Gå til innhold

Smerter etter operasjon hvor lenge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

jeg spør fordi jeg lurer jeg skal til lege på mandag så skal sefølgelig ta det opp men ville høre her på deres erfaringer. Jeg har nylig tatt en operasjon forrige fredag så en uke siden. I foten. Jeg har like store smerter som dagen etterpå.. jeg vil nesten gråte.. jeg har smertestillende men prøver ikke og ta dem så mye og dem sterke har jeg nesten ingen igjen så prøver og spare dem til natta så jeg får sovet.. hvor lenge etter en operasjon burde smertene begynne og bli mindre? 

Anonymkode: 6c0b3...833

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva som er galt med foten og hva du har operert. Alt fra 3 dager til 3 måneder...

Anonymkode: a02cb...eb2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan forklare hva dem har gjort. Eller prøve og forklare. Det beinet fra ankelen til stor tå leddet ble brekt og satt inn plate pluss to skruer også den stor tå leddet ble skrapet litt mindre også rettet dem opp tåa. Har hallux valgus. Skulle ikke bruke tåa og foten sa dem så bruker krykker

AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke trenge å ha det sånn med så store smerter. Du må ta smertestillende regelmessig, så du slipper smertetopper. Ring legen FØR mandag og snakk med denne ang dosering og spør om å fornye resept hvis det trengs.

Anonymkode: d055a...094

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Okei takk for tips! Ringer i morgen og hører med lege om hva som kan gjøres og om smertestillende 

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt operasjon etter et stygt ankelbrudd, trikset er å unngå smertetoppene ved å ta smertestillende regelmessig. Har du tramadol?

Anonymkode: bb501...627

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har tramadol men jeg har ikke så mange igjen.. tror 3 eller 4.. tror ikke jeg får noe mer av lege siden dem er sterke? Usikker på det men kan alltids høre 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde god effekt av tramadol. Håper du får noe som kan ta borg verste smerten ♥️

Anonymkode: bb501...627

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering! Ringte legekontoret og fikk resept på tramadol igjen så det er kjempe bra ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Oppdatering! Ringte legekontoret og fikk resept på tramadol igjen så det er kjempe bra ❤️ 

Det var godt å høre❤ god bedring med foten!

Anonymkode: d055a...094

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...