AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #1 Skrevet 14. mars 2024 Hei! Nå er jeg lei meg.. Kjæresten og jeg har vært sammen i to år, begge tidlig i 30 årene. Vi fungerer godt sammen og har det bra, men kan til tider slite med kommunikasjon om det blir en diskusjon. Det har i det siste endt i krangel. Vi har snakket om hvordan vi skal unngå å krangle, kommunisere bedre og snakke sammen. Igår fant jeg ut at han i flere tilfeller har gått til eksen og delt våre problemer. Det har også kommet frem at hun har kalt meg både det ene og det andre, og at kjæresten min også har vært med på drittsnakkingen. Han har på ingen måte forsvart meg. Hun har blant annet kalt meg drittkjærring og gal. Jeg kjenner ikke dama, og har aldri møtt hun, og det er jo klart at hun bare hører hans versjon. Det som sårer her, er at kjæresten min går til eksen istedenfor å snakke ting ut med meg. Jeg mener at våre eventuelle problemer skal være mellom oss to. Jeg ønsker ikke blande inn andre, men han syns visst dette er helt greit. Er jeg urimelig som reagerer på dette?? Anonymkode: bb0d0...d3d 2 14
M.H85 Skrevet 14. mars 2024 #3 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Nå er jeg lei meg.. Kjæresten og jeg har vært sammen i to år, begge tidlig i 30 årene. Vi fungerer godt sammen og har det bra, men kan til tider slite med kommunikasjon om det blir en diskusjon. Det har i det siste endt i krangel. Vi har snakket om hvordan vi skal unngå å krangle, kommunisere bedre og snakke sammen. Igår fant jeg ut at han i flere tilfeller har gått til eksen og delt våre problemer. Det har også kommet frem at hun har kalt meg både det ene og det andre, og at kjæresten min også har vært med på drittsnakkingen. Han har på ingen måte forsvart meg. Hun har blant annet kalt meg drittkjærring og gal. Jeg kjenner ikke dama, og har aldri møtt hun, og det er jo klart at hun bare hører hans versjon. Det som sårer her, er at kjæresten min går til eksen istedenfor å snakke ting ut med meg. Jeg mener at våre eventuelle problemer skal være mellom oss to. Jeg ønsker ikke blande inn andre, men han syns visst dette er helt greit. Er jeg urimelig som reagerer på dette?? Anonymkode: bb0d0...d3d Hadde avsluttet forholdet med øyeblikkelig virkning. 26 3
Phoenix Heart Skrevet 14. mars 2024 #5 Skrevet 14. mars 2024 Dette er så råttent gjort at jeg har ikke ord. Kvitt deg med han, du fortjener så mye bedre. 11 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #6 Skrevet 14. mars 2024 Kan være greit å lufte problemer med en venn, men ikke med sin eks. Anonymkode: ac30a...2a3 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #7 Skrevet 14. mars 2024 Lol. Denne mannen er ikke din. Gi han tilbake Anonymkode: 17d05...0db 17
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #8 Skrevet 14. mars 2024 Dette sa jeg også! Hvorfor ikke en venn? Han svarte fordi han og eksen var så nære.... Anonymkode: bb0d0...d3d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #9 Skrevet 14. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Lol. Denne mannen er ikke din. Gi han tilbake Anonymkode: 17d05...0db Dette kan misforstås, ser jeg. Men essensen er at du er en placeholder inntil han finner noe bedre. Han hadde aldri prata sånn om en han hadde respekt for Anonymkode: 17d05...0db 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #11 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette sa jeg også! Hvorfor ikke en venn? Han svarte fordi han og eksen var så nære.... Anonymkode: bb0d0...d3d Respektløst av ham. Anonymkode: ac30a...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #12 Skrevet 14. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dette sa jeg også! Hvorfor ikke en venn? Han svarte fordi han og eksen var så nære.... Anonymkode: bb0d0...d3d Og fordi gode venner vil sjeldent kalle venners kjæreste for gale og drittkjerring.. Han er illojal. Veldig! Anonymkode: dd334...465 6 1
Sannhetsøkende Skrevet 14. mars 2024 #13 Skrevet 14. mars 2024 Kvitt deg med den dritten der. Han fortjener deg ikke. Han og eksen kan bli sammen igjen. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #14 Skrevet 14. mars 2024 Er han der den kjæreste du har i livet ditt? Anonymkode: f89c3...bf0 1
Gammelsmurfen Skrevet 14. mars 2024 #15 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei! Nå er jeg lei meg.. Kjæresten og jeg har vært sammen i to år, begge tidlig i 30 årene. Vi fungerer godt sammen og har det bra, men kan til tider slite med kommunikasjon om det blir en diskusjon. Det har i det siste endt i krangel. Vi har snakket om hvordan vi skal unngå å krangle, kommunisere bedre og snakke sammen. Igår fant jeg ut at han i flere tilfeller har gått til eksen og delt våre problemer. Det har også kommet frem at hun har kalt meg både det ene og det andre, og at kjæresten min også har vært med på drittsnakkingen. Han har på ingen måte forsvart meg. Hun har blant annet kalt meg drittkjærring og gal. Jeg kjenner ikke dama, og har aldri møtt hun, og det er jo klart at hun bare hører hans versjon. Det som sårer her, er at kjæresten min går til eksen istedenfor å snakke ting ut med meg. Jeg mener at våre eventuelle problemer skal være mellom oss to. Jeg ønsker ikke blande inn andre, men han syns visst dette er helt greit. Er jeg urimelig som reagerer på dette?? Anonymkode: bb0d0...d3d Det er nesten en deal breaker. Har en x som konstant pratet om mine greier til sin søster, og da visste hele familien det. De mest personlige ting, gang etter gang, og etter å ha lovt å knipe igjen. 2 1 1
Hannah80 Skrevet 14. mars 2024 #16 Skrevet 14. mars 2024 At det er eksen han deler dette med, er det minste problemet her. At han prater dritt om deg, ser jeg på som det største problemet. 2 3
Rosalilje84 Skrevet 14. mars 2024 #17 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette sa jeg også! Hvorfor ikke en venn? Han svarte fordi han og eksen var så nære.... Anonymkode: bb0d0...d3d Da får han bo sammen med eksen hvis hun er nærere enn deg. Dump dritten. Dette er lojalitetsbrudd av en annen verden. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #18 Skrevet 14. mars 2024 Hadde vært ferdig om det var min kjæreste. Anonymkode: 05142...856 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #19 Skrevet 14. mars 2024 Høres ut som eksen har ønske om å få han tilbake. Jeg hadde aldri sagt noe slik om partneren til en venn! Her er det en annen agenda.. Anonymkode: 3389b...ca5 5
Nymerïa Skrevet 14. mars 2024 #20 Skrevet 14. mars 2024 Dette hadde jeg ikke en gang prøvd å reparere. 5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå