AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Del Skrevet 15. mars 2024 Nettbrettet er jo utgammelt, batteriet er fullstendig rævva, og en del apper fungerer ikke som de skal lenger heller. Kan det hende at nettbrettet er såpass utdatert, sånn at det rett og slett ikke fungerer å for eksempel tilbakestille ting lenger?? Anonymkode: 3585e...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #2 Del Skrevet 15. mars 2024 Tilbakestille vil kunne hjelpe noe på tregheten, det vil fjerne unødvendige ting som bruker ram og batteri. Men tilbakestilling er ikke en mirakelkur, er fysiske komponenter utslitt så er de utslitt. Anonymkode: 71b5b...cd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #3 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tilbakestille vil kunne hjelpe noe på tregheten, det vil fjerne unødvendige ting som bruker ram og batteri. Men tilbakestilling er ikke en mirakelkur, er fysiske komponenter utslitt så er de utslitt. Anonymkode: 71b5b...cd8 Forsståelig at ting ikke fungerer ssom det skal lenger. Men jeg tenkte å tilbakestille ting før jeg eventuelt gir bort nettbrettet, eller kaster den. Det er vel ikke godt å vite hvor sånn elektronikk egentlig havner opp, så det kan være veldig greit å sørge for at informasjon ikke er tilgjengelig på den lenger. Anonymkode: 3585e...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #4 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forsståelig at ting ikke fungerer ssom det skal lenger. Men jeg tenkte å tilbakestille ting før jeg eventuelt gir bort nettbrettet, eller kaster den. Det er vel ikke godt å vite hvor sånn elektronikk egentlig havner opp, så det kan være veldig greit å sørge for at informasjon ikke er tilgjengelig på den lenger. Anonymkode: 3585e...15f Hvis du skal kvitte deg med det så bør du selvfølgelig tilbakestille alt, og dobbeltsjekke at alt er blitt slettet, inkludert innlogging på diverse sider. Anonymkode: 71b5b...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #5 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis du skal kvitte deg med det så bør du selvfølgelig tilbakestille alt, og dobbeltsjekke at alt er blitt slettet, inkludert innlogging på diverse sider. Anonymkode: 71b5b...cd8 Nettopp dette jeg forsøker å gjøre selvfølgelig!! Men det virker ikke som nettbrettet reagerer i det hele tatt når jeg trykket på tilbakestilling. Når jeg trykker der det står slett alt, så skjer det overhodet ingenting i det hele tatt. Anonymkode: 3585e...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #6 Del Skrevet 15. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Nettopp dette jeg forsøker å gjøre selvfølgelig!! Men det virker ikke som nettbrettet reagerer i det hele tatt når jeg trykket på tilbakestilling. Når jeg trykker der det står slett alt, så skjer det overhodet ingenting i det hele tatt. Anonymkode: 3585e...15f Hvilket nettbrett er det? Om det er android skal det skal være mulig å holde inn noen knapper i kombinasjon fra avskrudd tilsand, for å få opp en annen meny Anonymkode: 87fe6...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 15. mars 2024 #7 Del Skrevet 15. mars 2024 Tror det er på tide å makulere den og innse at brukstiden er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #8 Del Skrevet 15. mars 2024 NakenPanda skrev (5 timer siden): Tror det er på tide å makulere den og innse at brukstiden er over Og hvordan "makulerer" man egentlig ett nettbrett egentlig? 😀 Anonymkode: 3585e...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 15. mars 2024 #9 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og hvordan "makulerer" man egentlig ett nettbrett egentlig? 😀 Anonymkode: 3585e...15f Hammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå