AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #1 Skrevet 14. mars 2024 Mannen var utro for noen måneder siden. Han har behandlet meg som en dronning siden og vist anger. Jeg stoler selvfølgelig ikke på han, og har lyst å sende en mld fra en annen bruker for å se om han svarer, evt snap. Og for å se om han forteller det til meg. Han har lovet å vise meg alt. Jeg er så redd for å bli såret igjen, da vil jeg bli det nå så jeg slipper å kaste bort mer tid. Vi har barn og vært sammen i flere år. Innafor å «lure» på den måten? Anonymkode: 2337d...e1c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #2 Skrevet 14. mars 2024 Nei? Idioter begge to. Anonymkode: d5b7a...433 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #3 Skrevet 14. mars 2024 Nei det synes jeg ikke, du har faktisk valgt å fortsette med han, da er du urimelig om du setter opp en felle for han. Du må nesten stå i ditt valg om å fortsette forholdet, eller så må du ombestemme deg og gå. Anonymkode: 8774a...067 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #4 Skrevet 14. mars 2024 Nei, det er ikke innafor og så absolutt ikke noe du bør gjøre hvis du har valgt å fortsette sammen. Da må du jobbe med å stole på ham igjen. Når det er sagt så skjønner jeg tankegangen din. Godt mulig jeg ville ha tenkt likt. Hadde vært godt med bevis på at han er til å stole på. Anonymkode: 69761...efb 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #5 Skrevet 14. mars 2024 Ja det er innafor. Du vil kanskje bli mer betrygget om han da oppfører seg. Og om han svarer tilbake på den, så vet du hva du har med å gjøre once a cheater always a cheater. Anonymkode: 1c92e...197
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #6 Skrevet 14. mars 2024 Ikke innafor, men hvorfor er du ikke allerede utafor et forhold med en du (med god grunn) ikke stoler på? Anonymkode: 25b2a...66b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #7 Skrevet 14. mars 2024 Nei, det er ikke innafor. Har man valgt å fortsette forholdet, kan man ikke fortsette med å lure hverandre. Da må dere heller jobbe med tillit, og åpen og ærlig dialog. Men han skjønner sikkert uansett at det er du som sender melding på snap. Veldig sjeldent at ukjente plutselig sender en melding.. Anonymkode: f39d1...e14 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #8 Skrevet 14. mars 2024 Hva hjelper det? Altså, om han svarer på en melding fra «ukjent bruker» så vet du ikke om han velger å være - eller ikke velger å være - utro. Det eneste du vet er om han er dum nok (eller ikke) til å svare på den meldingen. Du vet jo ikke engang om han bare var utro med en annen kvinne/mann. For han fortalte deg kun om den du fant ut av at han har/hadde sex med fordi du fant det ut, gjorde han ikke? Uansett: dersom du velger å fortsette forholdet er det ditt valg. Men selv om det e helt ok å ta det valget så er det ikke (på noe vis!) ok å med viten og vilje risikere eget liv og helse. I det videre forholdet bør du derfor bruke kondom dersom du tenker du er interessert i å ha sex med han, og sette opp en plan for jevnlig sjekk for kjønsykdommer. Be gjerne din lege om råd for en ok hyppighet i et åpent forhold der partner ikke beskytter seg. For det er den typen forhold du fortsetter i. Jeg ville nok også ha sagt til mannen i en bisetning en gang at du også føler deg fri til å ha sex utenfor forholdet. Men du trenger jo selvsagt ikke si fra om det før du har sex med andre. Anonymkode: c36d5...72b 1
Christina82 Skrevet 14. mars 2024 #9 Skrevet 14. mars 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg