Gå til innhold

Salg, budrunde på fb og andre salgskanaler.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som irriterer seg bittelitt over slike budrunder.

De skiver ikke øverst på anonsen sin at det skal være noen budrunde. 

De legger ut 50 plagg.  Ofte mangler str på plagget og da må spørre. (Da har de mistet meg allerede)

De setter også minstepris ofte rett oppunder fullpris. Og om du skriver at du ønsker plagget. Da kommer de plutselig med budrunde  alt fra 7 timer til 3 dager.

Så en t-skjorte som var satt til 50kr. Synlig brukt. Samme t-skjorte koster ny 150kr. Mtp gjenbruk og kanskje personen trenger penger  så velger jeg å skrive at jeg vil ha den. Har en liten lomme iht helgeprogrammet å hente den på veien. Men idet jeg slriver at jeg kan ta den. Så kommer selger med at det skal være budrunde frem til søndag kl 21 på kvelden også når man har skrevet meldingen er det fredag kl 15. 

Da har jeg rett og slett trukket salget tilbake og svart : beklager da må jeg trekke tilbake min interesse.  Jeg trodde det var fast pris og kunne ha hentet i kveld.  Senere passer detsverre ikke. 

Kan ikke de som vil ha budrunde skrive det øverst? Jeg skriver altid om det er fastpris eller bud. Men skriver også at det er lov å prisdokutere Slik at folk skjønner at de kan by lavere pris om de ønsker det. 

Har også sett at dette gjøres på klær som er 50kr lavere enn ny pris. 

Greit nok å ønske budrunde på 50 plagg.  Men da er det vel greit å skrive det i anonsen også. 

Anonymkode: 9cef0...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...