AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #1 Del Skrevet 14. mars 2024 Hver gang jeg prøver å sminke meg ender jeg opp med sår hud, opphovnede øyelokk og rennende nese og øyne. Jeg er dessverre ikke naturlig vakker da jeg har lite feminine trekk og ligner mest på den mannlige delen av slekten i ansiktet… Skulle ønske jeg i det minste kunne bruke maskara, aller helst også eyeliner og øyenskygge. Noen råd? Anonymkode: af0fa...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. mars 2024 #2 Del Skrevet 14. mars 2024 (endret) Isadora har allergivennlig sminke. Jeg har ikke prøvd akkurat denne mascaraen, men syns den så veldig fin ut. Har prøvd mange andre derfra og er veldig fornøyd https://www.vita.no/makeup/oyne/mascara/isadora-hypo-allergenic-volume-mascara-black?v=374160&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIj8qczcTzhAMVuGSRBR3ujQGLEAQYASABEgITP_D_BwE&gclsrc=aw.ds Isadora har også allergivennlige øyenskygger og alle produktene deres er parfymefrie. Dyrevennlige er de også. Egentlig et veldig undervurdert merke. Edit: så at den ikke hadde fått den beste omtalen, men de har mange gode mascaraer og hele merket er allergivennlig. Endret 14. mars 2024 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå