Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til kan det bli litt for mye av det gode... Og da tenker jeg verken på abonnering eller onanering...

Gjest Jalileh
Skrevet
Av og til kan det bli litt for mye av det gode... Og da tenker jeg verken på abonnering eller onanering...

;)

Skrevet

Jeg skal gi meg nå :)

Klarte ikke å være :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, så lenge han abonnerer på noe bra så. Lokalavisa f.eks. :sjarmor:

Skrevet

MHM. Da han abonnerte på Autofil ble det liv i leiren.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Kommer helt an på hva han abbonerer på. Er det tv-kanaler så er det en turn off.

Skrevet

Jeg tenner på smarte gutter som abonnerer på Illustrert Vitenskap! :wow:

Skrevet

ja... for da kan jeg lese om sånne herlige vakre mannfolk jeg også

:sjarmor:

(fordi som måtte lure er han medlem i liverpool supporterklubb og får tilsendt medlemsblader.. som jeg trur at jeg leser i mer enn han)

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Folkens folkens... nå spør jo Herr.Mito her om vi tenner på å se på partneren abonnere... Det er ganske viktig å få med seg altså.

At partneren abonnerer på et blad o.l. i seg selv er vel ikke så ille, men å se på det? Nei ærlig talt... Der går grensa mi i allefall. :overrasket:

Endret av Seniorita_
Gjest Betty Boop
Skrevet
At partneren abonnerer på et blad o.l. i seg selv er vel ikke så ille, men å se på det? Nei ærlig talt... Der går grensa mi i allefall.  :overrasket:

:ler:

Skrevet
Jeg tenner på smarte gutter som abonnerer på Illustrert Vitenskap!  :wow:

Det er vel vitenskapens svar på dagbladet, men pytt pytt.

Skrevet
Folkens folkens... nå spør jo Herr.Mito her om vi tenner på å se på partneren abonnere... Det er ganske viktig å få med seg altså.

At partneren abonnerer på et blad o.l. i seg selv er vel ikke så ille, men å se på det? Nei ærlig talt... Der går grensa mi i allefall.  :overrasket:

Jeg satt rett ved siden av da mannen tegnet abonnement på Jakt og Fiske jeg... :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)
Jeg satt rett ved siden av da mannen tegnet abonnement på Jakt og Fiske jeg... :sjarmor:

:overrasket::sikle:

Endret av Bellatrix
Gjest Biemannen
Skrevet
Det er vel vitenskapens svar på dagbladet, men pytt pytt.

Jasså? Hva er et seriøst vitenskapsblad da?

Gjest Jalileh
Skrevet

:overrasket:

You PIG!

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...