Gå til innhold

Kjære kvinner på kvinneguiden:

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor har fotballstjerner, uansett utsjånad, alltid visuelt pene slanke damer?
Er det så enkelt og greit som status? Hvem sier det mest om, de fine damene eller fotballspilleren?

Anonymkode: 18a97...62f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fotballstjerner har som regel en ganske hinsides inntekt. Mange kvinner ønsker seg jo et liv hvor de ikke trenger å bidra med annet enn å pynte seg og å leve i luksus som prinsesser uten å løfte en finger. Da er det vel sikkert attraktivt å være trofekona til noen som kan betale. 

Om damene alltid er så pene er jeg ikke helt enig i (som hetero kvinne, riktignok). Syns det er mye fake på mange av dem som liker å vise seg frem. Vanskelig å se hvordan de egentlig ser ut, bak enorme vipper, fillers, botox, tung sminke osv.

Anonymkode: 97c09...84e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hørte en statistikk på hvordan det gikk med disse fotballstjernene etter endt karriere. For veldig mange varte ikke disse forholdene så lang tid etter karrieren var over, så her er det snakk om golddiggers og den slags. Du vil vel ha bedre dame enn dette?

Anonymkode: 77680...7a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hørte en statistikk på hvordan det gikk med disse fotballstjernene etter endt karriere. For veldig mange varte ikke disse forholdene så lang tid etter karrieren var over, så her er det snakk om golddiggers og den slags. Du vil vel ha bedre dame enn dette?

Anonymkode: 77680...7a6

Det TS vil fram til er kanskje at fotballspillere har så mye status at de kan velge relativt fritt. Og at profilen på deres kjærestevalg sier noe om hva menn helst vil ha?

Anonymkode: 24709...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste er klar over at skjønnhet henger sammen med sunnhet 👍🏼

Anonymkode: 121d8...13b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Klart, om jeg har en stor nese, litt skjeve tenner eller kraftige legger (kvinne), så er det åpenbart et tegn på at jeg er skikkelig usunn🤣🤣🤣 For ikke å snakke om hvor akutt usunn man blir hvis man klipper seg kort🫣

Anonymkode: 61862...aa1

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor har fotballstjerner, uansett utsjånad, alltid visuelt pene slanke damer?
Er det så enkelt og greit som status? Hvem sier det mest om, de fine damene eller fotballspilleren?

De har ikke visuelt pene slanke damer, men BIMBOER. Masse falske vipper, lepper, pupper og så videre. Mange av disse fotballspillere, som fotballfruemannen og John Arne Riise, for eksempel, er ikke akkurat veldig begavet. Så har vi de mer smarte og suksessfulle, som David Beckham, for eksempel. Han er jo også veldig kjekk, da. Men kona hans har spist kokt fisk og grønnsaker til alle måltider de siste 20 årene, i svært små mengder. Det samme gjelder Fotballfruen og hennes hinsides dietter, redigering av "fett" på babyen sin og så videre. Jeg tror ikke menn flest ønsker å leve med ei dame som aldri kan spise samme middag som dem, som veier seg hele tiden, sulter seg og redigerer ikke-eksisterende fett på alle bildene.

Anonymkode: fe6c0...857

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Klart, om jeg har en stor nese, litt skjeve tenner eller kraftige legger (kvinne), så er det åpenbart et tegn på at jeg er skikkelig usunn🤣🤣🤣 For ikke å snakke om hvor akutt usunn man blir hvis man klipper seg kort🫣

Jepp. Samme her. Spiser masse grønnsaker, driver halvprofesjonelt med langdistanseløping (så slank, trent og med god kondisjon), har ikke hatt hull i tennene de siste 25 årene, lette fødsler uten rifter eller plager i ettertid, fullgåtte svangerskap uten noen som helst problemer, aldri sykmeldt, aldri vært alvorlig deprimert. Men stygge ansiktstrekk, vitiligo og tynt, pistrete nordisk hår gjør meg mindre pen. En kollega av meg er slank, smellvakker i ansiktet og har skyhøy forbrenning. Dama spiser pizza, hamburger og baguetter, og skyller dette ned med Cola. Trener aldri. Sunn? Not so much.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor spør du DAMER på KG om dette? Vi har da ikke svar på hvorfor fotballproffer gjør som de gjør. Skulle vi hatt en slags direktelink til dem? Slå på tråden, liksom? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nuvel. Jeg er riiiiimelig sikker på at Tora Berger er ganske sunn. Noen skjønnhet er hun dog ikke. 

2286181.jpeg.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er unge, rike, og i topp fysisk form.

Anonymkode: 8c963...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jepp. Samme her. Spiser masse grønnsaker, driver halvprofesjonelt med langdistanseløping (så slank, trent og med god kondisjon), har ikke hatt hull i tennene de siste 25 årene, lette fødsler uten rifter eller plager i ettertid, fullgåtte svangerskap uten noen som helst problemer, aldri sykmeldt, aldri vært alvorlig deprimert. Men stygge ansiktstrekk, vitiligo og tynt, pistrete nordisk hår gjør meg mindre pen. En kollega av meg er slank, smellvakker i ansiktet og har skyhøy forbrenning. Dama spiser pizza, hamburger og baguetter, og skyller dette ned med Cola. Trener aldri. Sunn? Not so much.

En person som tilfredsstiller samfunnets herskende skjønnhetsideal uten å gjøre noe for det er på en måte «genetisk sunn». I så måte at han/hun kan bli forelder som fører gener videre som gjør det lettere for dem å finne make.

Selv er jeg i overkant glad i mat og litt bedagelig anlagt. Det betyr at jeg må jobbe mye med meg selv for å holde kontroll på vekten. Jeg ser lett at det kan være en negativ egenskap å føre videre til barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ebbeliten skrev (7 minutter siden):

Nuvel. Jeg er riiiiimelig sikker på at Tora Berger er ganske sunn. Noen skjønnhet er hun dog ikke. 

2286181.jpeg.jpg

Nettopp. Selv om hun ble både OL-mester og verdensmester, var det mye mindre fokus på henne enn middelmådigheter som Rakel Nordtømme (som var kjent for å være pen og kjæreste med Petter Northug). Mange nordmenn er stokk dumme, hvis man ser på hva de er opptatt av. Kjendiser, bloggere og masse lignende tull opphøyes, mennesker som jobber hardt og oppnår noe av verdi, gjemmes bort hvis de ikke er peeeene. For eksempel, har det vært mye fokus på Funkygine og Jens Kvernmo i langdistanse hundeløp de siste årene, uten at disse verken har oppdratt sine egne trekkhunder, jobbet hardt med hundekjøring eller oppnådd noe innen hundekjøring. De fikk lånt toppspann fra hundekjørere som faktisk har gjort alt forarbeid, og fikk hjelp i huet og ræva. Funkygine brøt sitt første Femundløp. Jens Kvernmo ligger ganske så langt bak på årets Finnmarksløp. Likevel er det mye mer fokus på disse og stor ståhei, sammenlignet med virkelige helter som har jobbet hardt, tapt og vunnet, gjennom mange år. Som virkelig ER hundekjørere. Men de er jo ikke kjendiser, så da er det ikke "sexy" nok å ha fokus på dem. Vi er blitt en nasjon som hyller det overfladiske og middelmådige.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En person som tilfredsstiller samfunnets herskende skjønnhetsideal uten å gjøre noe for det er på en måte «genetisk sunn». I så måte at han/hun kan bli forelder som fører gener videre som gjør det lettere for dem å finne make.

Selv er jeg i overkant glad i mat og litt bedagelig anlagt. Det betyr at jeg må jobbe mye med meg selv for å holde kontroll på vekten. Jeg ser lett at det kan være en negativ egenskap å føre videre til barna.

Hun kan ikke bli forelder, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en usmakelig tråd. Laget utelukkende for å harselere med kvinner og spy kvinnehatet sitt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
miss summers skrev (3 minutter siden):

For en usmakelig tråd. Laget utelukkende for å harselere med kvinner og spy kvinnehatet sitt. 

Men det er jo sant, da. Mange idrettsutøvere og musikere velger seg bimboer. Så blir det slutt kort tid etterpå, eventuelt "fasadeekteskap" med masse issues. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg vet ikke, men det er ikke sikkert de kjærestene som blir avbildet i media er representative for alle?

Anonymkode: 771de...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke snakk om kosthold og trening, men om gener.

Symmetriske ansiktstrekk er et tegn på god helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke snakk om kosthold og trening, men om gener.

Symmetriske ansiktstrekk er et tegn på god helse.

Man kan ha symmetriske ansiktstrekk, men ha brannskade i ansiktet og 50 kilo overvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (2 timer siden):

Hvorfor spør du DAMER på KG om dette? Vi har da ikke svar på hvorfor fotballproffer gjør som de gjør. Skulle vi hatt en slags direktelink til dem? Slå på tråden, liksom? 

Det var vel ikke et spørsmål om hvorfor fotballproffer gjør som de gjør, men hvordan det har seg at de kan "velge og vrake" i "vakre" kvinner 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...