AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Skrevet 15. mars 2024 Hei dere! Jeg begynte å date en mann for et halvt års tid siden. Forholdet har bygget seg jevnt og trutt opp, vi har hatt det kjempefint sammen fra start av, og jeg hadde sagt opp leiligheten jeg nå bor i for å flytte sammen med han ettersom vi kun brukte hans bosted. Til problemet; han har et barn fra før, som ble til etter et one night stand. Det er store konflikter mellom han og barnets mor, og hun har blant annet hengt både han og meg ut offentlig og spredt rykter som (etter min bedømmelse) ikke stemmer. Han har per i dag ingen kontakt med barnet eller dets mor på grunn av dette. Likevel hadde jeg forsonet meg med situasjonen og tenkte at dette klarer vi sammen. For noen dager siden la barnets mor ut et bilde med tilhørende tekst at mannen min hadde gått bak ryggen på meg opptil flere ganger allerede. Jeg valgte derfor å se på telefonen hans. Det jeg fant var en rekke chatter med et utall damer hvor han koseprater og «holder dem på gli», typ svarer bekreftende når en dame sier at det er deilig å sove sammen med han etc. Dette er datert til senest noen dager før jeg fant ut av det. Jeg fant også ut at han har hatt helgebesøk av en annen dame helt innledningsvis i vårt forhold, dog før vi hadde bestemt oss for å satse på hverandre. De to har hatt kontakt inntil samme dag som jeg gikk gjennom telefonen hans. Ikke nok med det, så fant jeg også en chat med ei dame som hevder hun er gravid med hans barn, hvor de blant annet snakker om hvordan de skal gjøre det praktiske rundt farskap. Barnet er like rundt hjørnet, og han har visst om det i flere måneder. Dette skal også ha vært et one night stand. Ut fra det jeg leser er det ingen tvil om at dette er hans barn. Jeg konfronterte mannen min med det jeg hadde funnet, hvorav han blånekter helt frem til jeg må gjengi ordrett hva som står i flere av chattene, vise til andre ting som peker i retning av at han har hatt kontakt med andre enn meg den siste tiden osv. Angående barnet på vei sier han at dersom han hadde fortalt meg det fra start av, skjønte han at jeg ville ha gått fra han på dagen og ikke gitt forholdet en sjanse. Han sier også at dette barnet aldri skal ha noe med oss å gjøre, at moren til barnet aldri kommer til å kreve noe fra han og at han tross alt ikke vet om det er hans engang. Babymama nr. 2 bor ikke i samme by som oss. Han har ikke fortalt om dette barnet til en sjel per i dag, og har ingen intensjon om å gjøre det heller. Jeg føler dette er en skikkelig røre, og all fornuft i meg taler for å gå fra han. Han trygler, ber og gjør det han kan for å få en ny sjanse, men all tilliten er borte fra min side. Det føles som om han har ført meg fullstendig bak lyset, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er det noen som har opplevd noe lignende, eller som har gode råd? Jeg står helt på bar bakke her, og føler ikke jeg kan snakke om dette til noen grunnet dette med barnet grunnet hans personvern. Obs; jeg er i midten av 20-årene, han er 5 år eldre enn meg. Anonymkode: 42da8...21a
Populært innlegg imagineme Skrevet 15. mars 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 15. mars 2024 Og du velger å VURDERE å fortsette sammen han fordi? Flytte sammen etter 6 måneder? Kjære deg. Dette avslutter du umiddelbart. Så kan mister schlong fortsette å pule rundt som han har gjort hele tiden mens dere har hatt et "forhold". 45 1 21
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #3 Skrevet 15. mars 2024 "Mannen min"? Trodde dere var gift men så er det en fyr du møter for sex... Anonymkode: 4d31f...da2 27 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #4 Skrevet 15. mars 2024 Du har hele livet på ddg TS. Hva gjør livet verdt å leve med en mann som driter i deg? Han har dårlig samvittighet fordi han ble tatt. Ikke pga hva han har gjort. Vil du virkelig leve livet med en mann som driter i begge barna sine? Så når du blir gravid kan du leve med at dine barn har søsken de aldri vil bli kjent med fordi du har en drittsekk av en mann som driter i de andre barna sine? Velger du mannen fortsetter han som før fordi han veit det ikke blir noen konsekvenser TS. Kom deg vekk. Finn en mann som elsker deg. Anonymkode: ec480...cf6 11 1 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #5 Skrevet 15. mars 2024 Bare sier det; menn som dette forandrer seg aldri. Han kommer aldri til å være trofast, og vil benytte enhver anledning til å være utro så lenge han tror han ikke vil bli fersket i det. Og hvorfor kaller du han "Mannen min" i overskriften? Dere er ikke gift og ikke samboere heller. Han er en du dater bare, og er ikke "mannen din" før man er gifte. Uansett, gå fra fyren. Han har to barn han ikke gidder å ta hånd om, den slasken. Uansvarlig og useriøs, behandler sitt eget kjøtt og blod som søppel. Sånt noe ville jeg aldri ha vært i et forhold med. Får du barn med denne mannen, vil han behandle dine barn sånn også når det blir slutt mellom dere. Ja, jeg skriver "når", ikke "hvis" det blir slutt, for sånne menn er aldri i lange forhold. De driter seg ut før eller siden og blir fersket. Anonymkode: 93cd9...caf 19 1 3
Hareena Skrevet 15. mars 2024 #6 Skrevet 15. mars 2024 Stakkars deg, snu i tide, det er ingen skam å snu. Ikke gå med åpne øyne inn i en tilværelse fylt med løgn, svik og konflikter. Det er ikke et liv du ønsker. Ikke heng her på kg om ti år og klag over at du kastet bort dine beste år på en slamp. 5 1 2
nordlending Skrevet 15. mars 2024 #7 Skrevet 15. mars 2024 Jeg hadde løpt, og ikke sett meg tilbake. 6 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #8 Skrevet 15. mars 2024 Nei herlighet, han er en player med snart to barn tilfeldige damer. Mobiliser din selvrespekt og gå fra han. En graviditet varer i 8 mnd. Dama har ikke født enda, og dere har vært sammen i 6 mnd? Du skjønner det er overlapp her.. Anonymkode: 192a7...ce6 7 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #9 Skrevet 15. mars 2024 Så han setter to barn til verden og gidder ikke å følge opp noen av dem? Sjarmerende fyr, jeg skjønner godt at du skynder deg å kalle han "mannen min" Bare et lite tips, det høres ikke ut som han har blitt voksen nok til å bruke kondom enda, så jeg ville tatt en tur til legen, hvis jeg var deg. Det finnes verre ting man kan få av ubeskyttet sex enn barn... Anonymkode: 1c519...6f6 19 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #10 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei herlighet, han er en player med snart to barn tilfeldige damer. Mobiliser din selvrespekt og gå fra han. En graviditet varer i 8 mnd. Dama har ikke født enda, og dere har vært sammen i 6 mnd? Du skjønner det er overlapp her.. Anonymkode: 192a7...ce6 9 måneder..... Almennkunnskap. Hvilken skole har du gått på? Anonymkode: 93cd9...caf 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #11 Skrevet 15. mars 2024 Herregud jente, skaff deg selvrespekt Anonymkode: 45f04...d5a 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #12 Skrevet 15. mars 2024 Gå. To unger han ikke skal følge opp, men han vurderer du å satse på? Dropp det. Virkelig. Anonymkode: fed62...e21 9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #13 Skrevet 15. mars 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: 9 måneder..... Almennkunnskap. Hvilken skole har du gått på? Anonymkode: 93cd9...caf Du skjønner det var en tastefeil? Og hvis du virkelig skal kverulere så er man gravid i 8.5 måneder hvis man føder i uke 40. De to første ukene er før eggløsning. Anonymkode: 192a7...ce6 5
Majer Skrevet 15. mars 2024 #14 Skrevet 15. mars 2024 Tenkte du ikke at det var skummelt å bli sammen med en mann som hadde fått barn etter ons? Du nå jo bare forlate han. Lurer forresten på hva som gjør at han klarer å oppnå så mange ons. Kvinnene høres jo ikke fornuftige ut om de dropper prevensjon, men det gjør jo ikke han heller. Hvordan klarer å teite menn å ha draget? 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #15 Skrevet 15. mars 2024 Nei, vet du.... Du har hele livet foran deg. Ikke surr det til med å bli i et forhold som dette. Har han holdt på sånn fram til nå, så er det INGEN grunn til at han ikke gjør det senere heller. Og to barn som har hver sin mor som han ikke skal følge opp? Be ham ta ansvar. Be ham følge opp barna sine. Også avslutter du forholdet samtidig. Det er kanskje vanskelig nå (ikke at jeg skjønner hvorfor egentlig, når noen behandler deg på den måten), men du vil se etter hvert at det var det eneste rette. Og når han trygler og ber? Ikke svar ham! Blokker ham aller helst! Hvilket råd ville du gitt en venninne av deg eller din søster hvis hun var i tilsvarende situasjon? Anonymkode: 0151f...fcd 3 2
exictence Skrevet 15. mars 2024 #16 Skrevet 15. mars 2024 (endret) Dette vonde du nå går gjennom, er det verdt å gå gjennom mange ganger? For det vil høyst sannsynlig være fremtiden din hvis du velger å fortsette med ham. Endret 15. mars 2024 av exictence 2 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #17 Skrevet 15. mars 2024 Hva er det du lurer på egentlig? Anonymkode: 58b30...cf6 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #18 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han sier også at dette barnet aldri skal ha noe med oss å gjøre, at moren til barnet aldri kommer til å kreve noe fra han og at han tross alt ikke vet om det er hans engang Sjarmerende type dette…to barn (snart) og null kontakt med de begge. At han i tillegg også ‘samler’ damer, det gjør han faktisk til en drittsekk i mine øyne. Spar deg hjertesorgen og bli kvitt denne uansvarlige fyren. Han er ingen Mann. Anonymkode: 68a6a...7c4 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #19 Skrevet 15. mars 2024 Du kan ikke bli værende i dette forholdet! Mannen er jo steike dum som vi sier på mine trakter. Han har ikke elementær kunnskap om hvordan en oppfører seg mot mennesker, og ikke vet han hva prevensjon er heller. To barn som han fraskriver seg? Fy flate for en umoden fjott ! Anonymkode: d0324...863 6
Gjest Middelmådig Skrevet 15. mars 2024 #20 Skrevet 15. mars 2024 Det høres mest ut som om du vurderer å bli i forholdet fordi han ber og tigger så pent om det..? Han er jo en skikkelig taper. Du finner noe bedre!!! Du kommer til å se tilbake på denne stunden og tenke: «herregud så manipulert jeg var, tenk at jeg vurderte å fortsette forholdet!»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå