AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #1 Del Skrevet 14. mars 2024 Jeg veier 90 (🙈🙊) kg.. er 175 cm høy, dame.. det ligger stort sett over magen, og desverre dobbelthake.. og armer.. Vil dere si jeg er veldig overvektig? Skal på ferie om litt over en måned, er det mulig å gå synlig ned i vekt til da? Minke magen? Noen tips? Anonymkode: b1931...ffc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #2 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg veier 90 (🙈🙊) kg.. er 175 cm høy, dame.. det ligger stort sett over magen, og desverre dobbelthake.. og armer.. Vil dere si jeg er veldig overvektig? Skal på ferie om litt over en måned, er det mulig å gå synlig ned i vekt til da? Minke magen? Noen tips? Anonymkode: b1931...ffc Nei,ikke så ille da. Skjerp deg. 90Kg,småjente.. Google har utrolig mange tips, gratis er det også. Anonymkode: 658d4...365 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 14. mars 2024 #3 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg veier 90 (🙈🙊) kg.. er 175 cm høy, dame.. det ligger stort sett over magen, og desverre dobbelthake.. og armer.. Vil dere si jeg er veldig overvektig? Skal på ferie om litt over en måned, er det mulig å gå synlig ned i vekt til da? Minke magen? Noen tips? Anonymkode: b1931...ffc Er du 175 høy skal du ha en ideal vekt på rundt 75 kilo litt avhengig av kroppsbygning. Ikke ha fokus på dette med ferie, start et prosjekt over tid der du sakte men sikkert går ned i vekt, og kose deg med din ferie ! Det er et aller viktigste du kan gjøre. La dette bli en livsstilsendring du gjør, og ikke noe du gjør for en ferie ( sommerkroppen) Sjokkslanke seg over en måned gir deg bare problemer, ta det som en livsstilsendring over tid ! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #4 Del Skrevet 14. mars 2024 Tipper du kan klare å gå ned 3-5 kg. Regn ut hva ditt kaloribehov er, også legger du deg i underskudd, 500kcal i underskudd pr dag, tilsvarer ca -0,5 kg i uken og 1000kcal i underskudd pr dag, tilsvarer da -1 kg i uken. Vil nok ikke være kjempe synlig på så kort tid, men du må jo heller tenke langsiktig, og at det kan bli synlig på neste tur igjen 😊 På meg tilsvarer 1 kg ca 0,5-1 cm i midjen. Anonymkode: 00416...5ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 14. mars 2024 #5 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg veier 90 (🙈🙊) kg.. er 175 cm høy, dame.. det ligger stort sett over magen, og desverre dobbelthake.. og armer.. Vil dere si jeg er veldig overvektig? Skal på ferie om litt over en måned, er det mulig å gå synlig ned i vekt til da? Minke magen? Noen tips? Anonymkode: b1931...ffc Ja, du er overvektig - på grensen til fedme. En måned er nok i korteste laget for å se veldig synlig resultat. Det er heller ikke spesielt lurt å sjokkslanke med veldig streng diett i en kort periode, du vil fyke rett opp igjen til minst samme vekt - du må endre livsstil og gå sakte, men sikkert ned i vekt... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 14. mars 2024 #6 Del Skrevet 14. mars 2024 Ja du er nok noe overvektig. Spørsmålet er heller: har du det godt med deg selv? Det synes jeg er viktigere. Drit i hva andre synes. Kortsiktig vekttap fungerer ikke i lengden. Da er det bedre at du er deg selv, kilo eller ikke. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #7 Del Skrevet 14. mars 2024 Mulig du klarer å gå ned et par, tre kilo, men i så fall er det ingen andre enn deg selv som ser det. AB over skriver det som må til, du må endre hele livsstilen din og kanskje bruke ett år på å gå ned og da gjøre det på en måte som varer. Du kommer uansett til å gå opp igjen det du eventuelt går ned i ferien, for regner med må unne deg kos i ferien. Anonymkode: cad0c...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #8 Del Skrevet 14. mars 2024 Jeg er 170cm, og for et år siden veide jeg 85 kg. Så ikke så ulikt deg, ts Har gjort store livsstilsendringer det siste året, og gikk ned 23 kg på 6 måneder. Realistisk å gå ned ca et kilo i uken om du går inn for det. Jeg trente fem ganger i uken, spiste ca 1600 kcal pr dag og passet på å få i meg ca 100 gr proteiner pr dag. Spiser mer nå, men vekten er stabil på 65 kg pga trening og endrede vaner. Lykke til 😊 Anonymkode: 88ad3...7ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #9 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg veier 90 (🙈🙊) kg.. er 175 cm høy, dame.. det ligger stort sett over magen, og desverre dobbelthake.. og armer.. Vil dere si jeg er veldig overvektig? Skal på ferie om litt over en måned, er det mulig å gå synlig ned i vekt til da? Minke magen? Noen tips? Anonymkode: b1931...ffc Ja du er overvektig. Vil tro du har en bmi på 29 og oppover. Kommer ann på alderen din. Du kan lett gå ned noe kg på en mnd, men ikke til normalvekt. Og man kan ikke punktslanke seg slik at vekten som forsvinner, forsvinner fra magen. Anonymkode: 3b0cf...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badgald0pest2 Skrevet 14. mars 2024 #10 Del Skrevet 14. mars 2024 (endret) . Endret 14. mars 2024 av Badgald0pest2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 14. mars 2024 #11 Del Skrevet 14. mars 2024 Jeg er 173 og veier 110. Bruker str 46/48 og har fedme. 90 er ikke spesielt mye, men fett på mage er mest usunt. Spiser du to måltider Ila dagen ( lunch 13 og middag 18) ikke spis mellom middag og lunch. Spis mye grønnsaker og egg/ fisk og rent kjøtt. Hvis du liker knekkebrød eller brød bør du bake selv, egg, fiskekaker og magert kjøttpålegg er gode påleggsvalg; velg frukt, litt nøtter eller gulrot til kos. Hvis du er sulten kan svart kaffe, te eller vann hindre sult på morgenen. Tipper du går ned 15 kg på 2025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 14. mars 2024 #12 Del Skrevet 14. mars 2024 Tråden er ryddet for helseskadelig innhold og latterliggjøring. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #13 Del Skrevet 14. mars 2024 Hei gode deg. Ja, det er mulig å gå ned på en måned. Og så vil jeg si, jeg er 130 kg, og jeg kan trives med egen kropp. Husk at du kunne vært 130 kg. Jeg er veldig overvektig, og jeg går med bikini og koser meg på ferie. Om andre har et problem med din kropp så er det nettopp deres problem. Ikke hat deg selv. (Ja, jeg forsøker å gå ned i vekt selv.) Anonymkode: b3534...dd0 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #14 Del Skrevet 14. mars 2024 Mindre sukker og salt har hjulpet veldig fort på formene for meg (selv om vekta bruker tid å gå nedover). Så om du vil se best mulig ut fortest mulig så tenk over hvor mye salt og sukker du putter i kroppen. Anonymkode: 680af...59e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #15 Del Skrevet 14. mars 2024 Ja, du er i utgangspunktet ganske overvektig. Unntaket er selvsagt hvis du f.eks er idrettsutøver med en kroppssammensetning med svært mye muskler. Men hadde du hatt det ville du antakeligvis hatt en helt annen bevissthet omkring dette, og da ville du ikke startet denne tråden i det hele tatt. Det går fint an å gå ned en kilo eller noe mer i uka uten å ha et usunnt lavt næringsinntak, men beklager å måtte skuffe deg med at det vil neppe være særlig synlig etter bare en måned. Jeg veide et par kg mer enn deg og har selv gått ned ti kg i løpet av to måneder nå. Det er så vidt det er synlig. Jeg har trent ganske mye og bygget muskelmasse i samme periode. Jeg bruker samme klesstørrelse nå som for to måneder siden, og selv om klærne har blitt litt løsere har de ikke blitt for store ennå. Anonymkode: ff51a...79b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 14. mars 2024 #16 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja du er overvektig. Vil tro du har en bmi på 29 og oppover. Kommer ann på alderen din. Du kan lett gå ned noe kg på en mnd, men ikke til normalvekt. Og man kan ikke punktslanke seg slik at vekten som forsvinner, forsvinner fra magen. Anonymkode: 3b0cf...3ff Hun har 29,4 i BMI. Det kommer ikke an på alderen. BMI regnes ut fra høyde og vekt. Alder og kjønn spiller ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #17 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg veier 90 (🙈🙊) kg.. er 175 cm høy, dame.. det ligger stort sett over magen, og desverre dobbelthake.. og armer.. Vil dere si jeg er veldig overvektig? Skal på ferie om litt over en måned, er det mulig å gå synlig ned i vekt til da? Minke magen? Noen tips? Anonymkode: b1931...ffc Ja overvektig er du jo. Du kan jo kanskje gå ned 4 kg på fire uker, men faren er jo at du går opp det pluss litt til i løpet av ferien. Anonymkode: 4574c...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #18 Del Skrevet 14. mars 2024 Du har overvekt med BMI på 29,4, og ligger 2 kg unna fedme. Å ha alt rundt mage, ansikt og armer er vell ansett som ekstra ugunstig. Du bør vell ta tak i vekt og livsstil. På 1 måned kan du klare å gå ned 4 kg - vil jeg tro. Da må du isåfall ligge i et kraftig kaloriunderskudd. Anonymkode: cf36a...cba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #19 Del Skrevet 14. mars 2024 TomKrus skrev (2 timer siden): Er du 175 høy skal du ha en ideal vekt på rundt 75 kilo litt avhengig av kroppsbygning. Ikke ha fokus på dette med ferie, start et prosjekt over tid der du sakte men sikkert går ned i vekt, og kose deg med din ferie ! Det er et aller viktigste du kan gjøre. La dette bli en livsstilsendring du gjør, og ikke noe du gjør for en ferie ( sommerkroppen) Sjokkslanke seg over en måned gir deg bare problemer, ta det som en livsstilsendring over tid ! Høres mye ut! Jeg er 172 cm og veier 57 kg, det er perfekt. Jeg er veldig slank, men har likevel fine former. Anonymkode: d961d...6bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #20 Del Skrevet 14. mars 2024 Luksusbia skrev (2 timer siden): Jeg er 173 og veier 110. Bruker str 46/48 og har fedme. 90 er ikke spesielt mye, men fett på mage er mest usunt. Spiser du to måltider Ila dagen ( lunch 13 og middag 18) ikke spis mellom middag og lunch. Spis mye grønnsaker og egg/ fisk og rent kjøtt. Hvis du liker knekkebrød eller brød bør du bake selv, egg, fiskekaker og magert kjøttpålegg er gode påleggsvalg; velg frukt, litt nøtter eller gulrot til kos. Hvis du er sulten kan svart kaffe, te eller vann hindre sult på morgenen. Tipper du går ned 15 kg på 2025 90 er spesielt mye jo! Bare fordi du er tyngre så kan du ikke komme med usannheter her. Jeg er over 30 kg lettere og nesten like høy, uten å være undervektig. Sier seg selv. Magefett er kjempefarlig. Anonymkode: 7c318...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå