Mills Skrevet 14. mars 2002 #1 Del Skrevet 14. mars 2002 Sitter her og skal egentlig gjøre siste finish på talen, men det er så mye mer gøy å surfe her. Sitter sånn halveis og leter etter den perfekte hårfrisyre, men finner ingen. Vi har i dag vært å snakt med presten, og fått en grundig gjennomgang om hva som skal skje, han virka for å si det helt ærlig litt senil Men bare han husker å komme, kan han bare gjøre litt rare ting det ler vi bare av. I morgen kveld skal vi dekke lokalet, samboeren min skal gå å "godkjenne" buketten, den er jeg så spent på. Jeg fikk idag ferdig kjolen, jeg tror jeg blir vakker De tilreisende kommer i morgen, så da er vi egentlig igang. Skriver noen flere ord i morgen, om noen vet om en frisyre med fletter som går som en tiarra tas det imot med stor takk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 14. mars 2002 #2 Del Skrevet 14. mars 2002 KJEMPELYKKETIL! Gleder og føler virkelig med deg - det er bare 12 dager igjen for meg nå! Stikk innom og si hvordan det går/gikk snart!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 14. mars 2002 #3 Del Skrevet 14. mars 2002 Lykke til! Håper alt vil bli kjempefint Må komme å fortelle om det til oss senere (begge to)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 14. mars 2002 #4 Del Skrevet 14. mars 2002 Lykke til på deres store dag!!!!!!!!!!! Håper alt klaffer! klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemo Skrevet 14. mars 2002 #5 Del Skrevet 14. mars 2002 Lykke til med siste rest og ikke minst den store dagen deres! Gleder meg til rapport! Ønsker dere alt vel i livet:) Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 14. mars 2002 #6 Del Skrevet 14. mars 2002 Tror du att du blir vacker?!? Det är väl klart att du blir vacker!!! Kramisar och lyckosparkar till er båda två. Gläd dig åt dagen och NJUUUUUT! Kramar från Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda2 Skrevet 14. mars 2002 #7 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei! Gled deg, det blir en utrolig dag..... Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud080602 Skrevet 15. mars 2002 #8 Del Skrevet 15. mars 2002 LYKKE TIL. Håper dere får en kjempefin dag.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå