AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #1 Skrevet 14. mars 2024 Jeg prøver å printe ut et papir, men når jeg trykker på "print ut" så dukker denne rammen opp i venstre hjørne. Jeg legger inn et filnavn og trykker på lagre, men det hjelper ikke, for den dukker opp hver j**** gang. Jeg holder på å bli sprø. Hjelp🤨 Anonymkode: aeae8...6a6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #2 Skrevet 14. mars 2024 Ctrl+p velg skriver. Ok Anonymkode: ae012...aba
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #3 Skrevet 14. mars 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg prøver å printe ut et papir, men når jeg trykker på "print ut" så dukker denne rammen opp i venstre hjørne. Jeg legger inn et filnavn og trykker på lagre, men det hjelper ikke, for den dukker opp hver j**** gang. Jeg holder på å bli sprø. Hjelp🤨 Anonymkode: aeae8...6a6 Ser ut som du har valg PDF-printer som standard printer. Og når du da velger "hurtigutskrift" i programmer, så velger den standard printeren din. Du må heller velge valget som heter typ "skriv ut... " Eller gjøre som AB under skriver trykke på CTRL+P på tastaturet og velge riktig skriver. Ett siste alternativ er å gå til printere innstillinger på PCen din, og høyreklikke på skriveren du ønsker å ha som "standard" altså den alle program velger automatisk når du skal skrive ut noe. og velge den som standard. Anonymkode: a7871...ec8 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #4 Skrevet 12. april 2024 Ts her Jeg har prøvd tipsene dere ga meg, men jeg får ikke skrevet ut. Jeg har sjekket at skriveren er online og har fått printet ut en testside. Når jeg trykker på Skriv ut -Ctrl + P og trykker "Skriv ut" så kommer denne rammen opp likevel🤯 Jeg blir gal😵💫 Anonymkode: aeae8...6a6
Ulf-Bjarne Skrevet 12. april 2024 #5 Skrevet 12. april 2024 Den spør hva som skal printes ut. søk opp filnavnet så du har det klart neste gang
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #6 Skrevet 12. april 2024 Ulf-Bjarne skrev (1 time siden): Den spør hva som skal printes ut. søk opp filnavnet så du har det klart neste gang Jeg lagrer og gir filen navn, men det funker ikke. Tror ikke den aksepterer pdf format Ts Anonymkode: aeae8...6a6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #7 Skrevet 12. april 2024 Ulf-Bjarne skrev (1 time siden): Den spør hva som skal printes ut. søk opp filnavnet så du har det klart neste gang Gjør den det? Ts Anonymkode: aeae8...6a6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #8 Skrevet 12. april 2024 Du har flere skrivere installert på PC'en din. Den ene printer til PDF-fil. Du må finne et sted å velge en annen printer. Når du velger riktig printer, skal du ikke bli spurt om å angi filnavn etterpå. Anonymkode: 0629a...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #9 Skrevet 12. april 2024 Du må gjøre printeren din til standard / default printer. Anonymkode: 4598f...7f8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #10 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har flere skrivere installert på PC'en din. Den ene printer til PDF-fil. Du må finne et sted å velge en annen printer. Når du velger riktig printer, skal du ikke bli spurt om å angi filnavn etterpå. Anonymkode: 0629a...a0f Jeg har flere gamle printere liggende inne i systemet, men jeg må jo velge den printeren som jeg har? Ts Anonymkode: aeae8...6a6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #11 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må gjøre printeren din til standard / default printer. Anonymkode: 4598f...7f8 Hvordan gjør jeg det? Ts Anonymkode: aeae8...6a6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #12 Skrevet 12. april 2024 TS her. Jeg klarte å få det til, takket være hjelp fra dere😃 Jeg slettet de tre andre printerne som lå inne i systemet, og da fikk jeg velge min printer som standard! Takk😍 Anonymkode: aeae8...6a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå