Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er den eneste i 40 årene, de andre er enten rundt 20, 30 eller 50. 

Men hvem er jeg egentlig nærmest i alder de som er i 30 årene eller de i 50 årene? Jeg er 45. 

Anonymkode: cc7cb...22c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du er nærmere 50 enn 30 hallloen 

Anonymkode: 78760...bf5

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men jeg føler meg alikevel for ung til de i 50 årene og for gammel til de i 30 årene. 

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hmm. En av mine beste venninner er 29🤷🏻‍♀️ Kjæresten er 48. Jeg er 42👀 

For meg handler det om kjemi, ikke alder🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men jeg føler meg alikevel for ung til de i 50 årene og for gammel til de i 30 årene. 

Hehe, News flash. Alle føler seg yngre enn de er. 

Anonymkode: a2563...7bc

Skrevet

jeg er 44, men har venninner fra 26 opp til 73. Alder har ikke alltid så mye å si, de har vel noe med hvor i livet man er og kjemien mellom oss mennesker. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er mange så redd for å ha venner som er yngre eller eldre enn seg selv? Det er jo berikende å se verden fra andre tiår sine synspunkter og. 

Anonymkode: f027a...977

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har og bare kolleger som er minst ti år yngre eller eldre, men har venner i begge de leirene, som så mange andre her sier jeg at det handler om kjemi og livssituasjon, ikke alder.

Anonymkode: 2a5c2...e23

AnonymBruker
Skrevet

du føler deg for ung og for gammel? Det er dine følelser, aldersmessig er du nermere 50 enn 30 uansett hva du føler.. 

Anonymkode: 74158...3cb

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er den eneste i 40 årene, de andre er enten rundt 20, 30 eller 50. 

Men hvem er jeg egentlig nærmest i alder de som er i 30 årene eller de i 50 årene? Jeg er 45. 

Du bør bytte jobb der du har flere i din aldersgruppe. Når det er så langt fra deg til de andre så vil det aldri fungere.

Skrevet

Hva i all verden driver dere med på jobben siden dette er et problem?  Henger dere sammen 24/7?

Jeg hadde alltid kolleger i alle aldre. Noen jobbet tettere sammen med oppgaver og andre gikk av og til på trening sammen i arbeidstiden.  De som hadde småbarn satt ofte i nærheten av hverandre og pratet om det i pauser. Vi som tilhørte et team på 15, henvendte oss oftest til hverandre om jobbrelaterte ting.  Ansvar for kaffemaskin og eventuelle kakebegivenheter gikk på omgang.

Aldersforskjeller er naturlig. Det viktige er å følge litt med slik at ingen blir utstøtt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemet, jeg er yngst og de andre er fra 10 år eldre til 30 åt eldre enn meg. Vi klarer likevel å finne ting vi har til felles. 

Anonymkode: c1934...82c

AnonymBruker
Skrevet
Tobias001 skrev (3 timer siden):

Du bør bytte jobb der du har flere i din aldersgruppe. Når det er så langt fra deg til de andre så vil det aldri fungere.

Jeg trives på jobb. Ingenting med det å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

😂😂

Anonymkode: defe4...5d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...