Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente rundt 30 årene. Har slitt noe psykisk hele livet, men klart meg fint. Har bare ett problem som bare er blitt større og større, jeg sliter med å snakke med andre, kollegaer, kunder, de få vennene jeg har og nå har det begynt å bli sånn med nærmeste familie. 

Jeg klarer ikke holde en samtale gående, svarer for det meste ja. Og begynt å bli super stressa når folk snakker til meg for da må jeg jo svare noe og. Vil gjerne komme med noe morsomt tilbake til folk, men får det ikke til. Jeg svarer for det meste bare "ja" på forskjellige måter eller ler meg ut av ting for at folk ikke skal ta det på seg selv at de ikke får en tilbake melding fra en normalt ser ut ad helt normal person. 

Jeg funker jo helt vanlig fysisk og psykisk, jeg vet jo masse om mennesker, kanskje litt for mye med min tenking, men klarer jo ikke lenger å opprettholde en relasjon av noe slag. Dette setter meg i ett dårlig lys og jeg blir bare sittende alene i hodet mitt hvor enn jeg er. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lenger. 

Er det fler som har eller har hatt det noe likt på noe vis? Trenger virkelig hjelp, eller kanskje venner å snakke med...

Anonymkode: cd089...87f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du mener small-talk går jeg ut ifra? Hvor man sier en masse uten å egentlig SI noe som helst (vettugt). Da er det sikkert heller ikke du som starter samtalen? Og dermed er det kanskje i utgangspunktet ting du ikke egentlig bryr deg om som blir pratet om? Du kan jo prøve å lede samtalen over på noe som interesserer deg kanskje? Da finner du sikkert noe å si 

Anonymkode: 66368...885

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...