Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Flere her inne som har hatt keisersnitt nylig? Hvordan går det med dere? Hvor mye smerter? Andre utfordringer? Nysgjerrig på hvordan utviklingen til andre er. Jeg hadde keisersnitt for litt over en uke siden, smertene i magen/arret blir mildere for hver dag, men bruker fortsatt Paracet og Ibux. Underlivet er litt hovent, og rundt arret. Men ingen tegn til infeksjon heldigvis. Har litt vondt i blæra når jeg tisser, kommer vel kanskje av kateteret jeg hadde. Ellers har jeg hatt en irriterende hoste/slim siste 4-5 dagene, ikke optimalt med operasjonssår 😅 Gleder meg til å føle meg mer som meg selv igjen 😊

Anonymkode: 67733...813

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde keisersnitt for 7 uker siden og har mye vondt enda. Det gikk infeksjon i operasjonssåret og jeg ble innlagt 2 uker etter keisersnitt. Jeg har vært mue sengeliggende og er sykemeldt. I neste uke skal jeg inn på sykehuset for en sjekk og jeg gruer meg. Underlivet lukter guffent og det kommer grå/grønnlig utflod ut.

Anonymkode: 10952...551

• Hjerte 2
Skrevet

3.5 år siden nå, brukte smertestillende i 2 uker, men såret grodde pent og fikk ikke noe problemer i etterkant. 

AnonymBruker
Skrevet

Hoste og keisersnitt er ikke en god kombo 😅 Håper det går seg til! Hadde keisersnitt for 6 uker siden her. Kroppen har sakte men sikkert blitt bedre og nå vil jeg si jeg kjenner meg ganske bra. De første ukene kunne jeg kjenne et «drag» over arret som var litt ubehagelig, særlig når jeg gikk turer med vogn, så det begrenset seg litt.

Jeg hadde noen helt ville luftsmerter og har slitt veldig med (sliter fortsatt med) treig mage 🫠 

Litt mer overfladisk så har jeg fortsatt litt mage og et heng over arret som jeg ikke syns er kjempelekkert akkurat. Håper det går seg til. Skal så smått begynne tilpasset opptrening og gleder meg veldig til å komme i gang.

Anonymkode: 5144a...1aa

AnonymBruker
Skrevet

Hadde planlagt keisersnitt for litt over 4 uker siden. Var kjapt på beina etterpå og har ikke tatt smertestillende siden utskrivning fra sykehuset. Går trilleturer hver dag opp mot 6-7 km av gangen og har startet med lett styrketrening igjen 😊 kroppen føles takknemlig bra 🙏 gleder meg til å hive baby i bæresele og komme meg ut i terrenget på turer, samt å begynne med løping igjen😊

Anonymkode: c2ec1...003

AnonymBruker
Skrevet

Det er en stund siden mitt ks nå, men gikk overraskende bra. Jeg brukte paracet hjemme i 7-10 dager, men følte meg da ganske fin etter de 10 dagene. Begynte med lengre gåturer etter et par uker, og barseltrening etter 6.

Anonymkode: d25fb...da6

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt det nylig, men for ca 4 år siden. Jeg tok paracet de første to ukene, men hadde veldig lite plager ellers. Jeg greide "alt" etter få dager, bortsett fra at jeg ikke kunne ha trent hverken løping eller vektløfting (selvfølgelig) på en god stund. Kunne fint gå på trilletur etter kort tid og utføre husarbeid osv. Ingen plager med arret eller underlivet. 

Anonymkode: dbffd...f1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...