AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #1 Skrevet 14. mars 2024 Hei ! Da nærmer helga seg med den første barnefrie helga på 2 år. Har booket president suite på hotell i byen vi skal til denne helga og det blir mye avslapping og sex. Vi har noe leketøy som womanizer, "vanlige" vibratorer / dildoer, litt svak trusevibrator, fær, håndjern og øyebind osv. Vi skal bo på hotell med kort gange til kondomeriet. Er det noen med bangers tips til sexleketøy vi kan kjøpe og ha det morsomt med ? Anal leker er ikke aktuelt for noen av oss (litt nyskjerrig på en buttplug, men gir det noe annerledes orgasme eller nytelse under samleie? ] Tenker da på leketøy til fruen og som jeg gjerne kan bruke på henne under forspillet og litt underveis også. Hun har en truse vibrator hun skal gå med når vi skal ute å spise og shoppe litt som jeg skal ha kontrollen på gjennom dagen. Evt noen forslag til veldig bra og stille trusevibrator ? Den hun har er ikke noe "wow" å stimulerer ikke klitoris nok til at det kan nærme seg en orgasme men lader heller opp til en grei mengde squirting om hun har gått med den en stund før jeg fingrer henne. Penisringer har jeg ikke funnet noe poeng med hverken med eller uten vibrering. Vil gi dama den beste sexen og orgasmen hun har fått på lenge, så leketøyene må være for damer. Prisklasse opp til 7000kr Anonymkode: 44e4c...77f
Bamseklemmer Skrevet 15. mars 2024 #2 Skrevet 15. mars 2024 Jeg hadde heller gitt henne en diamantring for 7 tusen.. Hun ble så våt i øynene og musa, at hun pulte meg i senk etterpå❤️Så jeg tror mere på omtanke enn sexhjelpemiddel😉 Men hvis ikke diamantring eller omtanke er av samme oppfatning.. Da hadde jeg gitt henne en BBC, så får hun sin ukjente fantasi oppfylt🤭 1
Frosio0407 Skrevet 15. mars 2024 #3 Skrevet 15. mars 2024 Gull, diamanter og blomster er noe hun får ganske ofte 😊 så fulle smykkeskrin at hun aldri vil få brukt halvparten.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #4 Skrevet 15. mars 2024 Sånn egentlig tenker jeg dere ikke trenger så mye mer leketøy. Du kan jo fint bruke deg selv også. Stimulere henne på ulike vis. Kanskje en ny trusevibrator hvis hun opplever den dere har som litt svak. Usikker på hvilken som er bra. Men har generelt god erfaring med we-vibe sine leketøy. Og så er det jo butt plug da. Velg en liten en. Ikke overdriv i starten. Jeg opplever en slags ekstra pirring under stimulering og orgasme med butt plug. Husk selvsagt glidemiddel. Dere kan også forsøke å utforske enda mer med hverandre og hva dere tenner på dersom dere skulle ha behov for det. Finnes vel en del spill om slikt. Men er dere åpen med hverandre trengs gjerne ikke det. Anonymkode: 07744...9fa
myMa Skrevet 15. mars 2024 #5 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Anal leker er ikke aktuelt for noen av oss (litt nyskjerrig på en buttplug, men gir det noe annerledes orgasme eller nytelse under samleie? ] Jeg synes buttplug gjør at penis treffer litt mer riktig i vagina så for min del er svaret ja. Mannen min får helt ville orgasmer av all anal stimuli. Så for han er svaret JA. Ellers synes jeg du har en bra plan. Mye teasing og kos gir som regel veldig bra sex. Kanskje ta ned noe massasjeolje 👍 Kos dere.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #6 Skrevet 15. mars 2024 Har dere samme forventninger til denne helgen? Anonymkode: 3e551...27e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå