Gå til innhold

Hvordan vet man om kvinner synes du er attraktiv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på subtile tegn i kroppsspråk og væremåte? ikke som nødvendigvis kjenner deg fra før, men noen du veksler noen få ord med, går forbi på gaten, som omgir deg i hverdagen etc.

Anonymkode: b9eaa...d84

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når hun søker blikkontakt med deg flere ganger enn hva som er normalt. Smiler, tar håret bak øret. På gaten så snur hun seg etter deg og smiler.

Anonymkode: 0ab14...552

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke svare for alle kvinner, men for meg er det helt irrelevant. Hvis jeg ikke kjenner deg, så er "attraktiv" kun på utseendet. Jeg ville aldri vært interessert i en mann basert på utseendet. For meg må jeg kjenne personen, jeg må vite noe om verdier og holdninger, alle sånne ting som må være på plass før jeg er interessert. Å få kontakt med noen fordi de er fine å se på er meningsløst. 

Altså: du som mann trenger ikke å vite om jeg synes du er fin. 

Anonymkode: d9840...849

• Liker 3
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre kvinnen(e) sier det rett ut, så VET man  ikke som mann hva hun måtte tenke eller føle om en mann hun går forbi på gaten, selvfølgelig. Hvordan tror du det skulle foregå? Man VET ikke hva andre mener, med mindre man får en masse blikk og smil og direkte henvendelser, f.eks på jobben ved kaffeautomaten eller på en pub.

Anonymkode: 0e0ce...471

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når hun søker blikkontakt med deg flere ganger enn hva som er normalt. Smiler, tar håret bak øret. På gaten så snur hun seg etter deg og smiler.

🤣🤣🤣

Nei.

Anonymkode: 3ec03...7fa

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle jeg gjerne likt å vite.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det er ikke subtilt i det hele tatt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skulle jeg gjerne likt å vite.

Skjønner du ikke at det er fullstendig irrelevant om vi synes du er pen å se på? Det betyr jo ingenting. Vi har ikke lyst på deg av den grunn, hvis det er det du tror.

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er hva du skal med den informasjonen. Er det for å booste egen selvtillit eller for å forfølge kvinner som hadde den atferden? 

Anonymkode: 90eb0...99a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Skjønner du ikke at det er fullstendig irrelevant om vi synes du er pen å se på? Det betyr jo ingenting. Vi har ikke lyst på deg av den grunn, hvis det er det du tror.

Om folk synes jeg er pen er det smigrende og gjør meg glad. Det styrker selvtilliten min, dette er vanlig.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Spørsmålet er hva du skal med den informasjonen. Er det for å booste egen selvtillit eller for å forfølge kvinner som hadde den atferden? 

Anonymkode: 90eb0...99a

Skal ikke "forfølge" noen. Slapp av.

• Nyttig 1
Skrevet

Jenter oppfører seg ikke nødvendigvis noe annerledes når de liker det de ser. De kan skjule interesse veldig godt 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dropp å se etter "subtile tegn", man merker det jo etter en stund uansett om hun liker deg. Noen menn tror vi vil ha dem bare vi drar hånda gjennom håret, kaster et blikk i hans retning, smiler, you name it. Ting vi kanskje ikke en gang merker at vi gjør. 

Anonymkode: 621da...22a

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg kan ikke svare for alle kvinner, men for meg er det helt irrelevant. Hvis jeg ikke kjenner deg, så er "attraktiv" kun på utseendet. Jeg ville aldri vært interessert i en mann basert på utseendet. For meg må jeg kjenne personen, jeg må vite noe om verdier og holdninger, alle sånne ting som må være på plass før jeg er interessert. Å få kontakt med noen fordi de er fine å se på er meningsløst. 

Jaaa! Jeg er sapioseksuell, og blir bare interessert i menn jeg synes er intellegente og som «tenner» intellektet mitt. Utseendet har veldig lite å si. 

Anonymkode: 9a17d...6b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merker som vanlig mye aversjon her inne. Jeg er ingen voldtektsmann, slapp av. Jeg er bare nysgjerrig siden folk knapt snakker åpent med hverandre lenger.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Med tanke på subtile tegn i kroppsspråk og væremåte? ikke som nødvendigvis kjenner deg fra før, men noen du veksler noen få ord med, går forbi på gaten, som omgir deg i hverdagen etc.

Lykke til med å finne ut av det her. De få gangene jeg har forstått at en ukjent kvinne fant meg interressant var de gangene hun snudde seg bort og så hastig tilbake igjen..😂 en du kjenner litt vil berøre deg, oftest nesten umerkelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det sosialt har større konsekvenser for en dame å være frempå, forklarer det hvorfor sånne tegn er subtile. Men damer burde ta mye mer direkte kontakt dersom de egentlig lyst.
Personlig merker jeg det om hun er tydelig interessert, og mer eller mindre bevisst ønsker å vise det. Ser mye på meg, gir meg oppmerksomheten, er nysgjerrig, snur hele kroppen mot meg i gruppen, søker blikkontakt, og er veldig veldig hyggelig og søt. 
Om ballen kastes til meg, spiller jeg den lett tilbake for å sjekke hvordan det står til. Om hun spiller med, drister jeg meg til å invitere på date. 

Anonymkode: 66db8...47f

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Merker som vanlig mye aversjon her inne. Jeg er ingen voldtektsmann, slapp av. Jeg er bare nysgjerrig siden folk knapt snakker åpent med hverandre lenger.

What? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er kvinne og det er det jeg gjør når jeg ser en jeg er interessert i og synes er attraktiv. Har aldri hatt noen problemer med å få de mennene jeg vil ha. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det spørs litt på hvem denne kvinnen er og hvordan settingen er. Noen er mer åpne, og kan vise mer åpenlyst at man er interessert, men andre igjen kan prøve å skjule det. 

For min del, smiler jeg gjerne litt mer, som en konsekvens av at jeg er glad når den personen jeg liker er i nærheten. Evt. Kan jeg bli klumsete og veldig selvbevisst hvis jeg er nervøs. Og da prøve å skjule det. Da søker jeg ikke blikkontakt, men er uansett veldig bevisst på hvor personen befinner seg i rommet. 

Jeg er i den tro at man kan merke «vibbene», i hvertfall føler jeg det slik. Men jeg tror også dette er forskjellig fra person til person, hvor mye man oppfatter. 

Anonymkode: fa7e0...c26

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...