AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #1 Skrevet 14. mars 2024 Jeg er mann og har rundet 50. Online dating har jeg alltid hatt et anstrengt forhold til. Syns det blir et «kjøttmarked» med overfokus på utseendet, men hovedinntrykket etter flere år on/off online dating,, er at den måten å date på ikke virker … for meg. Hvis man ikke skal date på nett og heller ikke orker å gå på byen hver helg. Hvor dater man da? Noen finner kjærligheten på jobb eller på trening eller via venner og bekjente. Det har ikke vært noe alternativ for meg, dessverre. Hvor finner man kjærligheten, tro? Tenker at man like godt kan slutte å lete, kanskje man ramler over kjærligheten da? Anonymkode: 05452...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #2 Skrevet 14. mars 2024 Så lenge du er sosial og prater med damer som teknisk sett kunne blitt noe, så er det sikkert mulig uansett hvor du er. Og viser interesse om du liker noen. Anonymkode: d5323...e10 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #3 Skrevet 14. mars 2024 K51 her - sitter med samme spørsmål, egentlig. Jeg _har_ forsøkt mange andre arenaer; har trent flere forskjellige steder de siste årene, driver med frivillig arbeid, har byttet arbeidsplass ++, men det virker nærmest håpløst å treffe noen. De som vekker interesse, viser seg alltid (til nå uten unntak) å være i forhold. Lurer på om man rett og slett bare må ha flaks? Virker som at det skal mye til. Anonymkode: f7225...2e0 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #4 Skrevet 14. mars 2024 Jeg tror jeg ville ha funnet meg en hobby der man møter andre. Og meldt meg på singeltirer med turistforeningen. Jeg holdt nesten på å gjøre det da jeg var singel. Men så ble jeg koblet med en mann fordi en felles venn av oss mente vi ville passet så utrolig godt sammen, og det stemte, så nå er vi samboere.❤️ Anonymkode: df980...d3a 1
Chelsea Skrevet 6. april 2024 #5 Skrevet 6. april 2024 Har samme utfordringen. Prøver å utvide vennekretsen, ja med flere venninner og sånn sett kan man kanskje finne noen via-via. Singleturer med turistforeningen synes jeg er litt for skummelt å gjøre alene.
Modent Skrevet 6. april 2024 #6 Skrevet 6. april 2024 Det finnes mange ulike ting man kan være med som singel. Yoga er eit slik sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå