AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #1 Skrevet 15. mars 2024 Det er fryktelig vondt. Når du er oveehead forelsket og overbevist om at det er en perfekt match. Når den andre parten er verdens vakreste og helt perfekt Anonymkode: b2039...f72
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #2 Skrevet 15. mars 2024 Hadde det vært perfekt hadde det vært gjengjeldt. Anonymkode: 0673f...935 5
Humas Skrevet 15. mars 2024 #3 Skrevet 15. mars 2024 Forelskelse blir også omtalt som ‘forhekselse’. Du lar noen som ‘ikke fortjener det’ gjøre ‘innbrudd i hjertet ditt’. Noe av det vanskeligste å oppleve. Men, bevar deg selv, hjertet ditt og muligheten for å få det bedre på sikt. Ikke bruk opp energi på noe som ikke gjengjeldes. - du betaler prisen. Dette oppleves dessverre av alt for mange. Ikke la han knuse hjertet- kom deg videre i livet. Lytt til sanger om forelskelse og ‘gråt deg ferdig’, og gå så videre i livet. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #4 Skrevet 15. mars 2024 Jeg er svært betatt av en mann jeg skulle ønske jeg hadde sjans på og kunne date. Men dessverre. Anonymkode: 2a3d9...6de 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #6 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er fryktelig vondt. Når du er oveehead forelsket og overbevist om at det er en perfekt match. Når den andre parten er verdens vakreste og helt perfekt Anonymkode: b2039...f72 Jepp sånn har jeg hatt nå i 5 år. Fryktelig vondt. Og du bare forstår ikke hvorfor den andre part ikke kan føle det samme sterke følesene som du har. STor klem til deg. Håper han ikke er sånn som min som syns du er bra nok til sex, for da blir det vanskelig å holde seg unna. Og kan fort havne i ett hekt spesielt hvis man er mye alene ensom, ingen venner osv osv. Lettere for de som har nettverk vil jeg tro og komme seg ut av. Anonymkode: aa930...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #7 Skrevet 15. mars 2024 Jeg sitter dessverre i samme situasjon men på den andre siden… truffen en flott mann. Gode verdier, hyggelig og vi har kjemi… egentlig alt jeg trenger i en mann. Han er tydelig forelsket i meg, men jeg har ikke de samme romantiske følelsene. Jeg synes det er ganske trist i grunnen (at jeg ikke får følelser form ham). For ordens skyld, dette vet han, jeg vil ikke misbruke hans følelser. Anonymkode: c6ff9...25b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #8 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sitter dessverre i samme situasjon men på den andre siden… truffen en flott mann. Gode verdier, hyggelig og vi har kjemi… egentlig alt jeg trenger i en mann. Han er tydelig forelsket i meg, men jeg har ikke de samme romantiske følelsene. Jeg synes det er ganske trist i grunnen (at jeg ikke får følelser form ham). For ordens skyld, dette vet han, jeg vil ikke misbruke hans følelser. Anonymkode: c6ff9...25b For ordens skyld så er det fortsatt ganske dårlig gjort å fortsette uten at du har følelser for han. Ja han har ett ansvar og valg selv om å gå, men det er ikke like lett for han som har følelser som det det er for deg som ikke har noen. Jeg har vert gjennom det samme. Det er så ufattelig vondt å bli dradd mellom håp og håpløshet sånn. Hvorfor gjør du det mot ett annet menneske? For underholdning, selskap? Frykt for å være alene? Du misbruker følelsene hans når du gir håp det det ikke er noe, selv om du har sagt at du ikke har de samme følelsene. Anonymkode: 6b586...6a2 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #9 Skrevet 15. mars 2024 Holdt på sånn i nesten 3 år. Kom meg ut av det å fant en mann som jeg både har kjemi med, som jeg er forelsket i og som vil være sammen med meg 😍😍 Har det så mye bedre nå enn da jeg måtte slite for å få oppmerksomhet. Anonymkode: 2e405...4a0
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #10 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er fryktelig vondt. Når du er oveehead forelsket og overbevist om at det er en perfekt match. Når den andre parten er verdens vakreste og helt perfekt Anonymkode: b2039...f72 Er du mann eller dame? Anonymkode: f26b6...b8e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #11 Skrevet 15. mars 2024 Hvordan vet dere at det ikke er gjensidig da? Anonymkode: f2c5e...7ce
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #12 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg sitter dessverre i samme situasjon men på den andre siden… truffen en flott mann. Gode verdier, hyggelig og vi har kjemi… egentlig alt jeg trenger i en mann. Han er tydelig forelsket i meg, men jeg har ikke de samme romantiske følelsene. Jeg synes det er ganske trist i grunnen (at jeg ikke får følelser form ham). For ordens skyld, dette vet han, jeg vil ikke misbruke hans følelser. Anonymkode: c6ff9...25b Det var slikt mitt forhold med dama startet, vi hadde det fint på alle måter, og vet hun likte meg som person veldig godt, men følelsene hennes var ikke helt der som meg. Vi forble venner i 6mnd før følelsene hennes ble sånn at vi ga det en sjanse, nå er vi lykkelige sammen ❤️ Anonymkode: c2ab8...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå