AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Har startet å trene for 2 mnd siden, og kroppen min er liksom så hoven. Jeg føler skinnet mitt er blitt så stramt, men at jeg ser ut som en opplåst hanske (hvis det gir mening? ). Er det vann? Eller legger jeg på meg? Anonymkode: 5acac...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Har egentlig null erfaring, men det fikk meg uansett til å tenke på at når jeg selv har vært aktiv (noe jeg sjeldent er), så føler jeg at blodomløpet får seg en boost, og da føler jeg at jeg sveller opp, spesielt i fingra. I.o.m at jeg er veldig tynn fra før og har generelt dårlig blodomløp så er dette ganske merkbart for min del. Anonymkode: 4b16a...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars Trener du styrke ? Dette er veldig vanlig når man ikke har trent på lenge eller starter opp for første gang. Man får en rask økning i muskel volum og fettet blir presset mere opp innunder huden. Jeg ser dette hos meg selv og ved treningspauser osv så føler jeg meg faktisk enda verre når jeg har trent en periode fordi jeg føler man ser små antydninger Til cellulitter og kroppen blir litt sånn «rar» i «fisken». Men garanterer at dette går over. Tren bare videre og spis riktig så stabiliserer det seg. 💜 Anonymkode: 44cc2...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har startet å trene for 2 mnd siden, og kroppen min er liksom så hoven. Jeg føler skinnet mitt er blitt så stramt, men at jeg ser ut som en opplåst hanske (hvis det gir mening? ). Er det vann? Eller legger jeg på meg? Anonymkode: 5acac...024 Overbelastning Anonymkode: c3a2d...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars Normal så tilpasser huden seg pumpen og det går over. Anonymkode: db476...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Del Skrevet 14. mars Ja. Musklene som har vært ubrukt akkumulerer store mengder vann i starten. Jeg la på meg 5 kg ila de to første ukene av treningen. Og tenkte wtf, men leste om det, og det er naturlig. Det går seg til. Muskelvekst var det i hvert fall ikke, bare vann-retention. Anonymkode: fccb4...54a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå