AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #1 Skrevet 14. mars 2024 Jeg vet jeg sliter med litt tillitsproblemer til menn, og jeg forsøker å ikke ta det ut over de mennene jeg dater. Ble utsatt for et grovt utroskap tidligere, så det sitter litt i.. Den siste perioden har jeg datet en mann som jeg ikke er helt sikker på. Han vil veldig gjerne at det skal være oss to, men han er ikke noe «varm» ovenfor meg. Vi er ikke offisielle eller har avtalt å være eksklusive, som det så fint heter. Han er en kjekk mann, som jeg vet har vært aktiv på datingapper mens vi har holdt på og date. Det er som sagt helt greit, men jeg tar meg selv i å ikke ville prate med han på kvelden. Ønsker ikke spørre, lure eller tenke på hva han driver med. Han pleier ofte å være vag rundt det.. Så blir jeg liggende og gruble. Jeg tror egentlig at dette er en mann som sender ganske miksede signaler, og at jeg med min bagasje løper andre veien. Burde jeg bare droppe hele mannen? Anonymkode: 17c76...3c6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #2 Skrevet 14. mars 2024 Når han er aktiv på datingapper mens dere dater er han på jakt og er full av skit når han sier han ønsker det skal være dere to. Ville droppet det. Du trenger noen du kan føle deg trygg på. Han gir ikke deg ant enn usikkerhet. Anonymkode: 08eee...898
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #3 Skrevet 15. mars 2024 Jeg tror jeg ville gitt det litt mer tid. For noen sitter det litt langt inne å slette appene. Anonymkode: 2856e...b7c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #4 Skrevet 15. mars 2024 Hvor lenge har dere datet? Jeg ville fortalt han og dine tidligere erfaringer og spurt han om hvorfor han er på datingapper ennå. Men det er såklart forskjell på om dere har datet noen uker eller et halvt år liksom. Anonymkode: fe06e...543 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. mars 2024 #5 Skrevet 15. mars 2024 Følg magefølelsen. Den pleier å varsle for en grunn. Da jeg møtte kjæresten min var han åpen om alt. Nå har jeg aldri vært utrygg eller sjalu, men jeg har heller aldri sluppet noen mann innpå meg. Vi har pratet om den biten av meg og han har gjort ALT for å trygge meg og vise at han er villig til å gi alt av seg selv for at vi skal bygge en sterk og dyp relasjon. Han slettet appen etter andre date, var krystallklar på at vi var ekslusive og skulle satse på oss. Og med han føltes alt bare rett før vi en gang møttes. Vi pratet på tlf i flere timer før første date og da vi møttes visste vi begge at dette var noe helt annet. Vanligvis har jeg følt på en uro som egentlig aldri har sluppet taket i forhold. Det var magefølelsen som prøvde å fortelle meg at jeg ikke var sammen med rett fyr. Ikke opplevd utroskap eller noe traumatisk. Hovedsakelig fine menn som ville ha en fremtid med meg. Men jeg gikk fra alle forhold uten å se meg tilbake. Med han her kom den uroen aldri. Føler bare fred og ro og trygghet.
ALB Skrevet 15. mars 2024 #6 Skrevet 15. mars 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vet jeg sliter med litt tillitsproblemer til menn, og jeg forsøker å ikke ta det ut over de mennene jeg dater. Ble utsatt for et grovt utroskap tidligere, så det sitter litt i.. Den siste perioden har jeg datet en mann som jeg ikke er helt sikker på. Han vil veldig gjerne at det skal være oss to, men han er ikke noe «varm» ovenfor meg. Vi er ikke offisielle eller har avtalt å være eksklusive, som det så fint heter. Han er en kjekk mann, som jeg vet har vært aktiv på datingapper mens vi har holdt på og date. Det er som sagt helt greit, men jeg tar meg selv i å ikke ville prate med han på kvelden. Ønsker ikke spørre, lure eller tenke på hva han driver med. Han pleier ofte å være vag rundt det.. Så blir jeg liggende og gruble. Jeg tror egentlig at dette er en mann som sender ganske miksede signaler, og at jeg med min bagasje løper andre veien. Burde jeg bare droppe hele mannen? Anonymkode: 17c76...3c6 Her er spørsmålet hvor lenge dere har datet.... Er det tre dates over 2-3 uker, så ok da er det vel innafor å ikke ha slettet apper enda. Om dere treffer hverandre hyppig over flere måneder, har sex osv, så høres ikke det helt bra ut. Det at du føler deg utrygg er ikke bra eller riktig. Jeg dater en mann nå som selv fortalte at han nå sletter alt av apper etter date to. Vi har datet i fire uker nå, og i går ba han meg med på påskeferie. Tanken på at han skulle date noen andre, eller at jeg skulle føle meg utrygg på å snakke med han på kvelden fordi jeg ikke vil vite hva han holder på med.... Det er helt absurd. Synes det er så mange tråder av denne typen her på KG, skjønner ikke at voksne mennesker finner seg i å ha det sånn....<3 1
exictence Skrevet 15. mars 2024 #7 Skrevet 15. mars 2024 Ville i hvert fall vært helt åpen om hva du tenker og føler. Hvorfor er han ikke varm med deg? På hvilken måte er det som gjør at du tenker det? Det er bare veldig fint å spørre hva du har gjort i dag/kveld. Hvem var du med, osv? Det er først hvis man spør om igjen på det samme og graver og virker sykelig sjalu at det går over grensen. Det er bare hyggelig og oppmerksomt å vise interesse og sprer av kjærlighet
norw Skrevet 15. mars 2024 #8 Skrevet 15. mars 2024 Hvis man dater, så er man eksklusive inntil noe annet er avtalt/opplagt.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #9 Skrevet 15. mars 2024 Har nettopp vert gjennom litt av det samme. Datet i ett par måneder og han ble liksom ikke varm eller forelsket. Han slettet heller ikke Tinder, men vi var eksklusive så vidt jeg vet. Jeg forstår det tar tid for mange, men det er noe destruktivt og vondt med å være alene om følelsene. Når den ene vil satse og den andre bare vil se det an. Man føler seg som en ventepølse og midlertidig underholdning . Hvorfor skal man godta det i håp om at noen skal forhåpentligvis få noen følelser for det etterhvert? Når det finnes folk der ute som vil være flørtete, gi deg oppmerksomhet helt uoppfordret og være god med deg kun fordi de liker deg. Hvorfor ta til takke med smuler? Anonymkode: a1f3c...dac
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #10 Skrevet 15. mars 2024 7 hours ago, norw said: Hvis man dater, så er man eksklusive inntil noe annet er avtalt/opplagt. Bare tull. Man burde date flere, for mange flaker, så sitter du der uten noe. Anonymkode: 7c8cd...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå