Mezzosoprena Skrevet 14. mars 2024 #21 Del Skrevet 14. mars 2024 Luksusbia skrev (2 timer siden): Jeg er 173 og veier 110. Bruker str 46/48 og har fedme. 90 er ikke spesielt mye, Eh, jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #22 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 170cm, og for et år siden veide jeg 85 kg. Så ikke så ulikt deg, ts Har gjort store livsstilsendringer det siste året, og gikk ned 23 kg på 6 måneder. Realistisk å gå ned ca et kilo i uken om du går inn for det. Jeg trente fem ganger i uken, spiste ca 1600 kcal pr dag og passet på å få i meg ca 100 gr proteiner pr dag. Spiser mer nå, men vekten er stabil på 65 kg pga trening og endrede vaner. Lykke til 😊 Anonymkode: 88ad3...7ff 23 kg på seks måneder ? Tror jeg ikke noe på. Anonymkode: b2bca...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #23 Del Skrevet 14. mars 2024 TomKrus skrev (3 timer siden): Er du 175 høy skal du ha en ideal vekt på rundt 75 kilo litt avhengig av kroppsbygning. Ikke ha fokus på dette med ferie, start et prosjekt over tid der du sakte men sikkert går ned i vekt, og kose deg med din ferie ! Det er et aller viktigste du kan gjøre. La dette bli en livsstilsendring du gjør, og ikke noe du gjør for en ferie ( sommerkroppen) Sjokkslanke seg over en måned gir deg bare problemer, ta det som en livsstilsendring over tid ! Jeg er 1.75 og veier 62 kg og hadde jeg veid 75 kg hadde jeg vært lubben og kvapsete Anonymkode: b2bca...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #24 Del Skrevet 14. mars 2024 Med en høyde på 175 skal du vel veie rundt 65. Så minst 20 kilo for mye er du jo Anonymkode: b1ed8...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
memi Skrevet 14. mars 2024 #25 Del Skrevet 14. mars 2024 En kvikkfix på en måned høres litt optimistisk ut. Husk at det også bør være sundt. Normalt anbefaler man 0,5-1kg per uke. Hvis du ikke har hatt noe fokus på veknedgang før, er det ikke uvanlig at de første ukene kan være litt mer effektive, uten at det trenger å vøre usunt. Pass bare på at du ikke sulter deg alt for ekstremt, plutselig er du ikke i form til å dra på ferie heller. Å ha fokus på å gå ned i vekt mer som en langsiktig plan er nok ikke dumt. Bedre å starte en måned før ferie, enn aldri. Så gjør gjerne det om det er motivasjonen. Men skaff deg også noen klær som du ser fin ut i. Bukser eller skjørt som er høye i livet kan gjøre mye med fasongen uten at du trenger å ta av veldig mange kilo. Det finnes også bikinier og andre lettere klær som også sitter godt over magen, uten at du får hengemage. Noen av mine favoritter er bukser med høyt liv fra Floyd eller tights, skjørt eller bikini fra Bara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #26 Del Skrevet 14. mars 2024 Jeg er like høy omtrent og veier 63 ca, er på vei nedover fra rett over 90, har tenkt å stoppe på 58 ish. Jeg hadde et ekstremt kaloriunderskudd det første halve året, gikk ned 21 kg på 6 mnd. Var absolutt mnd jeg gikk ned 1 kg i uken, så du kan nok klare 4+ kg, men det blir ikke spesielt synlig. Men du må jo bare starte, for du burde jo absolutt gå ned for helsa sin del. Anonymkode: 681b0...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #27 Del Skrevet 14. mars 2024 Dersom du følger vektnedgangsplanen til programmet Spis Deg Fri/Bright Line Eating kan jeg garantere deg vekttap. Jeg fulgte den og skulle i utgangspunktet bare ned 5 kg men plutselig var jeg gått ned 10 kg. Ulempen var at jeg ikke stoppet i tide, så den "store sulten" tok meg og nå har jeg gått opp 20 kg... Anonymkode: 40b9c...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #28 Del Skrevet 15. mars 2024 Som mann er ei dame på 90 Kg. finere enn ei på 50 Kg. Damer skal ikke se ut som en gutt på 12 år. Anonymkode: 658d4...365 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 15. mars 2024 #29 Del Skrevet 15. mars 2024 Tråden er ryddet for helseskadelig innhold og avsporinger. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annas1992 Skrevet 15. mars 2024 #30 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Med en høyde på 175 skal du vel veie rundt 65. Så minst 20 kilo for mye er du jo Anonymkode: b1ed8...83f Om man er 175 har man normal bmi om man ligger mellom 57-75 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #31 Del Skrevet 15. mars 2024 Jeg begynte å labbe. Kroppen fikk sikkert sjokk for bare av å labbe 2x2 km hver dag kom vektnedgang sakte men sikkert. Anonymkode: dc218...