

Trodde det var så bra fordi det ligner veldig på kroppens eget fett.

Selv bruker jeg Purelan fra apoteket som leppepomade. Kjempefornøyd med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...