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #32 Del Skrevet 15. mars 2024 Siden dette er noe du tenker på, synes jeg du skal prøve. Kanskje blir det ikke stor synlig endring, men du kan føle deg mye bedre om fire uker. Jeg anbefaler å fokusere på alt du skal spise, i stedet for alt du ikke skal. Spis masse grønnsaker. Tre ganger mer enn du tror. Spe på med egg og rene kjøttvarer. Full magen med dette, så blir det lite plass til andre ting. Er du fysisk mett, spiser du mindre av alle tingene som ikke er bra for deg. Men å ha fokuset på hva kroppen trenger, er mye bedre enn å tenke på restriksjonene. Dersom du ikke trener, bør du begynne å gå turer. Sett av minst en halvtime hver dag. Å starte med hardtrening er meningsløst, da kommer du til å gi opp etter et par uker. Bygg heller opp gradvis toleransen. Kanskje har du lyst til å legge inn et minutt her og der med jogging etterhvert? Trening er ikke straff fordi du spiser. Trening er en gave du gir kroppen din, så den holder seg frisk og sterk. De aller fleste (over 90%) av innleggelser på norske sykehus for ting som ikke er smittsomme, er livsstilsrelatert. De aller fleste eldre som blir sengeliggende, blir det fordi de har for dårlig balanse og lite muskler i kroppen. Trening er en investering. Et siste tips: pass på å få nok søvn. Det gjelder alle. Anonymkode: 81902...30b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #33 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): 23 kg på seks måneder ? Tror jeg ikke noe på. Anonymkode: b2bca...cc3 Jeg som skrev innlegget. Hvorfor tror du ikke på det? Når man trener spinning fem ganger I uken pluss styrketrening så renner kiloene av. Det er ren logikk. Når man forbrenner i overkant av 2500 kcal pr dag og spiser 1600 kcal pr dag så tilsvarer det et kaloriunderskudd på ca 7000 kcal i uka. Som igjen tilsvarer et kilo pr uke. Mange som har klart å gå ned like mye som meg. Men det krever jo at man jobber ekstremt målrettet. Anonymkode: 88ad3...7ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #34 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg veier 90 (🙈🙊) kg.. er 175 cm høy, dame.. det ligger stort sett over magen, og desverre dobbelthake.. og armer.. Vil dere si jeg er veldig overvektig? Skal på ferie om litt over en måned, er det mulig å gå synlig ned i vekt til da? Minke magen? Noen tips? Anonymkode: b1931...ffc Ja du er overvektig, det skal godt gjøres å ha et synlig vekttap på en måned. Anonymkode: b770d...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 15. mars 2024 #35 Del Skrevet 15. mars 2024 Hvis du klarer 3kg på en måned så skal du være fornøyd, der er et realistisk mål basert på sunne prinsipper. Ekstrem slanking er ikke bra og gjør nok mer skade en godt, selv om jeg skjønner at det kan være fristende når du har en deadline slik som du har TS. Du må endre livsstil for å lykkes og det er ikke gjort over natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #36 Del Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 90 er spesielt mye jo! Bare fordi du er tyngre så kan du ikke komme med usannheter her. Jeg er over 30 kg lettere og nesten like høy, uten å være undervektig. Sier seg selv. Magefett er kjempefarlig. Anonymkode: 7c318...e22 Ja,jøss. Anonymkode: 658d4...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 16. mars 2024 #37 Del Skrevet 16. mars 2024 Mitt beste helsetips - nyt ferien med den kroppen du har! Senk skuldrene, ha det gøy og fyll på energilagrene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #38 Del Skrevet 16. mars 2024 Ja du er overvektig. Du nærmer deg kategori fedme. Det viktigste er å ikke øke vekten ytterligere. Hvis du er motivert til å gå ned noen kilo så ville jeg ha startet nå, du klarer ikke å bli normalvektig før ferien om en måned, men starter du nå så har du mulighet til å bli normalvektig i løpet av sommerferien og det er helsegevinst. (Jeg hadde omtrent din vekt og høyde i starten på januar og har gått ned noen kg og cm frem til nå så vet hvordan du har det) Anonymkode: a1c8f...16a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #39 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 21.57): 23 kg på seks måneder ? Tror jeg ikke noe på. Anonymkode: b2bca...cc3 Det er jo rett under 1kg i uken så absolutt realistisk og innenfor det «anbefalte». Bra jobbet av henne. Anonymkode: a1c8f...16a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå